probleme marsarier
Moderator: Echipa Tehnica
Nu cred ca este o problema cu sincroanele. Mai degraba este vorba de picioare scurte :P
Si mie mi se intampla sa nu-mi intre in "mersul inapoi" si nu din cauza ambreiajului ci dupa cum raman "pinioanele alea pe acolo, astfel nu intra decat 1/2 din cursa, dar se regleaza usor dand incet drumul la ambreiaj si dupa ce s-a schimbat putin pozitia se cupleaza pana la capat. Fara caraituri si alte zgomote suspecte!
Si mie mi se intampla sa nu-mi intre in "mersul inapoi" si nu din cauza ambreiajului ci dupa cum raman "pinioanele alea pe acolo, astfel nu intra decat 1/2 din cursa, dar se regleaza usor dand incet drumul la ambreiaj si dupa ce s-a schimbat putin pozitia se cupleaza pana la capat. Fara caraituri si alte zgomote suspecte!
Din pacate nu am inca experienta pe C3 cu intratul in marsarier. M-am jucat cu schimbatorul de viteze al unui C3 in showroom-ul ATS-ului din Pipera (evident cu motorul oprit
). Mi-a placut cum merge cutia la C3, dar neavand experienta practica de sofer cu ea, nu ma pot pronunta.
Pe Avensis-ul lui tata am avut si eu probleme cu marsarierul, dar nu cred ca e vina masinii. Probabil asa e facuta cutia. Adica scot la punctul mort, pornesc motorul fara sa apas pe ambreiaj (am inteles ca asta se face doar cand e frig afara) si dup-aia vreau sa bag din punctul mort in marsarier. Deh, nu vrea nici de-a naibii s-o ia asa din prima. Trebuie sa sincronizez eu cutia inainte. Adica procedura care mi-a mers bine pana acum e urmatoarea: scos la punctul mort, pornit motorul, apasat ampreiaj brusc si total (cum m-a invatat instructorul), bagat in treapta 1, scos iar la punctul mort si finally bagat in marsarier (mi-a intrat intotdeauna fara probleme asa). Cred ca trebuie sincronizata cutia inainte sa bagi din prima in marsarier, cum se facea si Daciile vechi. In manualul Avensis-ului scrie ca daca nu intra din prima in marsarier, trebuie sa lasi cutia la punctul mort, sa ridici ambreiajul si sa-l calci din nou. Asta e recomandarea producatorului. Cred ca merge si asa.

Pe Avensis-ul lui tata am avut si eu probleme cu marsarierul, dar nu cred ca e vina masinii. Probabil asa e facuta cutia. Adica scot la punctul mort, pornesc motorul fara sa apas pe ambreiaj (am inteles ca asta se face doar cand e frig afara) si dup-aia vreau sa bag din punctul mort in marsarier. Deh, nu vrea nici de-a naibii s-o ia asa din prima. Trebuie sa sincronizez eu cutia inainte. Adica procedura care mi-a mers bine pana acum e urmatoarea: scos la punctul mort, pornit motorul, apasat ampreiaj brusc si total (cum m-a invatat instructorul), bagat in treapta 1, scos iar la punctul mort si finally bagat in marsarier (mi-a intrat intotdeauna fara probleme asa). Cred ca trebuie sincronizata cutia inainte sa bagi din prima in marsarier, cum se facea si Daciile vechi. In manualul Avensis-ului scrie ca daca nu intra din prima in marsarier, trebuie sa lasi cutia la punctul mort, sa ridici ambreiajul si sa-l calci din nou. Asta e recomandarea producatorului. Cred ca merge si asa.
pai nu e mai simplu sa pornesti cu piciorul pe ambreiaj si dupa aia sa bagi direct in marche-arriere? crezi ca daca pornesti vara cu piciorul pe ambreiaj se intimpla ceva nasol?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
vldst scrie:O sa-ncerc si asa. Dar m-am obisnuit sa pornesc motorul fara sa tin ambreiajul apasat.
Merge pornit si asa?



In alta ordine de idei, este bine sa calci ambreiajul cand dai la cheie.
Eu doar iarna nu mai ma urc in masina sa calc ambreiajul (pentru ca stau afara sa curat de gheata si e dificil pentru ca alunec si ma tin cu o mana de portiera, iar portiera nu se deschide toata pentru ca e mare si as lovi in vecinul... dificila explicatie). Atunci dau direct la cheie si pornesc dezaburirea.
-
- just curious
- Mesaje: 24
- Membru din: Mie 29-Mar-2006 14:06
- Localitate: bucuresti
Cutia viteze C3
Si eu am avut o probl.asemanatoare la C3 1.4i.Totusi, la mine era un pic mai altfel:la plecarea de pe loc nu intra in viteza I decat foarte greu iar in momentul cand intra trosnea maneta de ziceai ca se rupe.Dar gasisem o smecherie ca sa nu mai faca asa urat:daca nu intra din prima mai calcam inca o data ambreiajul si intra foarte usor.De asemenea, s-a intamplat sa sara si din marsarier.Cu toate acestea la service ATS dupa probe de mers la care nu a avut nici un simptom si la verificare mi-au spus ca totul este OK.Ciudat.Precizez ca nu facea mereu, doar o data la 2-3 zile. 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO