Salut
la toata lumea !care ma poate ajuta cu o explicatie ?la c3 are acum 45ooo km in ultimul timp trebuie sa schimb des lampile de faza,se arde filamentul odata la stanga odata la dreapta ,problema e ca cel din stanga se schimba tare greu ,e cateva piese de demontat si doar cu o oglinda reusesc sa le schimb ,nu inteleg de ce dupa cateva sute de km se ard ,sa fie calitatea lor?
lampi C3 1.4hdi
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Mar 02-Feb-2010 21:24
- Localitate: Cluj napoca
lampi C3 1.4hdi
catalin
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Mar 02-Feb-2010 21:24
- Localitate: Cluj napoca
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Verifica daca nu cumva releul de incarcare de pe alternator daca nu mai functioneaza cum trebuie creste tensiunea la bornele bateriei si de aici le arde prematur, o alta cauza ar fi calitatea slaba a becurilor la care se scutura de filamentului din cauza socurilor mecanice. Daca poti sa montexi seturi cu xenon macar pe faza scurta ai sa scapi de inlocuit becuri non stop, deoarece acestea nu are filament fizic folosesc descarcarea in gaz inert.
MESERIAS
problema e cunoscuta, foloseste becuri de calitate, se vor arde mai greu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
nu stiu cum a ajuns thread-ul asta la Berlingo & stuff. mutat la locul lui
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Mar 02-Feb-2010 21:24
- Localitate: Cluj napoca
pentru robistan 25
pai tocmai ca philips erau cele in cauza deci cred ca nu marca philips e de vina
iar halogenele ajung si la 100 de euro
iar halogenele ajung si la 100 de euro
catalin
Ahem
LĂŁmpile H7, de care se face vorbire aici, sĂŽnt Halogen.
FazĂŁ scurtĂŁ/lumini de ĂŽntĂŽlnire - cum preferați.
Am avut și eu o perioadĂŁ ĂŽn care le schimbam ca pe ciorapi, din motive absconse.
Becurile care au rezistat (și rezistĂŁ ĂŽncĂŁ) cel mai bine pe mașina mea sĂŽnt printre cele mai ieftine de pe piațĂŁ: Selum, 7 lei bucata.
Și credeți-mĂŁ cĂŁ am ĂŽncercat inclusiv vĂŽrfuri de gamĂŁ, cu maxime pĂŁreri de rĂŁu legate de preț/calitate sau invers.
Motivele pentru care se prajesc atĂŽt de repede sĂŽnt multe, variate și (adesea inexorabil) cumulative.
Ăn ordine aleatorie (și rețineți partea cu ”cumulative”, OK?):
1. Capac bloc optic prost (deloc) etanșat.
Pentru cine nu știe (se mai ĂŽntĂŽmplĂŁ): La schimbarea oricĂŁrui bec din interiorul oricĂŁruia dintre blocurile optice din fațĂŁ este necesarĂŁ demontarea/remontarea unui capac ”etanș”, care minimizeazĂŁ transferul atmosferic și termic ĂŽntre far și mediu. ”Pe românește”, ĂŽmpiedicĂŁ pĂŁtrunderea prafului și formarea condensului. Capacul are pe interior un canal și o garniturĂŁ din cauciuc poros profil pĂŁtrat care trebuie potrivite cĂŽt mai perfect pe profilul din spatele blocului optic. De asemenea, ca și becul (care-i altĂŁ poveste), capacul trebuie fixat ferm ĂŽn ambele sale puncte de rezistențĂŁ, vizibile cu ochiul liber, cu clema din sĂŽrmĂŁ oțelitĂŁ fixatĂŁ pe spatele blocului.
2. Bec ”atins”.
Eroare pe care o pot face chiar și profesioniștii (dar nimeni nu-i trage la rĂŁspundere, pentru cĂŁ-i spre imposibil de dovedit). ConstĂŁ ĂŽn apucarea becului cu degetele (astfel depunĂŽndu-se grĂŁsimi). Un bec nou, atins, poate fi ”salvat” prin spĂŁlare cu alcool (etilic, metilic, izopropilic) și ștergere cu o cĂŽrpĂŁ non-electrostaticĂŁ.
3. Contact imperfect.
Din cauza manipulĂŁrilor repetate, conductorii electrici (firele) care alimenteazĂŁ becul se pot ĂŽntrerupe, mai mult sau mai puțin vizibil. Verificați și ĂŽnlocuiți respectivele secțiuni de cablu.
4. Defecțiuni ĂŽn blocul de comandĂŁ sau ĂŽn ECU.
Blocul de comandĂŁ, adicĂŁ ”semnalizatorul” de lĂŽngĂŁ volan, poate ajunge ĂŽn timp, local, la (3.) - contact imperfect, numai cĂŁ intern. DupĂŁ știința mea, nu se reparĂŁ. Și unul nou costĂŁ cĂŽt nu face. Erorile din ECU (aproximativ ”calculatorul de bord”, mai ales pentru versiunile vechi) sĂŽnt cel mai probabil principalele vinovate pentru ce ni se ĂŽntĂŽmplĂŁ multora. Habar n-am cum sau dacĂŁ s-ar putea remedia. ”Khan” poate știe mai multe și ne va spune și nouĂŁ.
5. Doar de amorul artei: ciocniri, scurtcircuite ĂŽn instalație, trĂŁsnete, poltergeist...
Sper cĂŁ am fost mĂŁcar un pic de folos...
Succesuri!
LĂŁmpile H7, de care se face vorbire aici, sĂŽnt Halogen.
FazĂŁ scurtĂŁ/lumini de ĂŽntĂŽlnire - cum preferați.
Am avut și eu o perioadĂŁ ĂŽn care le schimbam ca pe ciorapi, din motive absconse.
Becurile care au rezistat (și rezistĂŁ ĂŽncĂŁ) cel mai bine pe mașina mea sĂŽnt printre cele mai ieftine de pe piațĂŁ: Selum, 7 lei bucata.
Și credeți-mĂŁ cĂŁ am ĂŽncercat inclusiv vĂŽrfuri de gamĂŁ, cu maxime pĂŁreri de rĂŁu legate de preț/calitate sau invers.
Motivele pentru care se prajesc atĂŽt de repede sĂŽnt multe, variate și (adesea inexorabil) cumulative.
Ăn ordine aleatorie (și rețineți partea cu ”cumulative”, OK?):
1. Capac bloc optic prost (deloc) etanșat.
Pentru cine nu știe (se mai ĂŽntĂŽmplĂŁ): La schimbarea oricĂŁrui bec din interiorul oricĂŁruia dintre blocurile optice din fațĂŁ este necesarĂŁ demontarea/remontarea unui capac ”etanș”, care minimizeazĂŁ transferul atmosferic și termic ĂŽntre far și mediu. ”Pe românește”, ĂŽmpiedicĂŁ pĂŁtrunderea prafului și formarea condensului. Capacul are pe interior un canal și o garniturĂŁ din cauciuc poros profil pĂŁtrat care trebuie potrivite cĂŽt mai perfect pe profilul din spatele blocului optic. De asemenea, ca și becul (care-i altĂŁ poveste), capacul trebuie fixat ferm ĂŽn ambele sale puncte de rezistențĂŁ, vizibile cu ochiul liber, cu clema din sĂŽrmĂŁ oțelitĂŁ fixatĂŁ pe spatele blocului.
2. Bec ”atins”.
Eroare pe care o pot face chiar și profesioniștii (dar nimeni nu-i trage la rĂŁspundere, pentru cĂŁ-i spre imposibil de dovedit). ConstĂŁ ĂŽn apucarea becului cu degetele (astfel depunĂŽndu-se grĂŁsimi). Un bec nou, atins, poate fi ”salvat” prin spĂŁlare cu alcool (etilic, metilic, izopropilic) și ștergere cu o cĂŽrpĂŁ non-electrostaticĂŁ.
3. Contact imperfect.
Din cauza manipulĂŁrilor repetate, conductorii electrici (firele) care alimenteazĂŁ becul se pot ĂŽntrerupe, mai mult sau mai puțin vizibil. Verificați și ĂŽnlocuiți respectivele secțiuni de cablu.
4. Defecțiuni ĂŽn blocul de comandĂŁ sau ĂŽn ECU.
Blocul de comandĂŁ, adicĂŁ ”semnalizatorul” de lĂŽngĂŁ volan, poate ajunge ĂŽn timp, local, la (3.) - contact imperfect, numai cĂŁ intern. DupĂŁ știința mea, nu se reparĂŁ. Și unul nou costĂŁ cĂŽt nu face. Erorile din ECU (aproximativ ”calculatorul de bord”, mai ales pentru versiunile vechi) sĂŽnt cel mai probabil principalele vinovate pentru ce ni se ĂŽntĂŽmplĂŁ multora. Habar n-am cum sau dacĂŁ s-ar putea remedia. ”Khan” poate știe mai multe și ne va spune și nouĂŁ.
5. Doar de amorul artei: ciocniri, scurtcircuite ĂŽn instalație, trĂŁsnete, poltergeist...

Sper cĂŁ am fost mĂŁcar un pic de folos...
Succesuri!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO