Pagina 1 din 1

Scut motor

Scris: Mar 24-Mai-2011 10:15
de grandanat
Salutare tuturor.
Va cer si eu sfatul cu privire la scutul de motor pentru un C3 1.4 benzina din 2007.

Masina e cumparata recent iar de vreo saptamana am rama fara scut. Nu stiu cand sau cum(ceea ce e foarte ciudat), dar cert e ca nu-lmai am. Am observat acest lucru cand am iesit din oras si am mers cu viteza ceva mai mare. Cum treceam de 100 km/h incepea sa-mi bata o bucata de plastic sub aripa stanga din cauza ca plasticul ala de sub aripa nu mai e prin de scut si e e foarte mobil. Facea urat de tot ca un tractor.

Problema e ca nu stiu ce scut aveam, de plastic sau metalic. Stiu sigur ca aveam scut dar alte detalii nu-mi amintesc. Intrebarea mea pentru domniile voastre ce scut ar trebui sa-i pun. Cred ca un scut de plastic ar fi suficient dar aripile se cam plimba rau de tot. Ce ziceti ?

Modele voastre de c3 ce fel de scuturi au?
Multumesc

Scris: Mar 24-Mai-2011 11:38
de robistan25
Pune-i metalic. Te poate salva de multe intamplari nedorite! Astfel protejezi mai bine baia de ulei, luand in calcul si garda la sol f. mica, mai ales pe fata. Cel de plastic apara doar de praf, dar nici de ala...

Scris: Mar 24-Mai-2011 21:58
de MikePop
Eu din fabrica am de plastic, dar e foarte fragil, la o lovitura este egal cu ZERO. Daca as fi in locul tau as opta pt unul metalic care clar protejeaza mult mai bine!

Si tu tot din plastic ai avut , daca era metalic nu se rupea asa usor.

Scris: Mie 25-Mai-2011 07:23
de Gozmin
Un scut metalic ar fi o soluÞie dacã ar fi prins În ceva metalic. El vine prins În partea din faÞã În cadrul suportului radiatoarelor de climã ºi rãcire (inclusiv electroventilatorul), care este din fibrã. Deci partea proastã ar fi cã dacã loveºti ceva cu scutul de fier el nu pãÞeºte nimic dar s-ar putea sã pãÞeascã cadrul din fibrã care e cel puÞin 500 lei de nou plus manopera de mutare a radiatoarelor ºi furtunelor.
Scutul din plastic nu este chiar aºa slab cum ziceþi. În primul rând are rol de izolare fonicã. Are montat pe el (interior) un fel de material moale (rezisten la cãldurã) chiar sub baia de ulei precum ºi aeratoare de scoatere a aerului cald, care ajutã la rãcirea bãii de ulei. Nu este fãcut la miºto.
AÂş merge clar pe unul original din plastic.

Imagine

Scris: Mie 25-Mai-2011 08:10
de claus4you
130 lei este unul din plastic

Scris: Mie 25-Mai-2011 08:55
de Gozmin
400 pe original

Scris: Mie 25-Mai-2011 08:59
de claus4you
scuze, am uitat sa specific ca nu e pe original dar este nou

Scris: Mie 25-Mai-2011 09:47
de claus4you
sau 370 lei de peugeot pe original care e la fel numai ca este mai ieftin

Scris: Mie 25-Mai-2011 10:34
de grandanat
Multumesc tuturor pentru pareri. Voi opta pentru un scut original din plastic ca e foarte bun, mai ales ca nu circul pe drumuri neasfaltate, cu pietre sau mai stiu eu ce.

BTW recent, am avut inchiriat 2 sapt un citroen c3 nou nout(2000 km), in germania, si ala nici macar n-avea scut. M-am uitat special sa vad ce tip de scut poarta. Asa ca raman la plastic, mai ales ca e si mai ieftin, ceea ce e foarte important.

Stie careva de unde por procura un astfel de scut (nr tel, locatie..., nu raspunsuri generice gen vezi dezmembrari).

Scris: Mie 25-Mai-2011 10:38
de claus4you
mergi cu codul asta la peugeot 7013AL