Pagina 1 din 1

Parametrii diagnoza, problema turbina?

Scris: Mie 25-Ian-2012 12:30
de dragosql
Astazi am fost cu masina sa fac o scurta diagnoza cu toate ca nu am avut probleme majore. Cel care mi-a facut diagnoza a spus ca o supapa de pe rampa de injectoare da un debit mai mare de motorina ceva de genul ca deschide cam mult....si presiunea la turbina este cam mica ( a acelerat masina pe liber si presiunea a crescut pana la aprox 1.4 bari si supapa EGR ramane blocata. Presiunea turbinei are de suferit daca supapa EGR ramane blocata? A mai intalnit cineva aceste probleme? Mentionez ca motorul este 1.4 HDI 16v.
Multumesc anticipat!!

Scris: Mie 25-Ian-2012 17:08
de mihaistan
Nu vreau sa supar pe nimeni .... dar nu ar fi mai ok de facut o diagnoza la cineva mai priceput ?

Scris: Mie 25-Ian-2012 20:44
de dragosql
Eu am intrebat...Multumesc pentru raspuns dar este unul vag si nu am inteles nimic. Sa inteleg ca ala care a facut diagnoza nu se pricepe..am banuit si eu. Imi dai ceva detalii te rog?!?

Scris: Mie 25-Ian-2012 22:13
de mihaistan
pai din start ... daca vroia sa verifice parametri ar fi fost frumos sa mearga cu ea(pentru a putea citi daca este sau nu in limite) :) si presiunea pe "liber" poate a fost maxim 0.4 bar ... dar probabil a citit 1400 mb ... si a crezut altceva :)
Vorbeste cu cineva care se pricepe .. rare sunt cazurile in care nu apare eroare insa masina nu merge in parametri :wink:

Scris: Mie 25-Ian-2012 22:47
de dragosql
Cu siguranta cine a facut diagnoza nu stia sa citeasca. Eu cred ca el nu a stiut sa citeasca si ai dreptate trebuia sa ,earga cu masina sa isi dea seama de presiune. Eu pot sa spun ca imi cunosc masina si nu cred ca turbina nu isi face treaba cum trebuie recunosc insa ca daca masina are EGR nu l-am curatat niciodata. Cunosti pe cineva in Constanta care poate sa imi faca o diagnoza Sanatoasa? In fine...asta e problema cu turbina care cu siguranta cred ca nu are o problema majora...despre supapa de pe rampa injectoare ce poti sa imi zici? Multumesc de raspuns!!

Scris: Joi 26-Ian-2012 07:19
de mike.omega
Ar exista 3 posibilitati:
1. Mergi la dealer Citroen, adica Radacini. Nu stiu cum lucreaza si ce preturi au.
2. Mergi la fost dealer Citroen, adica Andromeda. Lucreaza bine, nu e chiar ieftin!
3. Mergi pe centura lui Ovidiu(bucata care pe pleaca de la iesire din Ovidiu) si undeva pe stanga(dupa ce treci de cimitir care e pe dreapta) sunt vreo 2 service-uri, intrebi acolo de o diagnoza. Costa 60 de lei, se face in timpul mersului si omul iti spune cam tot :)

Eu am fost cu un Logan diesel acolo care avea presiune in turbina prea mare :lol:

PS: reparatii turbina si accesorii pe langa (curatare EGR) ar trebui sa faca atelierul de vizavi de fabrica de paine Dobrogea. Cum cobori podul de pe Aurel Vlaicu, pe stanga, scrie mare turbosuflante ;)

Scris: Joi 26-Ian-2012 08:48
de dragosql
Multumesc de raspuns! O sa merg intr-un service recomandat de tine dupa ce o sa curat EGR-ul. Turbina daca nu mai era in parametrii nu trebuia sa se manifeste ciudat mtorul?

Scris: Joi 26-Ian-2012 08:54
de mihaistan
Mi`a luat-o colegu inainte , doar cineva in zona ar putea sa recomande service in functie de experientele avute .
Dar de ce tii neaaparat sa desfaci si sa cureti egr-u ? face probleme ? da fum ? nu trage ? consuma mult ?

Scris: Joi 26-Ian-2012 10:17
de dragosql
EGR-ul nu a fost curatat din 2005 masina are 236.000 km pot sa zic ca in oras mi-a cam crescut consumul si de tras nu mai trage cum o facea acum 40.000 km. Din ce stiu e recomandat ca EGR-ul sa fie curatat intre 30-50.000 km nu? Aveti idee cat este consumul normal de ulei pentru acest motor?

Scris: Joi 26-Ian-2012 19:31
de mike.omega
In mod normal, nu ar trebui sa consume ulei. In mod anormal nu stiu.

Eu am luat de la Carrefour o solutie de curatat injectoare(~30ron), se pune 1/2 de sticla la un plin, odata la 15000 de km, pot spune ca s-a simtit diferenta intr-o oarecare masura. Iar eu am pana in 50k de km cu 1.6 HDI-ul :)

Scris: Joi 26-Ian-2012 19:41
de dragosql
O sa fac si cum zici tu, sa iau o solutie pentru injectoare. Cu siguranta cum iesim din iarna o sa ii fac o revizie totala la un service specializat Citroen. Eu am un consum de ulei de aproximativ 700 gr la 10.000 de km in conditiile in care mai mult de jumatate din acesti km ii fac pe autostrazi cu viteza cuprinsa intre 130-170 km/h. Viteza respectiv turatile mari influenteaza si consumul de ulei?

Scris: Vin 27-Ian-2012 10:49
de Gozmin
Da cu ambreiajul cum stai dupĂŁ 240 k ?

Scris: Vin 27-Ian-2012 15:48
de dragosql
Ambreiajul e ok nu imi face probleme, nu a fost schimbat pana acum. Nu da semne de uzura...