C3 nu sta deloc la relanti!

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

crazy_eugen
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 06-Aug-2011 20:23
Localitate: Bucuresti

C3 nu sta deloc la relanti!

Mesajde crazy_eugen » Sâm 06-Aug-2011 20:33

Buna seara! Sunt nou pe forum, si am devenit membru special pentru a afla raspunsul la o problema cu masina!
Am citit cateva topicuri despre probleme legate de relanti dar nici una nu mi s-a parut similara cu ce am patit eu asa ca am decis sa deschid un nou topic.
Iata care este problema : dupa 3 zile de stat in parcare, am coborat sa mut masina din fata blocului si surpriza, masina nu mai pornea! am cautat-o de toate sigurantele lu peste, pentru a realiza ca de fapt nu mai avea baterie ( am schimbat-o cu cea de pe alta masina). Asta in conditiile in care acum o luna am cumparat baterie noua! Dar cand am pus bateria de pe cealalta masina, a pornit insa nu statea deloc la relanti, decat cu piciorul pe acceleratie. Unde credeti ca este problema? Multumesc frumos de ajutor!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 06-Aug-2011 21:14

Ai benzina suficienta? Faza cu bateria mi se pare ori baterie defecta din fabricatie ori ai tu probleme cu incarcarea ori consumator aiurea. Daca e noua, du-o in garantie.

Cu baterie buna, bx-ul meu statea cate vreo 3-4 zile nepornit iarna si nu avea nici o treaba.
"If in doubt, flat out!"

crazy_eugen
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 06-Aug-2011 20:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde crazy_eugen » Sâm 06-Aug-2011 22:10

eu banuiesc varianta cu consumator aiurea, avand in vedere ca in urma cu aproximativ o luna mi s-a terminat brusc bateria si a trebuit sa o inlocuiesc cu cea despre care discutam acum.
Ceea ce este frustrant este ca de atunci am banuit ca e ceva ciudat cu masina care in urma cu 3-4 zile mersese bine si apoi nu mai avea putere sa invarta, si am dus-o la champion ( service peugeot citroen ) iar ei mi-au ras in nas cu un ton de superioritate ca este bateria terminata!
Cert este ca in nici o luna, am o batierie terminata si cu alta baterie functionala masina nu mai sta la relanti deloc.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Dum 07-Aug-2011 06:25

Masina nu sta la relanti din cauza corpului de clapeta, respectiv a motorasului pas cu pas care a preluat si rolul vechiului soc mecanic de pe variantele cu carburatie, in principiu trebuie facuta o diagnoza cu Lexia apoi curatat sau inlocuit .
Cat despre bateria consumata trebuie sa faci urmatoarele determinari: cu un voltmetru verifici daca alternatorul incarca 14.4 V la o turatie a motorului de 2500-3000 rot /min cu farurile aprinse si aeroterma pornita pe ultima treapta, daca nu ajunge la 14.4 ai probleme cu alternatorul sau releul de incarcare al acestuia, a II-a determinare se face inseriind un ampermetru intre borna de minus a bateriei si cablul de minus care se duce la sasiu pentru a determina consumul de curent in stand-by, motorul trebuie sa fie oprit, toti consumatorii opriti, cu alarma pe pozitia armat daca are sau masina inchisa dacab are inchidere centralizata, consumul trebuie sa fie de maxim 30 mA daca are o valoare mai mare atunci ai un consumator ascuns sau calculatoarele masinii nu trec dupa o perioada de stationare in stand-by, caz in care trebuie sa ajuni la un service dedicat marcii. Succes!
MESERIAS

crazy_eugen
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 06-Aug-2011 20:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde crazy_eugen » Dum 07-Aug-2011 08:45

multumesc frumos de sfaturi. o sa incerc sa rezolv problemele pornind de la aceste idei. o sa postez daca am rezolvat si cum. salutare!

danmanea
pasionat
Mesaje: 215
Membru din: Mie 26-Oct-2005 10:15
Localitate: Bucuresti

salut

Mesajde danmanea » Sâm 22-Oct-2011 17:12

Salutare tuturor,

Iaca am patit o buba, oarecum legata de subiectul acestu topic.
Azi am facut un drum pina la Buzau, dus-intors. Plecat dimineata.
Porneste bine mersi, merge bine mersi.
Ajung la Buzau, opresc. Cind sa o pornesc, dadea in git, nu statea la relanti, se aprinde martoul de motor si beep-aie o data. Motorul mergea sacadat, casi cum ar fi mers in 3 bujii. Motorul nu avea putere, nu o pueam accelea
Ma duc la un service, pun pe tester, eroarea era ceva de genul "Cilindrul 4....

A tot facut asa. Cind am plecat de a BUzau, a pornit frumos, martorul insa a ramas aprins. Am putut merge. PE centura, la intrare in bucuresti iar a inceput, nu mai puteam merge. Am mers aa incet, dupa care martorul a inceput sa clipeasa.

Are cineva idee ce ar putea avea? Am vazut Bobina este incastrata. Trebuie schimbata toata?

Mersi de raspunsuri.

alexepr
pasionat
Mesaje: 107
Membru din: Mar 03-Aug-2010 00:25
Localitate: Galati

Re: salut

Mesajde alexepr » Mie 11-Apr-2012 17:56

danmanea scrie:Salutare tuturor,

Iaca am patit o buba, oarecum legata de subiectul acestu topic.
Azi am facut un drum pina la Buzau, dus-intors. Plecat dimineata.
Porneste bine mersi, merge bine mersi.
Ajung la Buzau, opresc. Cind sa o pornesc, dadea in git, nu statea la relanti, se aprinde martoul de motor si beep-aie o data. Motorul mergea sacadat, casi cum ar fi mers in 3 bujii. Motorul nu avea putere, nu o pueam accelea
Ma duc la un service, pun pe tester, eroarea era ceva de genul "Cilindrul 4....

A tot facut asa. Cind am plecat de a BUzau, a pornit frumos, martorul insa a ramas aprins. Am putut merge. PE centura, la intrare in bucuresti iar a inceput, nu mai puteam merge. Am mers aa incet, dupa care martorul a inceput sa clipeasa.

Are cineva idee ce ar putea avea? Am vazut Bobina este incastrata. Trebuie schimbata toata?

Mersi de raspunsuri.



Exact exact aceleasi simptome le-am avut si eu dar am rezolvat!

Am schimbat bobina degeaba, era injectorul de vina!

M-am dus la tester cu LEXIA si au schimbat injectorul 4 cu injectorul 1, iar atunci eroarea s-a mutat de pe Cilindrul 4 pe Cilindrul 1. Totul a fost clar, injectorul.

Un injector te costa maxim 200 lei (VALEO).

Eu am mers o buna perioada de timp in 3 cilindrii, masina nu statea la relanti decat turata, aveam consum de 30% :))

Salutare si tine-ne la curent.
Aerodynamics are for people who can't build engines.
Enzo Ferrari


Înapoi la “Electrica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO