Salutare oameni buni,
Am achizitionat de curand un C3 din anul 2003, 1.4 HDI cu 68.000 km (nu cred ca sunt reali dar asta e) si consider ca per ansamblu este o masinuta de oras ok, cu exceptia greierasilor aferenti plasticelor de slaba calitate si a placii din spate de la haion.
Desi am folosit functia de cautare, dar si citit destul de mult de pe acest forum, nu am gasit nimic care s-ar potrivi la problema mea cu aceasta masina referitoare la inchiderea din telecomanda cheii. Adica, nu stiu daca ceea ce se intampla cu masina mea este normal sau nu, desi detin si un passat din 2005 care nu a patit asa ceva. Este vorba de de faptul ca dupa 15-20 min de la inchiderea din telecomanda a masinii, ceea ce este ok, cand doresc sa o deschid din telecomanada nu mai functioneaza, si trebuie sa deschid masina cu cheia. Insa, in acest timp de 15-20 min telecomanada merge si se descuie in mod normal, adica ... functioneaza.
As dori sa imi spuneti daca acest lucru este normal la aceasta masina, fiind prima masina frantuzeasca a mea.
Am citit de acel sistem eco-mode, nu stiu daca la mine are asa ceva, si daca ar avea si din cauza lui ar fi de vina chestia asta, exista posibilitatea de dezactivare a lui sau ceva de genul acesta?
Multumesc anticipat
Inchidere centralizata C3
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 05-Ian-2011 07:15
- Localitate: Pantelimon Ilfov
Incearca metoda de mai jos dupa ce decuplezi borna de + timp de un minut.
Si eu am o problema cu telecomanda, poate ma ajuta cineva.
Inainte puteam sa pornesc mototrul cu o cheie si cu cealata sa inchid masina din telecomanda, lasand mototrul pornit.
Am pierdut o cheie si am schimbat cheile si incuietorile la Andromeda Constanta acum aproape un an, iar acum cu zapezile astea am constatat ca nu mai pot inchide masina cu a doua cheie. Cu cheia scoasa din contact merge, cu cheia in contact si butonul din bord se inchide masina, in mers la 15 sau 20 km/h la fel, se inchide, numai cu cheia in contact si cu cealalta telecomanda nu vrea.
khan scrie:nu folosi telecomanda delec cu 10-20 de min inainte de a urma procedura asta: deschide cu cheia, intra in masina, pune cheia in contact in asa fel incit sa poti tine apasat pe butonul de inchidere, pune contactul apasa cel putin 10 sec pe el, apoi, ia contactul, dupa care pune-l din nou si porneste. in maxim 1 min ar trebui sa functioneze daca nu e si alta problema
Si eu am o problema cu telecomanda, poate ma ajuta cineva.
Inainte puteam sa pornesc mototrul cu o cheie si cu cealata sa inchid masina din telecomanda, lasand mototrul pornit.
Am pierdut o cheie si am schimbat cheile si incuietorile la Andromeda Constanta acum aproape un an, iar acum cu zapezile astea am constatat ca nu mai pot inchide masina cu a doua cheie. Cu cheia scoasa din contact merge, cu cheia in contact si butonul din bord se inchide masina, in mers la 15 sau 20 km/h la fel, se inchide, numai cu cheia in contact si cu cealalta telecomanda nu vrea.
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 05-Ian-2011 07:15
- Localitate: Pantelimon Ilfov
Multumesc pentru raspunsuri si imi cer scuze ca am raspuns asa tarziu, insa am incercat sa profit si eu de concediu
Am incercat aceste metode descrise de voi, insa fara rezultat. Problema persista. Dar am omis sa mai spun ceva, poate va vin idei in solutionarea acestei probleme. Acelasi lucru se intampla si cu radio cd (nu cel original, ci un sony cu mp3), adica dupa aceeasi perioada de timp ca si cu telecomanda, pierde posturile si se reseteaza. Nu stiu cat este de normal acest lucru, dar este aiurea in fiecare dimineata sa cauti iar posturile radio si sa deschizi masina pe gerul asta din cheie, desi are telecomanda la cheie masina. Asta mi se pare destul de ciudat. Daca voi credeti ca ar trebui mers la o diagnosticare o voi face, insa acest lucru mi se pare prea putin ca insemnatate pt a face o diagnoza... Desi ma pricep cat de cat la aspecte auto electrice si mecanice, chiar nu imi pot da seama ce are masina asta, desi tind sa cred ca acel sistem ecomode are un rol in acest lucru, radio nu o fi montat cum trebuie sau vreun releu ceva.
Astept cu nerabdare sugestiile voastre, macar le voi lua prin eliminare.
Multumesc mult.

