PROBLEME GRAVE C3 1.4 HDI

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

PROBLEME GRAVE C3 1.4 HDI

Mesajde cristi-b » Sâm 13-Apr-2013 21:32

Buna seara,
Pana saptamana trecuta m-am bucurat de masina fara evenimente,de o saptamana au inceput problemele si stau numai prin service cu ea.
Am parcat masina in fata casei fara sa imi dea semne de stricaciune,dimineata cand am vrut sa pornesc... :shock: ....se comporta de parca nu avea motorina,motorul invartea si avea o tendinta de pornire dar numai pentru o secunda.Disperat fiind am mers la primul service din zona cu masina si de aici incep nervi tociti si peri albi.Au pus tester-ul pe masina,i-au dat cu sprei si au pornit-o,precizez ca in jurul valorilor de 1800-2200 de turatii se auzea un rapanit la injectoare,dupa cateva accelerari a murit motoru si dus a fost.
Deviz pus de mecanic :injectoare stricate mai exact nr 1 si 4,au desfacut injectoarele toate 4 si m-am sus cu ele la verificat.Mers verificat pe banc la nea Vasile din zona 1 mai,verdict:injectoare bune cu valori ca cele noi....... :? .
Ma duc inapoi le monteaza meseriasii si apoi incep sa verifice:furtune sparte sau crapate,senzori,bujii tot ce se putea ca sa vada defectul,pus iar testerul...nimic.Dupa o saptamana de verificat,nervi si toate cele azi imi spun ca este distributia sarita de la punct :shock:
Desfac meseriasii distributia o pun la punct si tot nimic,nu vrea sa porneasca :(
Distributia daca a sarit de la punct este vina lor pentru ca in urma cu 2 zile trageau masina sa o porneasca,au pornit-o ce este drept si scotea fum la relanti iar in momentul cand au accelerat-o a murit motorul.
Nu stiu ce sa mai fac,atatea probleme la o masina dintr-o data!!! tinand cont ca am mers cu ea si s-a comportat normal iar a 2 a zi sa ma lase :(
Va rog din inima sa imi dati ceva sfaturi si idei,eventual un mecanic bun care stie ce sa faca la motorasul acesta si daca se poate sa nu ma jupoaie.
Va sunt recunoscator cu un sfat sau recomandare,MULTUMESC

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Sâm 13-Apr-2013 23:02

Salut! Problema ta imi aminteste de masina mea care la fel imi facea probleme .Am fost cu masina la Citroen Sibiu si acolo mi-au spus ca am injectorul 1 si 3 stricate. Am ajuns sa desfac motorul bucati la service si sa constat ca defapt injectoarele erau bune dar era vorba de una dintre supape pe Chiuloasa. Totusi nu asta era problema pentru care masina mea nu mai pornea decat cu spray si scotea fum si tind sa cred ca a fost TURBO! Cand au ajuns cei de la service la partea cu turbo s-a rezolvat.
Aici ai o filmare sa vezi cum facea motorul la pornire:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ymVh352K5N0[/youtube]
Aici e partea dupa inlocuire Turbo si supape:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WRtWod7QN6U[/youtube]

Multa bafta in rezolvarea problemei.

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Dum 14-Apr-2013 07:35

Rog un moderator sa mute subiectul de pe sectiunea XANTIA, pe sectiunea C3, unde ii e locul. MERCI !! :)

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Dum 14-Apr-2013 10:07

prima mare greºalã este a ta. De ce zic asta. Cînd apare o problema la maºina întîi gîndim. Nu ne apucam de desfãcut aiurea cu cheltuieli maxime ºi cu ºanse foarte mari sã stricãm ºi alte piese-trebuia sã întrebi mai întîi , sã cauþi pe cineva care lucreazã mai mult la citroen pentru cã , aceste maºini , în general sunt mai deosebite . Referitor la problema ta , am întîlnit multe c 3 uri la care furtunul de alimentare cu motorinã de sub filtrul de aer se frecã de ceva ºi se sparge ducînd tocmai la simptomele menþionate de tine. În al doilea rînd , folosirea spray ului la o maºina e foarte periculoasã fiind recomandatã doar în cazuri deosebite. Aproape sigur bãtaia metalicã a motorului a fost din cauza sprayului . O alta consecinþã a sprayului : ruperea curelei de distribuþie sau desincronizarea distribuþiei.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Dum 14-Apr-2013 14:07

Sau chiar ruperea vibrochen - ului ! in cel mai nefericit caz !
Peace on earth ... War under the blanket !

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

Mesajde cristi-b » Dum 14-Apr-2013 22:03

sandor mihai

Nu m-am apucat de desfacut masina de dragul ei,tot ceia ce am facut a fost sa luam totul de la A.....Z prin eliminare.Referitor la furtunul de sub filtru l-am schimbat (de fapt toata instalatia),la momentul respectiv cand s-a spart furtunul de sub filtru,masina pornea cu putin sprei sau daca cineva amorsa incontinuu pompita iar altul dadea la automat.Problema acum este mai delicata.
Poate nu am explicat eu complet toate simtomele ei (imi cer scuze,emotii si disperare),imi scoate fum alb (vasul de expansiune este la nivel si nu sunt urme de ulei in el).Mecanicul mi-a spus ca este posibil ca fumul alb sa fie amestec sarac,din cauza ca distributia a fost sarita de la punct (posibil supape indoite,compresie mica).
Vreau sa precizez ca am mers cu masina ca in fiecare zi,normal,s-a comportat ca si pana acum fara sa dea un semn ceva.A doua zi de dimineata mare a fost mirarea cand nu a mai vrut sa porneasca,de aici incolo balamuc.

