Pagina 1 din 1

pierdere motorina pe la injectoare

Scris: Mie 18-Mar-2009 15:40
de nicoleta_carjan
Buna!
Am un Citroen C3, pe motorina, din 2004, motor de 1.4 si 65 CP, cu 75 000 km la bord.
Am observat ca imi curge motorina de undeva de sub motor, de fiecare data cand parcam. Se pare ca motorina curge doar cand este motorul pornit, caci lasata peste noapte masina nu a facut balta sub ea.
Am dus-o la un service unde mi s-a zis ca imi curge motorina prin toate cele 4 injectoare, dar ca nu o pot repara fiindca nu au nu stiu ce scule sa o dezmambreze.
Ei mi-au spus sa nu mai pornesc motorul fiindca exista sansa de a lua foc, asa ca maine o iau pe platforma si o duc la reprezentanta Citroen ATS din Baneasa.

Fiindca nu ma pricep deloc la mecanica si la masini in genral as vrea sa va cer si voua sfatul, mai ales ca am senzatia ca problemele nu se vor termina foarte usor.

1. ce credeti ca ar putea avea?
2. exista sansa sa trebuiasca sa inlocuiesc pompa de injectie(care am inteles ca este si f f scumpa?)
3. Chiar nu mai pot sa merg cu ea? Ca ma gandesc ca daca cei de la ATS imi spun ca ma costa 1 000 de euro, parca as mai duce-o si in alta parte sa mai vad o opinie.

astept cu nerabadare parerile voastre si revin cu detalii dupa diagnosticul celor de la ATS.

va multumesc,
nico.

Scris: Mie 18-Mar-2009 16:46
de vldst
Deocamdata nu te alarma. Poate sa fie de vina un simplu furtun, sau poate fi ceva mai grav si mai scump de reparat / inlocuit.

Daca in urma diagnosticului pus de ATS ti se va cere o suma consistenta de bani pentru reparatie, cere si o a doua opinie, la un alt service de incredere.

Bafta si tine-ne la curent cu mersul lucrurilor.

Scris: Mie 18-Mar-2009 17:36
de DanT
Vezi ca gasesti mai multe ateliere in Bucuresti care te pot ajuta.

Sau, daca ai drum, poti incerca si la atelierul TotCitRo Serv din Ploiesti. Adresele tuturor atelierelor le gaseti pe forum la sectiunea Service-uri Independente

Scris: Mie 18-Mar-2009 17:47
de mesersmith
mi-e greu sa inteleg cum dzeu poate sa curga pe la toate cele 4 injectoare, din moment ce motorul este common rail...
poate pe la retururi, desi iar mi-e greu sa cred ca s-au spart 4 furtunase de retur....
este clar ca motorina curge dupa pompa de motorina sau dupa cea de inalta presiune...
ridica si tu capota, da-i o cheie, demonteaza capacul ala de plastic si uita-te daca vezi ceva si spune-ne si noua....
chiar nu m-ar mira sa-ti spuna vreun mecanic vazandu-te nestiutor ca e nush ce pompa sau injectoare duse, si sa platesti vreo cateva sute de euro bune pt nush ce furtunas...