Am incercat aceste metode descrise de voi, insa fara rezultat. Problema persista. Dar am omis sa mai spun ceva, poate va vin idei in solutionarea acestei probleme. Acelasi lucru se intampla si cu radio cd (nu cel original, ci un sony cu mp3), adica dupa aceeasi perioada de timp ca si cu telecomanda, pierde posturile si se reseteaza. Nu stiu cat este de normal acest lucru, dar este aiurea in fiecare dimineata sa cauti iar posturile radio si sa deschizi masina pe gerul asta din cheie, desi are telecomanda la cheie masina. Asta mi se pare destul de ciudat. Daca voi credeti ca ar trebui mers la o diagnosticare o voi face, insa acest lucru mi se pare prea putin ca insemnatate pt a face o diagnoza... Desi ma pricep cat de cat la aspecte auto electrice si mecanice, chiar nu imi pot da seama ce are masina asta, desi tind sa cred ca acel sistem ecomode are un rol in acest lucru, radio nu o fi montat cum trebuie sau vreun releu ceva.
Astept cu nerabdare sugestiile voastre, macar le voi lua prin eliminare.
Multumesc mult.
radioul e montat gresit. cu telecomanda trebuie vazut cu Lexia exact ce se intimpla
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Salutare!
Modul eco nu are nici o treaba. Si mie mi se activeaza modul eco la C3 si nu imi pierde posturile de radio, iar telecomanda functioneaza perfect. Mai degraba un scurt pe undeva...cine stie...poate chiar din cauza casetofonului. Incearca sa il elimini din circuit.
Modul eco nu are nici o treaba. Si mie mi se activeaza modul eco la C3 si nu imi pierde posturile de radio, iar telecomanda functioneaza perfect. Mai degraba un scurt pe undeva...cine stie...poate chiar din cauza casetofonului. Incearca sa il elimini din circuit.
Zambeste! Maine poate fi mai rau.
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 05-Ian-2011 07:15
- Localitate: Pantelimon Ilfov
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 05-Ian-2011 07:15
- Localitate: Pantelimon Ilfov
Am scos radio din mufe si am lasat masina asa sa vad daca e ok. Surpriza, dimineata a mers telecomanda fara nicio problema. Dar habar nu am ce legatura are radio cu telecomanda din cheie. Oricum, trebuie sa vad o alta modalitate de a lega radio la masina, deoarece a fost facuta o improvizatie acolo de cineva scotand un fir direct de la contact. Nu stiu daca e ok asa, insa voi vedea ce si cum. Daca are cineva o shema electrica al mufei de la radio, va rog sa o trimita si mie sa ma dumiresc care e treaba cu firele alea de pe acolo.
Multumesc
Multumesc
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 05-Ian-2011 07:15
- Localitate: Pantelimon Ilfov
Am rezolvat treaba oameni buni. Am inversat firele de plus de la radio si acum merge si telecomanda si tine si posturile radio. Multumesc mult pentru ajutor. Mai nasol este ca nu se opreste din contact radio ci doar cand intra in ecomode sau auto off al radio. Insa ma bucur ca am rezolvat-o pana la urma asa cum este. 

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
probabil ca radio a fost montat gresit, iar modulul de radio de la inchidere o fi fost alimentat de la radio si daca plusurile radioului erau puse gresit, gresit era alimentat si modul de inchidere.
cand spun gresit, ma refer la plusul celor doua, care dispareau dupa ce aparea economy mode.
daca radioul nu se opreste cand scoti cheia, tot nu e bine montat.
cand spun gresit, ma refer la plusul celor doua, care dispareau dupa ce aparea economy mode.
daca radioul nu se opreste cand scoti cheia, tot nu e bine montat.
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mie 05-Ian-2011 07:15
- Localitate: Pantelimon Ilfov
Pai am tot citit pe forum, si se pare ca la acest model (1.4 HDI din 2003) nu exista un fir de la radio pus la contact din fabrica. Am masurat cele 4 fire de acolo si asa este, nu exista un plus pe contact. Sunt doua cu plus, unul permanent si unul care e legat de eco-mode. De aceea probabil a facut acel cineva improvizatia cu un fir tras de la contact care era infasurat cu banda izolatoare. Mai mult, la mine la cheie am decat 2 pozitii, una in care imi da drumul la partea electrica si se aprinde martorul bateria si ce-a de-a doua se pune contactul efectiv. La passat am trei pozitii, urmata de demaror. Nu stiu daca se merita sa leg radio la acel fir improvizat pe contact sincer, imi este sa nu dau iar peste cap telecomanda.
radio original e oprit de BSI la luarea contactului, nu are un fir direct care sa faca asta, ci doar cel de economy care il comanda cind e cazul. deci lasa-l asa cum e daca totul functioneaza ok
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO