Carait la pornirea de pe loc C3 si consum crescut
Scris: Vin 18-Oct-2013 08:36
Buna ziua tuturor.
V-as ruga sa ma lamuriti intr-o problema legata de C3-ul meu,din 2006,motorina,hatchback.
Il conduc de cca 3 luni si sotul meu,imi spune mereu,ca la pornirea de pe loc,se aude un carait ca de cioara,pe care eu nu-l mai aud in mers.Cum sint incepatoare,el banuieste ca nu apas bine ambreiajul,mai ales ca de cand am cumparat-o,toti prietenii care au testat-o au spus ca ambreiajul e tare ,iar cutia de viteze cam rigida.
E posibil ca nici pozitia scaunului sa nu fie reglata cum imi trebuie mie,pt ca fostul proprietar are 1,90 m iar eu 1,67 m.
N-am ridicat scaunul,de frica...si m-am obisnuit s-o conduc asa.Nu pot sta cu ambreiajul apasat prea mult,in trafic bara la bara,pt ca imi tremura piciorul,de tare ce este,asa ca m-am obisnuit sa scot pe liber,inainte de a opri si sprijin piciorul stg,de podea,pt a fi gata de plecare.
Consumul a sarit de la 6,2L/100 KM la cat am cumparat-o,la 7,8L/100 KM.
Am fost si mi-am umflat rotile si voi reseta consumul,insa ma gindesc ca fac greseli si tare as vrea sa inteleg,unde gresesc.
Pe sotul meu,nu l-am plimbat cu masina mea,de frica ca ma va critica prea rau si ma va face sa gresesc.
Merg prin Bucuresti si am parte de mers bara la bara....din plin,asa ca nu stiu care este cauza consumului crescut.
Poate fi si din pricina climatizarii si din pricina cupitului frinei,cand stau pe loc,de frica sa nu ma duc in spate?
Nu prea merg cu a 4-a,pt ca nu depasesc 47 KM/h iar turatia creste la 1800 rot/min si deocamdata la traficul din Bucuresti si la abilitatile mele de incepator,ma tem sa folosesc a 4-a.Dvs,la C3 la cate turatii schimbati treapta?La Logan,motorul cerea treapta superioara,la 2000 turatii/min.La C3 cum este?(la motorina)
Multumesc mult.
V-as ruga sa ma lamuriti intr-o problema legata de C3-ul meu,din 2006,motorina,hatchback.
Il conduc de cca 3 luni si sotul meu,imi spune mereu,ca la pornirea de pe loc,se aude un carait ca de cioara,pe care eu nu-l mai aud in mers.Cum sint incepatoare,el banuieste ca nu apas bine ambreiajul,mai ales ca de cand am cumparat-o,toti prietenii care au testat-o au spus ca ambreiajul e tare ,iar cutia de viteze cam rigida.
E posibil ca nici pozitia scaunului sa nu fie reglata cum imi trebuie mie,pt ca fostul proprietar are 1,90 m iar eu 1,67 m.
N-am ridicat scaunul,de frica...si m-am obisnuit s-o conduc asa.Nu pot sta cu ambreiajul apasat prea mult,in trafic bara la bara,pt ca imi tremura piciorul,de tare ce este,asa ca m-am obisnuit sa scot pe liber,inainte de a opri si sprijin piciorul stg,de podea,pt a fi gata de plecare.
Consumul a sarit de la 6,2L/100 KM la cat am cumparat-o,la 7,8L/100 KM.
Am fost si mi-am umflat rotile si voi reseta consumul,insa ma gindesc ca fac greseli si tare as vrea sa inteleg,unde gresesc.
Pe sotul meu,nu l-am plimbat cu masina mea,de frica ca ma va critica prea rau si ma va face sa gresesc.
Merg prin Bucuresti si am parte de mers bara la bara....din plin,asa ca nu stiu care este cauza consumului crescut.
Poate fi si din pricina climatizarii si din pricina cupitului frinei,cand stau pe loc,de frica sa nu ma duc in spate?
Nu prea merg cu a 4-a,pt ca nu depasesc 47 KM/h iar turatia creste la 1800 rot/min si deocamdata la traficul din Bucuresti si la abilitatile mele de incepator,ma tem sa folosesc a 4-a.Dvs,la C3 la cate turatii schimbati treapta?La Logan,motorul cerea treapta superioara,la 2000 turatii/min.La C3 cum este?(la motorina)
Multumesc mult.