Probleme mecanice

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 23-Iun-2006 11:16

khan scrie:eu am facut asta ultima oara undeva la piata galati, vis-a-vis de liceul cantemir, parca ii zice. e o vulcanizare si un atelier de geometrie una linga alta. eu am fost multumit de lucrare. oricum, fii si tu atent la ce se face si asigura-te ca nu uita nimeni sa stringa ceva la loc, asta ca sa fi tu linistit, nu pareau neglijenti in nici un caz. bafta



Nuuuuu!!!! Nu la ala!!!! :(
A fost nevasta-mea acolo cu Xsara cand am trecut de pe gume de iarna pe cele de vara si nu au catadicsit nici macar sa echilibreze rotile, plus ca mi-au zgariat destul de tare si un capac, in momentul cant le-au dat jos. Dupa primul drum, un pic mai lung, a trebuit sa opresc la prima vulcanizare sa fac echilibrarea ca peste 130Km/h facea ca dracu'.
Deh, au vazut-o femeie si ce si-au zis: "ce sa mai pierdem timpul si cu echilibrarea ca asta si asa nu merge tare ca e femeie". :chain:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 24-Iun-2006 22:45

pai echilibrarea se face la cerere, asta daca nu intreaba ei inainte. iar cu capacul... ghinion sau neatentie, deh, nimeni nu-i perfect. oricum atelierele, cel de geometrie si vulcanizarea au mecanici diferiti, deci nu cred ca se poate intimpla ceva asemanator. precizez ca nu am nici o legatura cu atelierul respectiv, nu ii fac reclama
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Lun 26-Iun-2006 09:37

Guys, recunosc ca nu am mari experiente in mecanica.

De aceea vreau sa va expun o situatie si poate i-mi spune-ti voi de la ce ar putea fi.

Deci, mergand la drum drept, cand intru printr-o groapa mai adanca si ajunge masina cu partea din spate in fundul gropii se aude in spate pe stanga un fel de lovitura (si cei din spate simt socul).

Asta inseamna ca este dus amortizorul ?????
Idea e ca eu stiam ca atunci cand e dus amortizorul si sta masina mai ales pe arcuri se balangane tare urat, ceea ce nu se intimpla la C3-ul meu.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 26-Iun-2006 10:43

Nu stiu daca e dus amortizorul tau, dar poti sa faci asa: te lasi cu putere pe partea respectiva si apoi te ridici brusc. Masina tb sa revina la inaltimea initiala si atit. Daca incepe sa faca balans sus jos, inseamna ca amortizorul e dus. Cu cit se balanseaza mai mult, cu atit e mai uzat amortizorul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Joi 29-Iun-2006 11:05

keos scrie:Asta inseamna ca este dus amortizorul ?????
Idea e ca eu stiam ca atunci cand e dus amortizorul si sta masina mai ales pe arcuri se balangane tare urat, ceea ce nu se intimpla la C3-ul meu.


Nu cumva are o flansa de cauciuc care s-a dus?

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Vin 30-Iun-2006 08:58

B-01-DRC scrie:
keos scrie:Asta inseamna ca este dus amortizorul ?????
Idea e ca eu stiam ca atunci cand e dus amortizorul si sta masina mai ales pe arcuri se balangane tare urat, ceea ce nu se intimpla la C3-ul meu.


Nu cumva are o flansa de cauciuc care s-a dus?


Multumesc, o sa incerc sa ma uit.

Mihai29
pasionat
Mesaje: 307
Membru din: Lun 12-Ian-2009 21:59
Localitate: Turda-Cj

Mesajde Mihai29 » Dum 04-Noi-2012 12:02

Salutari. Ieri am fost de mi-am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna, iar mecanicul de la vulcanizare mi-a rupt un prezon pe partea dreapta fata si a ramas o parte din el in interiorul gaurii. Vreau sa ma indrumati spre o solutie de a scoate piesa afara. Multumesc anticipat si o duminica placuta.

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Dum 04-Noi-2012 14:09

Pai cat de tare au fost stranse sau cat de tare le-a strans el de a reusit sa-l rupa?
O solutie ar fi sa mergi la un strungar care are set de extractoare si sa-l desfileteze. Dar nu stiu daca se incurca cineva fara demontarea fuzetei.
Se da o gaura in centrul prezonului rupt, apoi se infileteaza extractorul care are filet invers si se desface bucata ramasa.
Mai este o solutie, dar implica distrugerea filetului si nu cred ca gasesti prezon. Doar sa-ti faca strungarul un prezon cu filet majorat, dar cu acelasi pas.
Implica strung si strungar pentru ca este o operatie mai migaloasa care necesita o oarecare precizie, nu poti da gaura respectiva cu o bormasina portabila. Se da la turatie foarte joasa, pe strung.
Butucul ar trebui si incalzit putin cu un autogen, in jurul prezonului, daca are posibilitatea. Astfel se dilata putin si faciliteaza desfacerea mai usoara a prezonului.

Mihai29
pasionat
Mesaje: 307
Membru din: Lun 12-Ian-2009 21:59
Localitate: Turda-Cj

Mesajde Mihai29 » Dum 04-Noi-2012 15:41

multumesc mult pt sfaturi. Au fost stranse poate tare si de la apa a si ruginit putin de s-a intepenit. Probabil a fortat si el de l-a rupt. Astept si alte pareri.

crysti79
pasionat
Mesaje: 674
Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
Localitate: Constanta
Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023

Mesajde crysti79 » Dum 04-Noi-2012 17:32

De fiecare data cand demontez si montez prezoanele dau pe ele cu spray WD-40. Inainte mai aveam obiceiul sa le dau cu foarte putina vaselina, doar cat sa itre foarte putin intre spirele filetului.
Prezoanele nu le-am strans niciodata cu aparat pneumatic, numai cu cheie de roti. Oricum ele sunt pe con sau au o saiba si nu trebuie stranse nebuneste.


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo