Pagina 1 din 4

Pierde compresie pe la injector!!!

Scris: Joi 12-Mar-2009 13:27
de ag26raf
Salut.
Problema asta este oarecum legata de topicul "miros de gaz in habitaclu", pt ca pt asta am fost la Cartec. Am deschis un topic nou pt ca cei care au trecut prin asta sau sunt in masura sa-mi dea un sfat sa indentifice mai usor problema.
Initial am crezut ca este vorba de evacuare fisurata sau ceva fisurat oricum, dar... stupoare.
Au constatat ca pierd compresie pe la un injector!!! (si de acolo vine fumul.
Solutia Cartec? - Se incearca sa se scoata injectorul si sa se obtureze (schimbe acea garnitura din cupru).
Dar asta cu riscuri, spun ei, adica sa nu iasa usor si sa se sparga chiuloasa!!!!
Va cer urmatoarele sfaturi:
1 Sa-i las sa incerce asta (cost estimat 300 RON)
2 Sa o las asa si sa ignor acel fum pt a evita aceste riscuri
3 Se poate si altfel.
4 Daca da, unde
Multumesc mult pasionatilor pt eventualele sugestii.

PS Amintesc ca este vorba de C3 1.4 HDI 84000 km.

Scris: Joi 12-Mar-2009 13:57
de ag26raf
Am gasit pe un forum ceva asemanator la un Ford si a spus ca s-a rezolvat foarte usor chestia cu garnitura arsa.
Dar astept in continuare parerile voastre.

Scris: Joi 12-Mar-2009 17:07
de razzwan
nu am inteles cum adica garnitura sa fie arsa ? daca e de cupru cum sa se arda? si cand scoti un injector de ce sa se strice chiloasa ? aia sunt mecanici ? sau maturatori ... eu zic sa te duci la alt service ....

Scris: Vin 13-Mar-2009 06:10
de ag26raf
Am fost si la alt mecanic care lucreaza in reteaua Renault, si a spus ca este ceva destul de simplu de rezolvat, dar ca exista totusi riscul ca injectorul sa nu iasa.
Caut acum acea garnitura pe la magazinele specializate.
Revin cu datalii si sper sa rezolv.

Scris: Vin 13-Mar-2009 06:37
de abarth_mcm
se poate sa nu iasa..dar nu cred pt ca e fabricata recent.
am vazult la o solenza ca i-a ramas de exemplu bujia incandescenta in chiuloasa si se chinuia unul sa o scoata...

Scris: Vin 13-Mar-2009 06:44
de ag26raf
Daca nu iese, am vorbit si cu mecanicul, nu are rost sa-l forteze, pt a evita riscul major sa se rupa. Mai bine merg cu ea asa.

Scris: Vin 13-Mar-2009 10:08
de dj01fad
la cati km are masina, nu cred sa se fi intepenit, si chiar daca, se poate scoate. nu se sparte chiuloasa, decat daca cineva in trage afara cu barosul.
si da.. se poate strica garnitura aia, si eu aveam frecvent problema asta. cred ca de bune ce sunt.

Scris: Vin 13-Mar-2009 10:12
de ag26raf
dj01fad, daca ai avut astfel de problema, imi poti spune daca timpul de 24H lasata la reprezentanta este justificat? Dureaza chiar atat? Si la ce pret ai rezolvat-o?

Scris: Sâm 14-Mar-2009 19:36
de khan
e o mare problema la motorul asta pentru ca pina ajungi la injectoare demontezi de iti vine rau. iar cind ajungi la ele poti avea surpriza sa fie bine intepenite din cauza ca in jur se formeaza o mizga intarita care e f greu de spart. in rest nu e nici un pericol daca nu tragi ca bezmeticu'

Scris: Lun 16-Mar-2009 09:39
de ag26raf
Recomandarea ta este service prin reprezentanta, sa inteleg, datorita acestor probleme?
Este posibil ca la 84000 km sa fie atat de intepenit injectorul.
Intreb si eu, pt ca asta, din cate vad, este riscul cel mai mare - sa nu iasa.
Apropo, caut pe la magazinele din Pitesti acel inel din cupru si... nici un semn ca as putea gasi.
Cunoaste cineva o sursa prin tara? (magazin online)

Scris: Lun 16-Mar-2009 23:34
de MUGUREL PIRSCOVEANU
sfatul meu este sa o faci numai la reprezentanta si in special la Cartec.
In primul rand ca vei avea o garantie la lucrare!
In al doilea rand vei fi sigur ca daca se strica ceva stiu si cum s-o repare
In al treile arand nu e chiar atat de simplu sa o faci in parcare.
Dupa scoaterea injectorului, trebuie telecodate injectoarele... lucru destul de dificil fara Lexia.
Daca te uiti numai in portofel, e posibil in cateva sapt sa iti sara mai multi bani din buzunar decat pare atat de simplu la prima vedere: o simpla garnitura de cupru? un fleac.

Mai bine te duci la audi sa intrebi cat costa diagnosticare si inlocuirea unei garnituri de cupru de injector de TDi. Dupa aia vii razand la Cartec :lol:

Scris: Mar 17-Mar-2009 00:36
de khan
sa traitz! ma scuzati, dar am facut de vreo 4-5 ori asta la C3 si nu a fost nevoie decit de un pic de bunavointa si indeminare. dar e drept ca la reprezentanta e mai sigur decit sa ajungi la cineva care n-a mai facut asta si sa patesti cine stie ce

Scris: Mar 17-Mar-2009 06:40
de ag26raf
Multumesc mult pt sfaturi.
100% voi apela la Cartec. Estimarea lor este 300RON, si dupa parerea mea nu este nici pe departe o suma de speriat, avand in vedere complexitatea lucrarii.
Voi reveni cu informatii dupa "operatie".

am aceeasi problema

Scris: Vin 27-Mar-2009 13:42
de rekhinu
am si eu aceeasi problema doar ca eu am 175000km(nush cat conteaza asta). am cumparat garniturile de la un magazin din Arad la vreo 80ron, mi le-au adus cam intr-o saptamana. nu le-am inlocuit nici acum, desi...le am de vreo 3-4 luni:)). chiar nu am timp sa ajung la service. la un service de aici de la noi mi-au zis ca ma costa vreo 150 ron. e bine sa mergi la reprezentanta totusi. eu o sa ma risc la un alt service din lipsa de fonduri si timp. uneori am un fum in interior de ma inneaca. am 2 masti de gaze pentru pasageri...eu sunt obijnuit deja:))

Scris: Vin 27-Mar-2009 19:59
de khan
de la intoxicatia cu mono si bioxid de carbon se si moare, asa ca mai bine te grabesti spre service. si peste asta o sa te injure mecanicii grav din cauza ca o sa se chinuie mai mult decit daca mergeai de la inceput sa faci lucrarea. o sa vezi de ce