Pagina 3 din 5

Scris: Sâm 13-Mar-2010 22:39
de mariuss
Da,si la benzina,acum am vazut pe un forum francez.Au si ei vreo 20 de pagini numai cu arcuri rupte.

mi s-a intamplat si mie

Scris: Lun 05-Iul-2010 19:11
de adster
Salutare. Tocmai mi s-a rupt si mie arcul stanga fata, si am doar 50.000 km. Din pacate cred ca trebuie sa o duc cu platforma la service, ca imi atinge urat cauciucul, plus ca exista riscul sa-mi rupa furtunul de la frane si cablul de la ABS, sau ce D-zeu. o fi pe acolo.

Aveti idee ce firma sunt arcurile originale si cat costa? Eu am gasit Monroe si ROC la 200 RON bucata, noi. Aveti idee cat ar costa arcurile la reprezentata, si cam cat ar fi si manopera?

Re: mi s-a intamplat si mie

Scris: Lun 05-Iul-2010 19:23
de Mihai29
Apropo se rupe in mers sau in timp ce sta masina?

Scris: Lun 05-Iul-2010 19:32
de Ramona09
@Mihai.....in timp ce se odihneste masina:))
si dimineata cd vrei sa pleci la serv....constati "surpriza":D

Scris: Lun 05-Iul-2010 19:33
de Ramona09
am patit si eu la fel, al meu a cedat cel de pe dreapta fata
le-am comandat din germania eu....originale
am factura la indemana:
amortizor fata dreapta+stanga - 2x 196lei
arc fata- 2x240
flansa amortizoare - 2x75lei
bieleta antiruliu - 2x44lei
rulment amortizor - 2x30,50

pe total factura a fost de 1171lei

manopera a fost mai ieftina


multa bafta

nasol

Scris: Mar 06-Iul-2010 08:10
de adster
Si mie mi s-a rupt tot stand linistita in parcare. Oare trebe schimbat tot pomelnicul la de piese: si amortizor, si bieleta antiroliu, si rumlent amortizor, sau tu le-ai schimbat si din alte motive?
Incerc sa-mi dau seama cat ma va duce toata distractia :)

Re: nasol

Scris: Mar 06-Iul-2010 14:14
de AngelTero
adster scrie:Si mie mi s-a rupt tot stand linistita in parcare. Oare trebe schimbat tot pomelnicul la de piese: si amortizor, si bieleta antiroliu, si rumlent amortizor, sau tu le-ai schimbat si din alte motive?
Incerc sa-mi dau seama cat ma va duce toata distractia :)

daca nu sunt uzate nu vad rostul schimbarii

Scris: Mar 06-Iul-2010 14:25
de adster
Am vorbit cu cei de la Citroen. Un arc original la ei costa 374 RON, si manopera pantru schimbarea ambelor arcuri e 205 RON, asa ca nu am de gand sa calc pe la ei. Imi cumpar arcuri Monroe cu 200 RON bucata si mi le schimb la un service de cartier. Sper sa nu am probleme.

I-am intrebat la telefon daca stiu ca problema cu arcurile fata este una generala, si daca la loturile actuale de arcuri originale au fost remediate problemele, si raspunsul lor a fost ca nu stiu de o astfel de problema ... fssssssssss.

Scris: Mie 07-Iul-2010 00:32
de AngelTero
adster scrie:Am vorbit cu cei de la Citroen. Un arc original la ei costa 374 RON, si manopera pantru schimbarea ambelor arcuri e 205 RON, asa ca nu am de gand sa calc pe la ei. Imi cumpar arcuri Monroe cu 200 RON bucata si mi le schimb la un service de cartier. Sper sa nu am probleme.

I-am intrebat la telefon daca stiu ca problema cu arcurile fata este una generala, si daca la loturile actuale de arcuri originale au fost remediate problemele, si raspunsul lor a fost ca nu stiu de o astfel de problema ... fssssssssss.

inseamna ca eu am fost un norocos pentru ca am achitat suma de 300ron pentru demontat/montat ,arcuri si amortizoare fata/spate, dar nu din motive de rupere sau uzare.asta s a intamplat la mine in oras la black fox auto reprezentant citroen.

Scris: Mie 07-Iul-2010 16:08
de adster
Gata, am rezolvat-o. 500 RON pe 2 arcuri Monroe plus manopera. Mi-a ramas un arc vechi. Daca il vrea cineva dati pm si ne intelegem.

Scris: Joi 03-Feb-2011 14:20
de Keket
Inevitabilul s-a produs si azi masinutza mea statea intr-o rana dis de dimineata! Statea asa de rau incat am chemat platforma si m-a chelit de 150 de lei numai drumu la service.Manopera 100 lei si arcu il aveam de mai de mult:)) si dadusem 200 de lei pe el!
Arcu s-a rupt in partea de jos si a trecut de taler, a smult conducta de frana din suport si cablu de la abs dar nu lea deteriorat.

arc fata rupt

Scris: Joi 03-Feb-2011 17:27
de toro
Problema nu este singulara si doar la C3. La xsara-coupe -2004- benzina ... care este din fabricatie echipata cu arcurii si amortizoare mai rigide (sport) ... in decurs de cateva luni sau rupt ambele arcurii fata (spate pe bara tosiune). Primul sa rupt in garaj , iar al 2-lea in momentul iesirii dintr-o parcare. In 35 de ani de sofat , nu am avut ocazia ca pana acuma , sa rup vre-un arc si asta indiferent de marca masini pe care am detinut-o. Un lucru care pe mine ma pus in garda..

Scris: Joi 03-Feb-2011 19:09
de daniel_kid1
aici scrie ca doar masinile pana in 2003.

http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls ... =Blank&tx=

Scris: Joi 03-Feb-2011 19:32
de Keket
Pai si se rezolva problema in service la ei? E o problema sa trenului de rulare sau a arcului?

arc fata rupt

Scris: Joi 03-Feb-2011 21:03
de toro
In mod normal , producatorul are obligatia de a rechema autoturismele pt. remedierea problemelor aparute. Dar.. cum ei nu fac dar-urii , fiecare posesor i-si va rezolva problema individual . Spargerea arcurilor pot avea mai multe variante. Unul ar fii proasta calire-revenire a unui lot mai mare ... un nivel de carbon mai mare in otel , sau blocarea rulmentilor de presiune . Este o parere personala si deci se lasa loc si de alte interpretarii.