Pagina 1 din 1

Bataie ciudata motor 1.4 hdi 16 v

Scris: Mar 24-Dec-2013 23:09
de Croco08
Buna seara la toata lumea.

De ceva timp am observat ca motorul meu are o bataie in accelerare ( doar in viteza) pe la 1400-1600 ture (bataie fier pe fier). Mentionez ca in momentul cand apare bataia motorul trage intrerupt, dar nu scoate fum! De asemenea dupa pornirea acestuia merge constat la 783 de ture la relantiu si dupa aproximativ 1 min se tureaza singur la 900 de ture si nu mai scade decat dupa ce apa ajunge la 83 grade. Senzorul de la apa l-am schimbat recent.

Ultima revizie am facut-o de cca. 100 km ( ulei+ toate filtrele). Problemele mai sus mentionate au existat si inainte de revizie.

Mecanicii pe la care am fost nu stiu ce sa-i faca deoarece toate sunt in parametri (injectoare, egr, debitmentru aer, turbina). Singurul lucru ce nu a fost verificat este compresia deoarece masina porneste foarte usor si la rece si la cald. Credeti totusi ca se poate sa ramana vreo supapa deschisa???

Ma puteti ajuta voi cu o parere? Nu mai stiu unde si la cine sa mai merg.

Multumesc.

Scris: Sâm 28-Dec-2013 18:09
de Croco08
Chiar nu stie nimeni? Sau nu vreti sa raspundeti pentru ca sunt nou?

Scris: Sâm 28-Dec-2013 18:51
de crysti79
Nu cred ca iti poate da cineva un raspuns sigur de la ce este. Sunt multe variante.
Esti din CJ, iei legatura cu userul Turbojack. Dai o cautare pe net dupa user, iar numarul postat pe alt forum este 0727 079 405.
Sa ne spui si noua ce probleme au fost gasite.

Scris: Dum 29-Dec-2013 16:49
de Croco08
Nu il cunoaste nimeni mai bine pe dl. Turbojack? Unde lucreaza? Un numar de telefon mai nou (cel de sus este inchis). Are service? Trebuie sa fie cineva din Cluj cine il cunoaste mai bine. Am cautat si pe net, dar nimic. :(

Scris: Dum 29-Dec-2013 21:10
de crysti79
Ti-am trimis PM. Probabil zilele acestea nu lucreaza.

Scris: Mar 07-Ian-2014 18:31
de Croco08
Turbojack is the BEST!!!

Probleme gasite si rezolvate: Electrovalva EGR (de aici provenea si zgomotul metalic) si Senzor pedala ambreiaj.

Masina functioneaza impecabil acum. Multumesc celor care m-au ajutat cu datele de contact ale lui Turbojack.

Scris: Mar 07-Ian-2014 19:19
de crysti79
Da-ne mai multe detalii, te rog!
Ce avea EGR-ul si ce sensor de la pedala de ambreiaj?

Scris: Mie 08-Ian-2014 16:03
de Croco08
EGR-ul ramanea deschis, asa am inteles (valorile pe Lexia erau intre 60-70%, nu urcau niciodata mai sus in schimb cand apasam acceleratia scadea la 0%). Dupa ce am schimbat electrovalva acestea urca pana la 91%, dar pe urma scad la 72-75% cateodata chiar si la 68% (apropo sunt ok valorile?). Am uitat sa intreb :).

Tot din Lexia am vazut ca fiecare pedala cand este apasata are un senzor (acceleratie, frana si ambreiaj). La mine indiferent ca era calcat ambreiajul sau nu arata tot timpul ca este calcat. Cand a fost schimbat senzorul am observat ca acesta era lipit pe pedala de ambreiaj sau undeva sub masca ce acopera partea de sus a acesteia.

Scris: Mie 08-Ian-2014 20:32
de crysti79
Nu stiu sa-ti spun care ar trebui sa fie valorile date de EGR. Dar daca ti-a spus ca este in regula, inseamna ca asa este.
Legat de pedalele de ambreiaj si frana, chiar nu stiam ca au un senzor anume care dau semnal. Stiam doar de pedala de acceleratie.
EGR-ul l-ai pus nou? Este cu comanda electrica sau pneumatica? Din ce an este masina?

Scris: Mie 08-Ian-2014 21:10
de Croco08
Nu am schimbat tot EGR-ul. Doar electrovalva. Eu am avut una noua de la un Peugeot Partner 2006 (am cumparat-o din greseala pe vremea cand mai aveam Peugeot-ul si ma costat 200 lei). Acelasi pret este si acum (cel putin la Cluj). S-a potrivit perfect. Din cate am inteles este pneumatica nu electrica. Mai pe scurt am schimbat aceea chestie neagra de pe EGR in care intra doua furtune de vacum si are o mufa. Masina e 1.4 HDI 16v 90 CP din 2004.

Exista senzor pe fiecare pedala in parte. Fiecare separat unul de celalalt.