Multumesc mult pentru postare, Flavius si as dori sa completez cu urmatoarele:
1. Ma gandesc ca ar putea fi o hiba din fabricatie, avand in vedere ca, dupa achizitionarea masinii, cand am "descaltat'o de anvelopele originale (Michelin), am constatat si aici o uzura mai accentuata a uneia dintre acestea si stiu sigur ca fostul proprietar nu a avut incidente care sa fi afectat puntea spate.
2. Iese din discutie varianta cu uzura datorata depunerii de gheatza, niciodata nu am circulat in astfel de conditii.
3. Ma intereseaza daca exista metode de reglare a unghiului de rulare al rotii din spate, daca acesta este motivul real.
flavius scrie:am pus tot setul de iarna in 2010, cand le-am dat jos am constatat ca e un pic mai mult tocit cel de pe partea dreapta spate dar nu am dat atentie. acum am constatat acelasi lucru, mai precis cel de pe dreapta spate e mult mai mult tocit decat celelalte. precizez ca le-am pus in aceleasi pozitii. ce se intampla? stie cineva?