dupa cum vad nu mai zice nimeni nimic despre montarea unui subwoofer pe masinuta.de o saptamana m-am hotarat sa imi montez unul in portbagaj.Eu vreau ceva pana in 300 W (cred ca e suficient) dar sa fie cu amplificatorul incorporat , ca atunci cand am multe bagaje sa-l pot lda jos imediat .Am fost la un magazin la mine in Hunedoara , le-am zis cam ce vreau si urma sa ma sune cand gasesc ceva asemanator. pana acum liniste si pace ca nu a mai sunat nimeni(o sa merg pe la ei cand am timp).Totusi are cineva niste sugestii?
Multumesc anticipat.
SUBWOOFER PE C3 !!!
Moderator: Echipa Tehnica
craso scrie:dupa cum vad nu mai zice nimeni nimic despre montarea unui subwoofer pe masinuta.de o saptamana m-am hotarat sa imi montez unul in portbagaj.Eu vreau ceva pana in 300 W (cred ca e suficient) dar sa fie cu amplificatorul incorporat , ca atunci cand am multe bagaje sa-l pot lda jos imediat .Am fost la un magazin la mine in Hunedoara , le-am zis cam ce vreau si urma sa ma sune cand gasesc ceva asemanator. pana acum liniste si pace ca nu a mai sunat nimeni(o sa merg pe la ei cand am timp).Totusi are cineva niste sugestii?
Multumesc anticipat.
Nu stiu daca o sa reusesti sa gasesti un subwoofer de gata, care sa aiba si amplif-ul incorporat. Recunosc ca nu m-a preocupat inca in mod serios ideea montarii unui subwoofer in C3, dar din cate am vazut pe site-urile de profil, se gasesc relativ usor difuzoare bune de sub-uri, fara incinta insa. Incinta ti-o poti face si singur, daca esti pasionat, dar nu-i chiar usor (sunt niste calcule destul de laborioase, nu se face dupa ureche). E buna ideea sa poti scoate jucaria cand ai nevoie de spatiu in hayon, dar sub-ul trebuie bine fixat (cred ca ar fi bine sa montezi o placa de lemn ceva peste roata aia de rezerva, ca daca-l pui direct peste mocheta si sa fie suficient de grea cutia sub-ului...).
Eu unul mi-a lua un amplif separat de 4+1 canale (sau 2+1 canale si o sa ai si pt. boxele din usi amplificare), un difuzor bun de sub-woofer si m-as chinui sa construiesc singur o incinta buna din lemn. Dar poate reusesti sa gasesti cumva si o solutie integrata la cheie. Nu prea am vazut insa asa ceva la noi.
@ crasco http://www.be-loud.ro/ aici gasesti sub-uri !!
Am si eu o intrebare pentru cei care se pricep la partea audio:
Am cd-playerul de serie care vine pe masina cu comenzile pe volan - Clarion . O sa imi cumpar o statie si un subwoofer de pana in 200 W (spatiul nu conteaza oricum nu folosesc portbagajul) , vreau sa stiu cum le leg la cd-player, are iesire pentru amplificator, le leg la semnalul boxelor in usile din spate? Pot sa fac treaba asta sau trebuie sa imi cumpar un mp3 player?
Merci anticipat !
Am cd-playerul de serie care vine pe masina cu comenzile pe volan - Clarion . O sa imi cumpar o statie si un subwoofer de pana in 200 W (spatiul nu conteaza oricum nu folosesc portbagajul) , vreau sa stiu cum le leg la cd-player, are iesire pentru amplificator, le leg la semnalul boxelor in usile din spate? Pot sa fac treaba asta sau trebuie sa imi cumpar un mp3 player?
Merci anticipat !
ia uitati-va la ultimele doua pozitii din lista pentru un "bass la pachet":
http://www.alpine.ro/content/cms/index.php?t=108
iar aici sunt si preturi si un model si mai smecher (swe-1000):
http://www.caraudioshop.ro/index.php?pa ... &Itemid=26
tubul de bass...nu-mi place si nu recomand.
http://www.alpine.ro/content/cms/index.php?t=108
iar aici sunt si preturi si un model si mai smecher (swe-1000):
http://www.caraudioshop.ro/index.php?pa ... &Itemid=26
tubul de bass...nu-mi place si nu recomand.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Lun 16-Iul-2007 15:41
- Localitate: Iasi
statie +subwoofer MacAudio
Dragii mei C3-isti,eu am montat pe C3-ul meu statie macAudio,de 1000w,cu condesator d putere Diez de 1.5 mil. micrfarazi si,boxe de 500 w JVC cu 5 cai.La intrebarea cu pricina legat de montarea statiei pe CD-ul masinii Clarion e ok.Ce se poate face ca sa conectezi cum trebuie statia:
1-Se demonteaza CD-ul
2-SE monteaza un atenuator de semnal care transforma semnalul mare dat de CD,la boxe si apoi il transforma in semnl mic special pt statie.[modulul costa maxm 80 lei,si are si mufa pt cablurile RCA care duc i statie]
3-Se ia semnal de la firele de semnal care duc la boxele spate[atentie la firele ca ele sunt cu + si - pentru semnal audioa sanu le inversati ca se aude apoi ca din canal]
4-Cumparati un Kit de cabluri speciale pt statie{costa maxim 100 lei]acolo aveti sigurante cablu ecranat cu silico si firul de remot pt statie si condesatorul de putere
5-Cablu rosu se leaga de la baterie direct la +,iar cablu RCA la modul sus amintit
6-Masa se poate lua de la suruburile de la bancheta spate
Condesatorul si statia le-am prins de bancheta spate aia mai mare.iar in dreapta am montat subwooferul in plan vertical ,si asa mi-a ramas si loc de ceva bagaje iar subwooferul e maricel cu difuzor de 30 `` de inchi.
In legatura cu schimbarea CD-ului Clarion sincer nu sunt de acord,din cauza ca pierzi modulul de comanda + displayul.Eu miam cumparat ca tiganul potcoava intai,adica miam tras cel mai bazat MP d ela Pionner model 2007 cu Bluetoth,culori cameleon super scula,si ma plati pe el 1600 lei cu tot cu telecomanda de volan,dar cind mia venit masina din franta pe care am comandat-o [e SH] masina avea CD-ul ei si pilot automat pe olan si stricam tot asamblu pt ca scula era argintie si bordul e negru.Am inteles ca se poate comanda un modul care sa faca comanda de la maneta control la noul mp3 da costa cam 400 lei,deci parerea mea nu merita.
Sfat :nu cred ca merita sa va chinuiti sa montati voi singuri sculele,montajul costa cam 100-120 lei si il fac profesionistii,dar ca idee macar acuma stiti ce sa le cereti.BAFTA
1-Se demonteaza CD-ul
2-SE monteaza un atenuator de semnal care transforma semnalul mare dat de CD,la boxe si apoi il transforma in semnl mic special pt statie.[modulul costa maxm 80 lei,si are si mufa pt cablurile RCA care duc i statie]
3-Se ia semnal de la firele de semnal care duc la boxele spate[atentie la firele ca ele sunt cu + si - pentru semnal audioa sanu le inversati ca se aude apoi ca din canal]
4-Cumparati un Kit de cabluri speciale pt statie{costa maxim 100 lei]acolo aveti sigurante cablu ecranat cu silico si firul de remot pt statie si condesatorul de putere
5-Cablu rosu se leaga de la baterie direct la +,iar cablu RCA la modul sus amintit
6-Masa se poate lua de la suruburile de la bancheta spate
Condesatorul si statia le-am prins de bancheta spate aia mai mare.iar in dreapta am montat subwooferul in plan vertical ,si asa mi-a ramas si loc de ceva bagaje iar subwooferul e maricel cu difuzor de 30 `` de inchi.