Am uitat sa spun ca a doua zi au pornit mecanicii masina cu putin sprei iar dupa cateva minute (4-6 minute) a murit motorul.Dupa ce au pornit-o scotea mult fum negru,parca era tractoras.

va multumesc

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

Mesajde cristi-b » Dum 14-Apr-2013 22:17

gropitzabogdan

Iti multumesc din inima pentru filmari,exact ca in filmare masina trepideaza si scoate fum,diferenta este ca eu nu pot sa accelerez deloc,imi moare motorul.
Mecanicul banuieste supapele pentru ca in momentul in care dai la automat am inteles ca ar trebuii sa simti daca pui mana pe furtunul de admisie cum trage.
Inca ceva daca scot furtunul mic care vine de deasupra motorului si se imbina cu furtunul mare care intra in turbina,pe la gaurica aceia de la motor imi scoate fum alb.
Este posibil sa imi piarda compresia daca injectoarele nu sunt montate corespunzator???injectoarele le-am dus la nea Vasile la verificat si mi-au dat garniturile din cupru jos punand altele noi,problema este ca cele puse de ei sunt un pic mai mici fata de cele care le-am avut eu originale pe injectoare,maine dam injectoarele jos si merg la reprezentanta dupa un set de garnituri.Vreau sa eliminam toate posibilitatile si sa verificam tot ce este posibil inainte de a umbla in motorasul buburuzei.

P.S. gropitzabogdan cat te-a costat supapele si manopera??? unde ai facut operatia?? te rog.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Dum 14-Apr-2013 22:47

desfĂŁ buÂşonul de golire a uleiului. Vezi dacĂŁ nu este antigel pe fundul bĂŁii de ulei. Eu zic cĂŁ s a rupt o supapa , poate chiar un piston spart. Tine ne la curent , Âşi sper sĂŁ ai pagube cĂŽt mai mici.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

Mesajde cristi-b » Dum 14-Apr-2013 23:10

Una peste alta vreau sa spun ca inainte de nefericitul eveniment am facut revizia completa cu filtre si ulei am pus 10w40 castrol la insistentele mecanicilor ca am 170 mii de km.Pana acum am pus doar total quart 900 5w40.Este posibil dupa schimbarea uleiuliui cu alt indice sa pice turbina????
Turbina se auzea in ultima perioada ca un fluierat fin.

SANDOR- maine desfac busonul,apoi singura care a ramas neverificata este turbina ,urmeaza maine.Este posibil sa nu porneasca masina in cazul in care turbina este stricata,stiam ca ea intra in functiune dupa 2200 de turatii???????Luminati-ma va rog ca sunt in ceata

Va multumesc

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 15-Apr-2013 08:09

pĂŁi turbina o VerificĂŽ cel mai simplu. Scoate furtunul Âşi vezi ce joc are axul. E posibil sĂŁ fie turbina doar dacĂŁ s a dezintegrat Âşi bucĂŁĂži din ea au ajuns ĂŽn motor-dar nu cred. De obicei la astea se rupe axul Âşi turbina nu mai e functionalĂŁ crescĂŽnd Âşi consumul de ulei
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

Mesajde cristi-b » Lun 15-Apr-2013 10:33

Buna dimineata,
Multumesc tuturor pentru sfaturi si filmari.
Masina o sa fie dusa astazi la Domnul Doctor Mihai Stan pentru operatie.Din Bucuresti pana in Ploiesti o sa fie tractata,sper sa fie totul ok si fara evenimente pe drum.

Va doresc km multi si interventii putine.

davidcezar2004
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
Localitate: constanta

Mesajde davidcezar2004 » Joi 18-Apr-2013 15:14

sa ne ti la curent cu se intampla acolo....

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

Mesajde cristi-b » Joi 18-Apr-2013 15:30

Sigur,va tin la curent.
Din cauza mecanicului care s-a uitat la masina nu am putut sa o duc luni si marti,acum ma pragatesc finaciar (este greu ca vine si Pastele)
Mi-am pus multe sperante in acest service dupa recomandarile care le-am citit pe net.
Dupa reparatie o sa aduc mandruta la intalniri si o sa va povestesc toate pataniile in eventualitatea ca pe viitor o sa ajute alti posesori.

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Joi 18-Apr-2013 15:52

Sunt tare curios de unde pleaca toata problema. :roll: .

cristi-b
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Sâm 13-Apr-2013 20:44
Localitate: bucuresti

Mesajde cristi-b » Joi 18-Apr-2013 16:16

Vina cea mai mare este a mea,m-am dus numai la ,,meseriasi,,
Nici un service nu mi-a pus acelasi diagnostic.
Pana nu ajung la un mecanic bun sa imi puna diagnosticul exact,restul de ,,meseriasi,, sunt doar cancan.
M-am lamurit de service-uri.
Adevarul este ca nu prea le-am vizitat cu mandruta iar inainte de ea,SAAB-ul a vazut service doar pentru consumabile.


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats