este greu de schimbat antigelul in fata blocului? ce scule sunt necesare? mentionez ca de profesie sunt electromecanic auto si ma bag la becuri, filtre, placute de frina si maruntisuri din astea....
am din fabricatie antigel verde bagat care nu se mai gaseste si trebuie sa completez. asa ca mam hotarit sa il schimb de tot cu din cel portocaliu care se gaseste si care este recomandat 5 ani.
voi ce ziceti? masina este cea din semnatura....
se poate schimba antigelul?
Moderator: Echipa Tehnica
peste cel verde poti pune din cel albastru daca nu ma insel. asta daca nu vrei sa il schimbi acum
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
toate au glycol in compozitie deci sint total miscibile
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Antigelul de completere trebuie sa fie cu etilen glycol, nu se amesteca intre ele cele pe baza de glicerina cu cele cu etilen glycol, poti pune si de la alti producatori ex: tip G12 de care folosesc cei din grupul VAG care este mai raspandit. dca vrei sa il inlocuiesti trebuie sa ai putina experienta in ale surubaritului. In principiu se scoate furtunul de la radiator din parte cea mai de jos a motorului si se lasa sa se scurga apoi se sufla in vasul de expansiune efectiv cu gura ( grija mare sa nu inghiti cumva vreo gura de antigel deoarece este foarte toxc) si se obtureaza alternativ capatul scos al furtunului din radiator si apoi se tine palma pe gatul radiatorului de unde a fost scos furtunul in tot acest timp se sufla in vasul de expansiune , pana nu mai curge deloc antigel .Se monteaza futunul la loc pe radiator , se strange colierulde fixare si apoi se aduga direct in vasul de expansiune antigelul concentrat direct din bidon, se pun cam trei litri de antigel concentrat si apoi se adauga apa distilata, se apasa cu mana usor pe furtununele de la radiator pentru o mai buna umplere. Se porneste motorul si se lasa sa se incalzeasca pana se deschide termostatul . se mai completeaza cu apa distilata pana la nivelul maxim al vasului de expansiune se pune dopul si cu asta se sfarseste operatiunea. In tot acest timp si la golire si la umplere robinetu de la calorifer rtrebuie sa fie deschis pe pozitia de aer cald. Succes.
MESERIAS
Nu cred ca este adevarat, este ca si cum ai spune ca alcoolul rafinat ingheata mai usor ca alcolul amestecat cu apa.
Sa adaugi doar antigel nediluat pentru completare, nu este nici o problema, dar preferabil este sa completezi mereu antigel diluat in raportul indicat pe eticheta.
Sa adaugi doar antigel nediluat pentru completare, nu este nici o problema, dar preferabil este sa completezi mereu antigel diluat in raportul indicat pe eticheta.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
vldst scrie:flavius scrie:daca completez si este vorba cam de 400 grame il pot pune nediluat cu apa distilata?
Antigelul nediluat poate avea performante mai proaste decat cel diluat (punct de inghet mai ridicat). Este recomandabila si chiar necesara diluarea lui cu apa distilata.
CORECT!
Am vazut un grafic in care arata ca inainte de raportul optim, temperatura de inghet era mai ridicata iar la raportul optim, temperatura era mai scazuta (performante mai ridicate a antigelului). Dupa un anumit punct, scadea iar performanta antigelului.
"If in doubt, flat out!"
Ciudat, dar AI DREPTATE. Insa doar pentru antigelul cu etilen glicol.
In plus o completare presupune existenta deja in instalatie a unui anumit procent de apa.
oricum insa este mai ieftin sa combini cu apa decat sa torni doar antigel.
La etilen-glicol:
- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -37C
- amestec 70% antigel 30% apa - ingheata la -64C
- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -14C - Atentie mare.
La propilen-glicol:
- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -32C
- amestec 60% antigel 40% apa - ingheata la -47C
- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -57C
In plus o completare presupune existenta deja in instalatie a unui anumit procent de apa.
oricum insa este mai ieftin sa combini cu apa decat sa torni doar antigel.
La etilen-glicol:
- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -37C
- amestec 70% antigel 30% apa - ingheata la -64C
- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -14C - Atentie mare.
La propilen-glicol:
- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -32C
- amestec 60% antigel 40% apa - ingheata la -47C
- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -57C
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
MBC, ai un robinet mic in partea de jos a radiatorul, spre motor, pe partea soferului. curge mai incet dar curge
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41