In legatura cu schimbarea CD-ului Clarion sincer nu sunt de acord,din cauza ca pierzi modulul de comanda + displayul.Eu miam cumparat ca tiganul potcoava intai,adica miam tras cel mai bazat MP d ela Pionner model 2007 cu Bluetoth,culori cameleon super scula,si ma plati pe el 1600 lei cu tot cu telecomanda de volan,dar cind mia venit masina din franta pe care am comandat-o [e SH] masina avea CD-ul ei si pilot automat pe olan si stricam tot asamblu pt ca scula era argintie si bordul e negru.Am inteles ca se poate comanda un modul care sa faca comanda de la maneta control la noul mp3 da costa cam 400 lei,deci parerea mea nu merita.
Sfat :nu cred ca merita sa va chinuiti sa montati voi singuri sculele,montajul costa cam 100-120 lei si il fac profesionistii,dar ca idee macar acuma stiti ce sa le cereti.BAFTA
Intrebati fratilor tot ce doriti despre piese,masini,experienta in piese de import de peste 14 ani.
mda, e clar cat te pricepi in audio, radio-cd-ul ala de fabrica nu face doi bani in comparatie cu orice pioneer de ~600 ron, nu 1600 ron cum zici tu {probabil te referi la p 75 bt sau p 85 bt} o scula audio NU SE ALEGE in functie de cum arata, sau cel putin asta ar trebui sa fie ultimul criteriu de alegere...
difuri cu 5 cai?
banuiesc ca le-ai pus pe polita in spate, sa le asculte ceafa pasagerilor sau valizele din portbagaj...oameni buni feriti-va de coaxialele cu nshpe mii de cai, sunt cea mai proasta alegere dpdv sunet
este anti calitate sunet tot ce ai zis tu pe aici, dar cat de cat corect dpdv tehnic...cu mici observatii.
aaaa subwoofer de 30 inch? wow, ai reusit sa vari un jackhammer pe c3? bravooo
difuri cu 5 cai?

oare?dar ca idee macar acuma stiti ce sa le cereti.

aaaa subwoofer de 30 inch? wow, ai reusit sa vari un jackhammer pe c3? bravooo
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Lun 16-Iul-2007 15:41
- Localitate: Iasi
Raspuns pt bezz
Afla ca ma cam pricep la scule,vind piese auto si scule audio din 92,si nu zic asta ca sa ma laud,am montat cred ca aproximativ 70kituri de statii si tunuri de bass si modificat multe console spate,la multe masini.aca citeai atent ce am scris in legatura cu cd-ul masinii am afirmat ca in principiu e ok si in special m-am legat de faptul ca pierzi informatiile de pe display si modulul de comanda a cd-ului.a Pionnerul e BT 85 si am si telecomanda de volan .Daca te intereseaza [sau pe altcineva] e nou il vind cu 1200 lei.In legatura cu jackhammer, da am scris gresit 30 inchi din viteza,in general mai intru pe forum seara simbata cind mai am timp si sunt destul de obosit,e de 13 inchi.
"banuiesc ca le-ai pus pe polita in spate, sa le asculte ceafa pasagerilor sau valizele din portbagaj...oameni buni feriti-va de coaxialele cu nshpe mii de cai, sunt cea mai proasta alegere dpdv sunet " In privinta asta aici esrti un pic rautacios,unde trebuia sa le pun in portiera cumva?sau nu se monteaza pe spate nimika?Deci am schimbat polita spate cu una confectionata de mine din placaj,izolata cu folie dinamat,[daca stii ce e un jackhammer ar trebui sa stii si ce e dinamatul]izolat tot porbagajul cu dinamat,mochetat consola spate pe plan superior si inferior.Boxele JVC miau fost trimise chiar de cei de la JVC,dupa ce leam spus ce doresc si contrar la ceeea ce spui tu in privinta boxelor cu multiple cai se aud foarte bine.Boxele modelul de care iti spuneam sunt facute special pt statie,sa reziste la volum mare cu o cursa mare a membranei.
"este anti calitate sunet tot ce ai zis tu pe aici" daca zici tu asta fara sa fi auzit macar sunetul de la mine din masina inseamna ca asa o fi,dar credema ca se aude clar fara distoriuni,si foarte amplu.In final eu nu car nici pasageri nici valize ca sa le dau sa ascul;te muzica,doar eu si nevasta,care nu apreciaza deloc sunetul,ia vrea muzica in surdina[adica boxele din fata is prea mult pt ea]
Aici amterminat polemica si nici nu mai postez nimika in legatura cu acest subiect cu tine.Pace tie bezz.
"banuiesc ca le-ai pus pe polita in spate, sa le asculte ceafa pasagerilor sau valizele din portbagaj...oameni buni feriti-va de coaxialele cu nshpe mii de cai, sunt cea mai proasta alegere dpdv sunet " In privinta asta aici esrti un pic rautacios,unde trebuia sa le pun in portiera cumva?sau nu se monteaza pe spate nimika?Deci am schimbat polita spate cu una confectionata de mine din placaj,izolata cu folie dinamat,[daca stii ce e un jackhammer ar trebui sa stii si ce e dinamatul]izolat tot porbagajul cu dinamat,mochetat consola spate pe plan superior si inferior.Boxele JVC miau fost trimise chiar de cei de la JVC,dupa ce leam spus ce doresc si contrar la ceeea ce spui tu in privinta boxelor cu multiple cai se aud foarte bine.Boxele modelul de care iti spuneam sunt facute special pt statie,sa reziste la volum mare cu o cursa mare a membranei.
"este anti calitate sunet tot ce ai zis tu pe aici" daca zici tu asta fara sa fi auzit macar sunetul de la mine din masina inseamna ca asa o fi,dar credema ca se aude clar fara distoriuni,si foarte amplu.In final eu nu car nici pasageri nici valize ca sa le dau sa ascul;te muzica,doar eu si nevasta,care nu apreciaza deloc sunetul,ia vrea muzica in surdina[adica boxele din fata is prea mult pt ea]
Aici amterminat polemica si nici nu mai postez nimika in legatura cu acest subiect cu tine.Pace tie bezz.
Intrebati fratilor tot ce doriti despre piese,masini,experienta in piese de import de peste 14 ani.
soundstage? iti spune ceva lucrul acesta? poate am fost ceva mai acid dar te-ai apucat sa faci niste recomandari incomplete {kit cabluri costa maxim 100 ron, fals rau, te asculta cineva si isi arde o statie >400W RMS} recomandari pe un exemplu nu tocmai corect dpdv calitate sunet {coaxiale pe 5 cai pe polita spate - revin cu intrebarea daca ai auzit de soundstage - plus subwoofer si probabil boxele originale in portierele fata, EXACT acolo unde trebuie sa-ti formezi sunetul}
in rest militez impotriva acestei idei
du-te in octombrie la etapa emma la iasi si roaga un arbitru sa-ti jurizeze masina si sa-ti faca niste recomandari legate de sunet
.
si legat de "tare si nevasta" daca-ti alegeai cu mai multa atentie un sistem de boxe pe fata si un HUD aveai mai multe sanse sa se auda bine si la un volum mic, sa nu deranjeze si toata lumea sa fie multumita. asta fara coaxiale si chiar fara subwoofer prin portbagajul ala si-asa mic.
si nu o sa inteleg niciodata logica plansului dupa display-ul stock din bord, care nu afiseaza decat TRACK si TIME, in vreme ce pe display-ul unui HUD aftermarket ai ceva mai multa informatie si prezentata mai frumos.
in rest militez impotriva acestei idei
nu o sa ai niciodata sunet clar si amplu pe HUD-ul ala original si cu adaptoare high/low, sa fim seriosi, inteleg sa-ti lauzi masina si sistemul tau, dar pana la clar mai ai ceva drum.In legatura cu schimbarea CD-ului Clarion sincer nu sunt de acord,din cauza ca pierzi modulul de comanda + displayul.Eu miam cumparat ca tiganul potcoava intai,adica miam tras cel mai bazat MP d ela Pionner model 2007 cu Bluetoth,culori cameleon super scula,si ma plati pe el 1600 lei cu tot cu telecomanda de volan,dar cind mia venit masina din franta pe care am comandat-o [e SH] masina avea CD-ul ei si pilot automat pe olan si stricam tot asamblu pt ca scula era argintie si bordul e negru.
