Pagina 1 din 2

Patineaza ambreiajul!

Scris: Sâm 03-Dec-2005 19:26
de DanCld
Nu credeam că o voi păţi atât de repede, dar oricum, de data asta nu mi se mai pare!

Problema se prezintă ĂŽn felul următor: de 2 zile, după ce se ĂŽncălzeşte maşina (3-4 km), indiferent de viteza ĂŽn care sunt (inclusiv 1, - practic numai cu 5 nu am ĂŽncercat), când calc un pic mai tare acceleraţia, cu piciorul stânga "ĂŽn aer", maşina ĂŽncepe să se tureze, urcă până pe la 3000rpm, dar viteza... ioc! Zici că e melc! Apoi ĂŽncepe să bâzâie urât, scade turaţia până la punctul "de ĂŽntâlnire" cu viteza (aprox 2000rpm), şi ĂŽncepe să meargă normal. Uneori, după ce o bag ĂŽn viteza superioară (şi ajung la o turaţie gen 1700-1800), bâzâie chiar urât, de zici că se dezmembrează maşina, şi se calmează după ce apăs ambreiajul de vreo 2 ori.

Evident, primul drum luni va fi la ATS. Chiar să fiu eu un "ambreiaj"-killer, ĂŽn 5500km de condus? :twisted:

Scris: Sâm 03-Dec-2005 19:38
de sorin.
Probabil nu este reglat. Oricum trebuia sa te duci imediat la servis pentru ca are loc o uzura foarte mare a discului.

Scris: Dum 04-Dec-2005 17:12
de DanCld
Ia uite ce zic băieţii aici: http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... hp?t=31537

(Rezumat) - C3-ul are ambreiaj hidraulic :shock:, predispus la astfel de probleme. În cazul tipului de la planete-citroen "nu ştiu ce ulei" a mâncat "nu ştiu ce garnituri", şi i-au ţinut maşina 3 sau 4 zile ĂŽn service, fiind totuşi acoperit de garanţie.

Concluzia mea: WTF?! ](*,)

Scris: Dum 04-Dec-2005 17:33
de sorin.
Am citit si eu....acolo cauza a fost uleiul care s-a scurs pe la un simering si a uns discul de ambreiaj. Oricum si ambreiajul hidraulic se regleaza.


Daca la tine ar fi fost problema de mai sus, ar fi trebuit sa miroase a ulei ars in timpul patinarii.

Scris: Lun 05-Dec-2005 17:43
de DanCld
Azi la ATS: suntem primii cu o astfel de problemă! (Era şi timpul, nu?)

În mare: 2 persoane au dat câteva ture cu maşina, au constatat problema, a fost urcată pe elevator, şi probabil "aerisită" cu nişte aer comprimat; nu au văzut urme de ulei, dar mie mi s-a părut totuşi că ar mirosi ceva ars după una dintre "turele" astea. În fine, am fost programaţi săptămâna viitoare la "desfăcut" maşina, ni s-au rezervat de pe acum piesele necesare (sau nu, ĂŽn funcţie de ce vor găsi acolo), şi ni s-a recomandat să conducem prudent... şi calm! Oricum, e foarte probabil să fie vorba de un defect acoperit de garanţie, şi mai puţin de o "uzură" datorată piciorului din stânga a persoanei de faţă.

(Uf, şi câte dacii m-au depăşit azi.... :drinkers: )

Scris: Lun 05-Dec-2005 22:14
de m.s.
Oricat de greu ai avea piciorul,n-avea cum sa-ti cada ambreiajul in doar5.000km. Oricum, sa ne tii la curent.
Bafta multa!

