Injector 1.4 HDI partea II

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Macktinator
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Lun 16-Iul-2007 15:41
Localitate: Iasi

Injector 1.4 HDI partea II

Mesajde Macktinator » Mar 05-Feb-2008 12:25

Diuzele se pot schimba fara probleme , dar vrajeala e mare din partea importatorilor de piese.O diuza costa 175 lei, deci o mareeeeeeeeeee diferenta de pret.In esenta diuza e cea care se decalibreaza in timp nu componenta electronica din capul injectorului.Numai zic de abureli care mi sau servit : "nu se poate domnule schimba doar diuza ca injectorul e electronic si e calibrat" ,bla.bla.bla,.Da asa este ,dar eu schimb doar parte a de jos a injectorului nu aceea cu componenta electronica.In esenta daca veti avea probleme cu injectoarele va anexez codul de care aveti nevoie la diuze :cod bosch 0 433 175 308.Si inca o chestie, intii incercati sa recurgeti la curatirea injectoarelor,intr-un service care are aparat de curatire a injectoarelor.Eu am incercat de 3 ori ,dar nu am reusit sa le curat ca erau prea varza,deci am fost nevoit sa le schimb pina la urma.Dar tinind cont ca o curatire cu tot cu solutie costa cam 120 de lei consider ca mai bine schimbi diuza.Si ca pentru sfirsit ,am inteles ca totul e de la mersul subturat si motorina noastra bunaaaa tare.Mentionez ca alimentez numai de la OMV,dar degeaba.
Intrebati fratilor tot ce doriti despre piese,masini,experienta in piese de import de peste 14 ani.

Avatar utilizator
silentdj
pasionat
Mesaje: 436
Membru din: Mar 21-Oct-2008 17:50
Localitate: brasov

Mesajde silentdj » Sâm 01-Noi-2008 11:39

salutare, deci am avut si eu problema asemanatoare,la mine sa manifestat altfel, adika in timpul mersului se oprea dupa care se repornea(ma gandesc ca din cauza mersului), iar uneori la semafor cand dadeam sa pornesc
. Am fost la tester si mi sa zis ca nu citeste bine senzorul de la rborele cotit, insa am intrebat si un mecanic, care mia zis ca e posibil ca problema sa fie de fapt de al injectoare, adika sunt pe moarte. Mia recomandat solutie METABOND care cica ar curata injectoarel. Mentionez ca am motor 1.4 hdi 50 kw. si ce era ciudat ca am mai auzit niste greieri in plus da greieri mair, care au disparut dupa ce am folosit metabond, si motorul merge mai rotund si mai silentios. O fii intradevar problema de injectoare sau doar de senzor. Apropo dupa ce am folosit metabond mi sa mai oprit doar odata motorul, fata de cate 6-7 opriri pe zii(in total vreo 40).

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 01-Noi-2008 12:01

daca in timpul mersului se opreste... mai credibil sa fie senzorul de la arbore. putin probabil sa se opreasca toate injectoarele sau cel putin 3 ca sa se opreasca motorul in mers... eu am zice ca metabond = coincidenta.

Macktinator scrie:Si ca pentru sfirsit ,am inteles ca totul e de la mersul subturat si motorina noastra bunaaaa tare.

mersul subturat dauneaza mai mult motoarelor diesel decat celol pe benzina... dar cum nimeni nu vrea sa priceapa... sfatul meu: sub nici o forma nu schimbati treapta de viteza sub 2500 de ture. preferabil este sa se schimbe la 3000. cu motorul pe benzina poti sa mergi si la 1000 de ture daca poate, pentru ca nu ii dauneaza.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 01-Noi-2008 14:34

inafara de injectoare ce ar mai afecta cand mergi subturat??

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 01-Noi-2008 19:21

uzura prematura.... motorul merge chinuit, chiar daca pare ca poate (cum este cel de cx). este recomandat sa se foloseasca in plaja de cuplu, nu in afara ei, chiar daca e capabil, si este valabil pentru orice fel de motor. de exemplu am avut un reno 19 16V, si daca schimbam sub 3000-3500 de ture consuma mult... ce sa mai zic. cateodata consuma si mult daca mergi cu el subturat, pt ca se chinuie aiurea.


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo