Pagina 1 din 2
Curge garnitura de chiulasa la 62000 km citroen c3 1.4i benz
Scris: Sâm 16-Feb-2013 10:24
de razvyyy
Buna ziua.
La 62000 km cu c3-ul meu am avut o mare surpriza...curge ulei la garnitura de chiuloasa!
Am fost cu ea la district serv brasov si la cate mi-au zis mecanicii ce am de schimbat m-au speriat, ca trebuie schimbat arborele, garnitura, simering axa.
Eu le-am zis ca asa ceva este inadmisibil sa trebuiasca sa suport eu cheltuielile pt un motor care a rulat 62000 de km in 5 ani.
Problema este ca nu stiu cum de au ajuns mecanicii la concluzia ca trebuie sa schimb atatea cand nivelul de ulei este la fel, pete de ulei in vasul de lihid de racire nu am si masina ruleaza foarte bine.
Stie cineva ceva despre problema asta? Mentionez ca c3-ul nu a fost forjat, chiar foarte bine intretinut si exploatat.
Scris: Sâm 16-Feb-2013 10:37
de bogdancraciun
Este o statistica facuta in germania de cei de la tuv...parca la psa probabilitatea sa fie eroare de constructie este de 1/181 de masini.Daca ai nimiert-o pe aia 1 din 180...ghinion, unele nu sunt exoplatate si intretinute corect si merg sute de mii de km.
Referitor la masina ta, cum adica curge ulei pe la garnitura de chiuloasa?ca spuneai ca nivelul de ulei nu scade...
Eu zic sa mai incerci la si alt service.
Curge garnitura de chiulasa la 62000 km citroen c3 1.4i benz
Scris: Sâm 16-Feb-2013 10:51
de razvyyy
Garnitura are scurgeri de ulei dar nu sunt exagerate chiar daca motorul este cald uleiul care iese la garnitura nu ajunge sa lase pete pe asfalt cand stationezi cu ea nici dupa 2 ore.
Eu cred ca astia de la citroen brasov m-au vazut mai mic si mai fraier si ce au zis...hai sa il facem de bani.
Scris: Sâm 16-Feb-2013 12:33
de cbx
pune niste poze , poate reusim sa ne dam cu parerea
Scris: Sâm 16-Feb-2013 13:38
de razvyyy
Am incercat sa fac 2 poze dar nu stiu cat d bine se vede...
Scris: Sâm 16-Feb-2013 15:03
de crysti79
Ala nu cumva este mai degraba antigel?
Uleiul nu prea are cum sa curga pe la garnitura de chiulasa.
Scris: Sâm 16-Feb-2013 16:15
de dassy
Ba da, are cum sa curga.
Este o problema des intalnita la motoarele TU. In coltul acela este un circuit de ulei, iar garnitura de chiulasa are o mica garnitura de cauciuc care cedeaza chiar si la 60000.
Am atasat o poza ca sa iti dai seama despre ce e vorba
[url=http://postimage.org/image/linjjpmt5/]

[/ur
In afara de garnitura de chiulasa, prezoane chiulasa si eventual simeringuri de supape nu vad ce altceva ar mai trebui schimbat. Iar toate piesele astea abia sar de 150 lei in cazul unor producatori foarte buni.
In afara de aspectul inestetic cauzat de scurgerea de ulei altceva mai grav sa stii ca nu se intampla. Eu de exemplu am asteptat sa ii fac distributia si atunci am schimbat garnitura de chiulasa.
Scris: Sâm 16-Feb-2013 16:49
de cristi_s
Ba poate sa curga, daca garnitura e deteriorata in dreptul canalului de scurgere a uleiului din chiulasa spre baia de ulei. La mine la XM a fost praf de tot si curgea ulei ca la balamuc pe acolo. Am schimbat doar garnitura de chiulasa si prezoanele de chiulasa si a fost OK. In rest nu a fost nevoie sa schimb absolut nimic, totul era in parametri( simeringul de la arborele cu came l-am schimbat inainte, crezand ca e de acolo scurgerea). A durat jumatate de zi in service. Demontat chiulasa de pe motor, schimbat garnitura, verificat etanseitate supape, montat la loc. In rest nimic.
Scris: Sâm 16-Feb-2013 18:04
de Gozmin
razvyyy scrie:

Am incercat sa fac 2 poze dar nu stiu cat d bine se vede...
Salut.
Am mai fost ceva asemĂŁnĂŁtor la mine.
Vezi
AICI
Nimic de speriat, dar multe de dat jos ...
Curge garnitura de chiulasa la 62000 km citroen c3 1.4i benz
Scris: Dum 17-Feb-2013 00:25
de razvyyy
Multumesc pt informatii, nici nu stiti ce piatra mi-ati luat de pe suflet
O intrebare mai am...trebuie sa fac si verificarea planeitatii chiuloasei inainte sa schimb garnitura?
Scris: Lun 18-Feb-2013 07:17
de cristi_s
Verificarea planeitatii se poate face foarte simplu cu coada unui subler mare (care sa acopere diagonala chiulasei) si o lera, deci nu e problema asa de complicata. In principiu, daca nu a mai fost demontata chiulasa de pe masina, nu ar trebui sa fie probleme.

Scris: Lun 18-Feb-2013 14:50
de razvyyy
multumesc pt sfaturi

Scris: Mie 20-Feb-2013 16:46
de sarbmihai
Si eu am pati aceeasi problema dar mai repede! A inceput sa apara pata la 30 mi km si nu am luat-o in seama pana saptamana trecuta cand a inceput sa bipaie cand pun contactul (45 mii km) ! Am citit eroarea si zicea ca nivel ulei motor scazut! Am verificat si uleiu parea normal! Atunci mi-am adus aminte de pata respectiva, exact in aceea locatie ca si in pozele atasate, si am mers la service! Mi-au zis ca trebuie schimbata garnitura de chiuloasa si rectificata chiuloasa! Am intrebat ca de ce trebuie si rectificata chiuloasa si mi-au zis ca e posibil sa fie un defect de planeitate si la chiuloasa! Total manopera + piese mi-a facut oferta 1000RON. Cei care au mai avut probleme au reparat-o? Ce le-a facut!
Scris: Joi 21-Feb-2013 13:59
de razvyyy
eu inca nu am reparat defectul dar nici nu ma grabesc...urmaresc nivelul de ulei si al lichidului de racire sa nu am surprize neplacute si merg asa. la reprezentanta costurile sunt mult prea ridicate si eu cred ca mecanici buni gasesc si in alta parte nu numai la district serv brasov.
...
Scris: Joi 21-Feb-2013 23:33
de joeadrianblack
Eu am cumparat C4-ul nostru la 85.000km cu pata aceea. Azi am 130.000km. Cat timp nu face pata pe asfalt si nu-mi scade nivelul uleiului nu cred ca o sa umblu la garnitura...