Scris: Mar 06-Dec-2005 08:57
de nicum
Ca sa iti cada ambreiajul in 5000km exista o singura modalitate: sa pleci cu a 3-a de pe loc!!! Am mai auzit cazuri, dar posesorii de Citroen sint oameni destepti :wink:

Scris: Mar 13-Dec-2005 22:57
de Matrixu
DanCld, un sfat prietenesc. Fa tot posibilul si stai langa masina cand te duci joi cu ambreiajul, te duci la director si ceri sa stai langa masina cat timp se lucreaza la ea.
Sa nu patesti ca mine(4 ore de stat si nu se uita nici draq la masina, dar teoretic pe hartie, care ulterior s-a facut pierduta, apar tot felul de investigatii)

Scris: Mie 14-Dec-2005 18:55
de DanCld
Le-am dus maşina din seara asta (să "doarmă" la ei, că noi avem o mică-mare problemă cu trezitul la 5 dimineaţa :oops: ). Cei de la recepţie erau ĂŽntr-o şedinţă, cu excepţia persoanei care a luat-o ĂŽn primire. A bifat toate problemele raportate (ambreiaj, greieraşul deja clasic - la modelul C3 - la hayon, o clemă de plastic ruptă de subsemnatul, probleme minore cu radioul după montarea boxelor pe spate). Când am vrut să ĂŽi predăm maşina "pe viu", ne-a zis că o găseşte el ĂŽn curte :lol:

Bun, aşteptăm telefon mâine...

Scris: Joi 15-Dec-2005 16:58
de DanCld
Până acum, nici o concluzie. Sunt curios dacă recepţionerul care ne-a preluat (Ionuţ XXXX) e tocmai cel "concediat", dat fiind că ne-a vorbit f. urât la telefon şi nu a putut să ne ofere nici un detaliu, dar nici unul - exceptând chestii gen "maşina nu mai e pe rampă, mecanicul care s-a ocupat de ea a plecat acasă, directorul de service e ĂŽn şedinţă".

...şi poate doream alt răspuns pentru o maşină de 12,000 eur cu "ambreiajul picat" şi 5500km la bord! :vom:

Scris: Joi 15-Dec-2005 17:02
de Matrixu
Asa sunt ei receptionerii, mai ales la telefon. Iti dai seama ca i-ai dat peste cap rau de tot cu ambreiajul ala la doar 5000km :).
Nu pot sa-ti zic decat multa bafta, si mai incearca cu telefoane.

Scris: Joi 15-Dec-2005 17:37
de DanCld
De parcă mi-ar fi citit gândurile, telefon acum 2 minute, de la acelaşi personaj cu "bot" mare:

* la ambreiaj, se rupsese "semeringul" de la cutia de viteze, a curs tot uleiul pe discul de ambreiaj, şi au ĂŽnlocuit tot (exact ca ĂŽn cazul de pe planete-citroen) - pe garanţie (mişto)

* la casetofon - nu ştim, pare ĂŽn regulă (să zicem că e de la frig, de la posturile de radio, de la asfalt, de la...)

* greieraşul clasic de la hayon - "e de la cutia din portbagaj" (cred că bag eu un burete ceva intre plastic şi tablă, până la urmă)

* clema ruptă de mine - au ĂŽnlocuit-o :supz:

(detalii scoase de la persoana respectivă cu.... cleştele, uh!)

Scris: Joi 15-Dec-2005 19:28
de sorin.
a curs tot uleiul pe discul de ambreiaj, şi au ĂŽnlocuit tot

Pai initial ai zis ca au urcat-o pe elevator si nu au observat vreo urma de ulei (presupun ca nu este chiar asa de etansa carcasa ambreiajului :lol: )

Scris: Joi 15-Dec-2005 19:39
de DanCld
sorin. scrie:Pai initial ai zis ca au urcat-o pe elevator si nu au observat vreo urma de ulei (presupun ca nu este chiar asa de etansa carcasa ambreiajului :lol: )

Păi şi eu zic ce mi s-a spus :twisted:

Las' că văd eu mâine cum merge maşina...

Scris: Joi 15-Dec-2005 22:28
de Matrixu
:lol: nu degeaba zic eu ca cel mai bine e sa stai langa masina, cand se intervine asupra ei.