Pagina 1 din 2
Motor cald ...
Scris: Mie 19-Iul-2006 23:52
de dragosn
Salut tuturor,
Am primit in sfarsit astazi C3-ul asteptat.
Spre seara, pe racoare, am stat cam 15 minute in el pe loc cu motorul pornit.
Apoi am oprit, am cobarat si am vrut sa deschid capota. Era atat de fierbinte incat nu am putut sa tin mana sa o deschid.
E normal?
La alte masini nu mi s-a mai intamplat.
Multumesc,
Scris: Joi 20-Iul-2006 08:08
de prafuit
Sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati unul de altul fara probleme cat mai multi km!
Scris: Joi 20-Iul-2006 08:42
de nicum
Probabil ca ai avut un motiv foarte serios sa stai un sfert de ora cu motorul pornit la relanti

Sportul asta e total nerecomandat, mai ales cind e aerul conditionat pornit, pentru ca nu isi poate face racirea cum trebuie. Am dreptate?
Scris: Joi 20-Iul-2006 08:48
de bezz
Eu cred ca daca dadea drumul la AC se facea racirea mai bine
Asa-i oare?
Si ca sa nu deschid alt topic indraznesc sa intreb: cati dintre voi, posesori de xantii, xsare, c2, c3, c4 si c5 v-ati auzit ventilatorul pornind dupa ce ati oprit masina (ma intereseaza mai ales dieselari) ca eu nu l-am auzit NICIODATA

si nu stiu ce sa cred...
scuze de offtopic
Scris: Joi 20-Iul-2006 09:47
de dragosn
Multumesc,
Intr-adevar ne bucuram
Un sfert de ora... de! curiozitatea bat-o vina. Am vrut sa vad cum merg "butoanele"
Aerul conditionat l-am pornit doar putin - ca sa vad ca porneste.
Ventilatorul a pornit cam cu un minut inainte sa o opresc (de fapt nu l-am auzit ci am simtit ca porneste un vanticel fierbinte la picior pe care il aveam afara din masina, pe jos).
Si nu a mai mers dupa ce am oprit masina.
Noroc,
Scris: Joi 20-Iul-2006 12:18
de prafuit
La diesel nu l-am auzit niciodata.
Scris: Joi 20-Iul-2006 13:02
de Matrixu
@Bezz...la mine niciodata...si am prins o vara completa atat pe litoral cat si in insoritul Buc, iar apa nu a depasit niciodata nivelul normal, adica 3 liniute!!
@Dragosn, sa o stapanesti sanatos.
Scris: Joi 20-Iul-2006 14:42
de sorin.
Eu cred ca daca dadea drumul la AC se facea racirea mai bine
Se facea, dar in habitaclu

Scris: Joi 20-Iul-2006 21:11
de bezz
Sorin: Dupa mers pe drum forestier cu a doua si urcat temp apa la 90C, daca dadeam drumul la incalzire nu scadea temperatura; in schimb daca am dat drumul la aerul conditionat, miracol! temperatura a scazut la 80C (regimul de mers fiind acelasi).Uite o sa verific din nou pe Transalpina

.
Scris: Joi 20-Iul-2006 21:24
de sorin.
Cand ai pornit AC, a pornit si ventilatorul de racire,de aceea a scazut temperatura la apa.
Scris: Joi 20-Iul-2006 22:00
de bezz
si de ce nu porneste el singur

ca sa nu mai am emotii?
oricum, e retorica intrebarea.
Merci de raspunsuri.
Ca o observatie generala, pentru protectia compresorului am inteles ca se recomanda pornirea AC la relanti, nu in vreun regim de mers.
Scris: Vin 21-Iul-2006 09:23
de paco
Cand ai clima pornita, motorul se incalzeste mai tare, logic. Adica ii ceri sa faca frig, ceea ce se traduce prin efort mai mare la dansul...De aceea masinile cu clima au ventilatoare duble, sa ajute racirea motorului. E ca la frigider, motorul trage din greu sa faca frig inauntru, ceea ce se traduce prin caldura in afara.
Scris: Vin 21-Iul-2006 09:45
de tartorul
bezz scrie:si de ce nu porneste el singur

ca sa nu mai am emotii?
oricum, e retorica intrebarea.
Merci de raspunsuri.
Ca o observatie generala, pentru protectia compresorului am inteles ca se recomanda pornirea AC la relanti, nu in vreun regim de mers.
Pai de ce sa ai emotii daca are doar 90 grade? Emotii trebuie sa ai cand are 120 si nu s-a aprins nici un martor pe bord si nici ventilatoarele nu ii merg.
Scris: Vin 21-Iul-2006 11:02
de kristi
Eu nu am auzit niciodata ventilatorul pornit din masina (dar asta e pentru ca e insonorizata foarte bine). Dupa un drum mai lung cand m-am dat jos din masina si m-am dus la motor se auzea ca merge. Deci sigur a mai mers si in alte ocazii dar nu se aude. Pe bord acul de temperatura a apei nu a trecut niciodata de jumatatea scalei.
Scris: Sâm 19-Aug-2006 16:14
de B25BUY
la mine vad ca continua sa invarta si dupa ce opresc masinutza...el mai invarte o vreme, nu am stat sa vad cam cat timp...
Ideea este sa-i dai tare in freza ca sa se incinga si dupa aia sta aprins motoventilatorul...