Pagina 1 din 1

Injector 1.4 HDI partea II

Scris: Mar 05-Feb-2008 12:25
de Macktinator
Diuzele se pot schimba fara probleme , dar vrajeala e mare din partea importatorilor de piese.O diuza costa 175 lei, deci o mareeeeeeeeeee diferenta de pret.In esenta diuza e cea care se decalibreaza in timp nu componenta electronica din capul injectorului.Numai zic de abureli care mi sau servit : "nu se poate domnule schimba doar diuza ca injectorul e electronic si e calibrat" ,bla.bla.bla,.Da asa este ,dar eu schimb doar parte a de jos a injectorului nu aceea cu componenta electronica.In esenta daca veti avea probleme cu injectoarele va anexez codul de care aveti nevoie la diuze :cod bosch 0 433 175 308.Si inca o chestie, intii incercati sa recurgeti la curatirea injectoarelor,intr-un service care are aparat de curatire a injectoarelor.Eu am incercat de 3 ori ,dar nu am reusit sa le curat ca erau prea varza,deci am fost nevoit sa le schimb pina la urma.Dar tinind cont ca o curatire cu tot cu solutie costa cam 120 de lei consider ca mai bine schimbi diuza.Si ca pentru sfirsit ,am inteles ca totul e de la mersul subturat si motorina noastra bunaaaa tare.Mentionez ca alimentez numai de la OMV,dar degeaba.

Scris: Sâm 01-Noi-2008 11:39
de silentdj
salutare, deci am avut si eu problema asemanatoare,la mine sa manifestat altfel, adika in timpul mersului se oprea dupa care se repornea(ma gandesc ca din cauza mersului), iar uneori la semafor cand dadeam sa pornesc
. Am fost la tester si mi sa zis ca nu citeste bine senzorul de la rborele cotit, insa am intrebat si un mecanic, care mia zis ca e posibil ca problema sa fie de fapt de al injectoare, adika sunt pe moarte. Mia recomandat solutie METABOND care cica ar curata injectoarel. Mentionez ca am motor 1.4 hdi 50 kw. si ce era ciudat ca am mai auzit niste greieri in plus da greieri mair, care au disparut dupa ce am folosit metabond, si motorul merge mai rotund si mai silentios. O fii intradevar problema de injectoare sau doar de senzor. Apropo dupa ce am folosit metabond mi sa mai oprit doar odata motorul, fata de cate 6-7 opriri pe zii(in total vreo 40).

Scris: Sâm 01-Noi-2008 12:01
de dj01fad
daca in timpul mersului se opreste... mai credibil sa fie senzorul de la arbore. putin probabil sa se opreasca toate injectoarele sau cel putin 3 ca sa se opreasca motorul in mers... eu am zice ca metabond = coincidenta.

Macktinator scrie:Si ca pentru sfirsit ,am inteles ca totul e de la mersul subturat si motorina noastra bunaaaa tare.

mersul subturat dauneaza mai mult motoarelor diesel decat celol pe benzina... dar cum nimeni nu vrea sa priceapa... sfatul meu: sub nici o forma nu schimbati treapta de viteza sub 2500 de ture. preferabil este sa se schimbe la 3000. cu motorul pe benzina poti sa mergi si la 1000 de ture daca poate, pentru ca nu ii dauneaza.

Scris: Sâm 01-Noi-2008 14:34
de razzwan
inafara de injectoare ce ar mai afecta cand mergi subturat??

Scris: Sâm 01-Noi-2008 19:21
de dj01fad
uzura prematura.... motorul merge chinuit, chiar daca pare ca poate (cum este cel de cx). este recomandat sa se foloseasca in plaja de cuplu, nu in afara ei, chiar daca e capabil, si este valabil pentru orice fel de motor. de exemplu am avut un reno 19 16V, si daca schimbam sub 3000-3500 de ture consuma mult... ce sa mai zic. cateodata consuma si mult daca mergi cu el subturat, pt ca se chinuie aiurea.