Injector .4 HDI partea I
Scris: Mar 05-Feb-2008 12:24
Dupa ce am adus masina de afara,numai ce am facut al doilea plin ,ca masina a inceput sa trepideze usor la turatia cuprinsa intre 1.100 de ture si 1.400 de ture.Am facut o serie de verificari,la ambreiaj crezind ca e ambreiaj cu volanta elastica ca la VW, dar dupa ce m-am documentat,am vazut ca e ambreiaj clasic.Am zis ca o fin un gunoi ceva si am amers mai departe asa .In circa 2.000 de KM,un injector era varza,si doua functionau cam la 75 % .Asa arata testerul din service-ul firmei unde lucrez(o reprezentanta de autoturisme )Am intrebat pe furnizorii nostri de piese cit costa un injector ,si mi sa spus un pret destul de piperat :1.900 lei (noi) cu piesa la schimb.Lucrind in domeniul auto de atita timp, am rugat pe mai multi furnizori sa vada daca nu se poate schimba doar diuza injectorului:raspunsul venit din 3 parti a fost negativ.Cu ajutorul unui amic ,imi aduce un injector nou cu piesa la schimb,fara sa il mai trecem prin magazinul d epiese unde lucrez , la pretul de 1.200 lei.Il schimb pe cel care era mort,si avind piesa la mine (injectorul mort)am inceput sa caut personal in cataloagele de care dispunem la magazin,si surpriza am gasit diuzele.