Pagina 1 din 1

problema motor 1,4 HDi

Scris: Mar 30-Apr-2013 15:19
de FildEs
De ceva vreme, la aproximativ doua saptamani dupa schimbarea filtrului de motorina, au aparut urmatoarele probleme legate de functionarea motorului:
-ocazional pornire greoiae 3-4 cheie,
-ocazional zgomot ciudat motor (parca ar merge in 3 pistoane)
-tacanit metalic in partea dreapta in zona curelei de accesorii, se manifesta in special cand este in sarcina, in timpul accelerarii
-vibratii mai mari decat de obicei ale motorului, zgomot accentuat in functionare

Aici si o filmare cu motorul in functiune:

http://www.youtube.com/watch?v=VFwwoHic ... e=youtu.be

Va rog sa imi spuneti daca ati mai intalnit aceasta problema si care ar fi rezolvarea, orice sfaturi sugestii sau pareri sunt binevenite. :)

Scris: Mie 01-Mai-2013 21:30
de davidcezar2004
hmmm....fugi la un tester cat mai repede.....am mai schimbat si eu filtrul de motorina dar nu am patit nimc......zgomotul din zona distributiei nu e cumva de la fulie??? ai schimbat-o de cand ai masina ??? cati km ai ??

Scris: Joi 02-Mai-2013 11:38
de crysti79
Zgomotul acela este mai mult ca sigur de la fulie.
Legat de schimbarea filtrului, trebuia sa pompezi mai mult sa se amorseze instalatia. Daca apesi pe pompita aia de cauciuc este tare sau poti apasa destul de usor pe ea?

Scris: Vin 03-Mai-2013 14:14
de FildEs
A fost schimbata fulia la ultima schimbare de distrubutie, eu suspectez ca ar fi rola de la compresorul de AC, dar nu sunt sigur, din pacate am inteles ca ar trebui schimbat tot compresorul, nu se poate doar fulia respectiva si este destul de costisitor.
A fost schimbata si distributia acum aproximativ o luna si au verificat fuliile de la cureaua de accesorii dar nu au gasit nimic in neregula. Sunetul aparuse inainte de schimbarea distributiei, dar s-a accentuat in ultima perioada, initial era practic insesizabil.

Legat de filtrul de motorina, am facut amorsarea corect, stiam de treaba asta si ramane tare pompita, deci nu pare sa traga aer pe undeva sau alte probleme de timpul asta.

A foat la tester la un moment dat si aparea eroare la injectoarele 1 si 4, mai exact randament 120% si 130% pentru aceste injectoare, mai aparea eroare legata de EGR, mai exact deshis la maxim. Ciudat este ca nu apare eroare legata de injectoare in bord, teoretic cel putin ar trebui sa se aprinda indicatorul de Check Engine, de asemenea nu pierde putere si functionarea motorului pare normala cue xceptia zgomotului si a vibratiilor ceva mai accentuate decat de obicei.

Dupa sarbatori o sa merg din nou la mecanic sa vedem ce si cum.