Pagina 1 din 1
Pornire Citroen C3 1.4 Hdi
Scris: Lun 26-Dec-2011 22:27
de bogdancraciun
Saptamana trecuta am mers foarte mult cand era deja apris becul care indica un nivel scazut de combostibil (cca. 130 km ),iar dupa ce am alimentat a aparut o problema.Dimineata urmatoare nu am mai pornit, am ridicat capota si am strans de pompita care amorseaza circuiul de combustibil iar dupa aceea a pornit, dar doar daca am apasat acceleratia.In ultima saptamana am patit de 3 ori sa nu porneasca decat daca apas acceleratia.Ceva sugesti?
Scris: Mar 27-Dec-2011 02:19
de MikePop
Cand imi facea C3-ul 1.4 hdi asa cum spui tu, adica pornea doar daca apasam un pic acceleratia, sau ii dadaeam mai mult la pompita....se intampla pentru ca am avut o conducta de motorina sparta. Dupa ce am rezolvat cu conducta nu mi-a mai facut. Am inteles ca e un defect des intalnit la c3 1.4 hdi: sub cutia filtrului de aer ai 2 conducte de motorina, una din ele se crapa mai mereu. Cum inlocuirea ei costa cam 100 de euro doar piesa...am ales varianta romaneasca

( poxipol )

). Are 2 luni de cand e asa, daca nu tine o voi schimba.
Incearca totusi sa dai mai mult la pompita ( amorsarea completa se face mai greu ). Daca dupa asta tot iti mai face figuri, inspecteaza locul de sub cutia filtrului de aer.
Scris: Mar 27-Dec-2011 13:29
de Rica
si daca e conducta sparta nu a crescut consumul?
Scris: Mar 27-Dec-2011 14:02
de MikePop
Consumul nu a crescut, conducta avea o fisura foarte mica, se prelingea combustibil pe acolo suficient ca dupa cateva minute de stat in parcare sa se dezamorseze.
Scris: Mar 27-Dec-2011 17:45
de mihaistan
Dupa cum spune si mike , verifica sub carcasa filtrului de aer ... este o problema comuna cu tevile acolo

Scris: Mar 27-Dec-2011 22:50
de pr_ovidiu
Am avut aceasi problema si vreau sa va impartasesc o solutie mai ieftina.
Taiati furtunul si trageti peste el un furtun de cauciuc de la gaz
(este un frutun mai gros din: cauciuc, insertie, cauciuc.) intra fortat, nu trebuie nici macar colier.
E doar o propunere.
Scris: Mie 28-Dec-2011 10:12
de bogdancraciun
nu cred ca ar fi fisurat acel furtun deoarece nu face asa mereu.
ex: ieri dimineata cand afara erau -5 grade, dupa 20 de ore de stat...masina a pornit perfect, am mers aprox. 20 de km si am oprit-o iar cand am incercat sa o repornesc nu a pornit decat dupa ce am apasat acceleratia ( nu am dat deloc la pompita )
Daca nu apasam acceleratia puteam sa tin si 15 min la automat ca tot nu porneste.
mi-a povestit un amic ca si el a patit ceva asemanator ( doar ca era un ford focus pe benzina ) si a scos borna de pe baterie un minut, in felul acesta a resetat calculatorul si nu a mai avut probleme.
Incerc si eu si revin cu informatii.
Scris: Joi 29-Dec-2011 22:29
de MikePop
Nici la mine nu facea mereu...si totusi s-a rezolvat asa...
Scris: Mie 04-Ian-2012 18:38
de bogdancraciun
masina si-a revenit ca prin minune.
de atunci am facut mai multe de 1000km fara probleme
multumesc tuturor pentru sfaturi.
P.S. Km multi fara probleme !