du-te in octombrie la etapa emma la iasi si roaga un arbitru sa-ti jurizeze masina si sa-ti faca niste recomandari legate de sunet

si legat de "tare si nevasta" daca-ti alegeai cu mai multa atentie un sistem de boxe pe fata si un HUD aveai mai multe sanse sa se auda bine si la un volum mic, sa nu deranjeze si toata lumea sa fie multumita. asta fara coaxiale si chiar fara subwoofer prin portbagajul ala si-asa mic.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Eu cu ce nu sunt de acord...este condensatorul ala de 1000 uF...care ajuta si nu prea...Nimeni nu a putut sa-mi combata teoria conform careia, daca tii un semnal de 100 Hz timp de 3 minute la volum maxim, nu se goleste complet acel condensator si nu apar distorsiuni de intermodulatie. Deci mare chestie nu faci cu el.
Si alta tzeapa de market mai mult este cea legata de puterile astea aberante, care evident nu sunt adevarate...gen 400 W. Pai ganditi-va , ca intr-o discoteca avem putere totala de pana in 1000 W, deci intr-o masina sa fim la jumate...CAM GREU. Pe langa asta, un alternator auto cu greu urca la 550-600 W si trebuie sa care toti consumatorii. Un amplificator de 400 W reali, putere electrica masurata, consuma cam 600 W (randamentul ~ 70%). Un amplificator de o asemenea putere, trebuie sa disipe deci cam 200 W, asta inseamna un radiator de aluminiu de 700 cm.patrati.
Eu consider ca un sistem audio de 4 x 40 W reali, adica masurati la 50 Hz si la 5 Khz (cu voltmetrul si ampermetrul), ultraliniar (se vede cu un osciloscop), fara limitari la capetele benzii si cu 4 boxe pe 2 sau 3 cai...e mai mult decat suficient si se incadreaza lejer in clasa Hi-Fi.As opta pentru un sistem pe Mosfet.
Iar toate sculele din comert (Alpine, Clarion, JVC, Panasonic, Sony...) cu inscriptii 4 x 50 W sau 4 x 75W ... sunt doar propaganda, marketing...
Am masurat la un Alpine de ex de "4 x 50 W" si o putere reala efectiva este la 4 x 21 W (masurata la 100 Hz si la 5 Khz) pe langa faptul ca la frecvente sub 100 Hz , distorsioneaza ...
Si alta tzeapa de market mai mult este cea legata de puterile astea aberante, care evident nu sunt adevarate...gen 400 W. Pai ganditi-va , ca intr-o discoteca avem putere totala de pana in 1000 W, deci intr-o masina sa fim la jumate...CAM GREU. Pe langa asta, un alternator auto cu greu urca la 550-600 W si trebuie sa care toti consumatorii. Un amplificator de 400 W reali, putere electrica masurata, consuma cam 600 W (randamentul ~ 70%). Un amplificator de o asemenea putere, trebuie sa disipe deci cam 200 W, asta inseamna un radiator de aluminiu de 700 cm.patrati.
Eu consider ca un sistem audio de 4 x 40 W reali, adica masurati la 50 Hz si la 5 Khz (cu voltmetrul si ampermetrul), ultraliniar (se vede cu un osciloscop), fara limitari la capetele benzii si cu 4 boxe pe 2 sau 3 cai...e mai mult decat suficient si se incadreaza lejer in clasa Hi-Fi.As opta pentru un sistem pe Mosfet.
Iar toate sculele din comert (Alpine, Clarion, JVC, Panasonic, Sony...) cu inscriptii 4 x 50 W sau 4 x 75W ... sunt doar propaganda, marketing...
Am masurat la un Alpine de ex de "4 x 50 W" si o putere reala efectiva este la 4 x 21 W (masurata la 100 Hz si la 5 Khz) pe langa faptul ca la frecvente sub 100 Hz , distorsioneaza ...
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Din cate stiu eu condensatorii aia au 1 Farad adica 1.000.000uF (microfarazi). Scopul lor este sa mentina alimentarea amplificatorului la varfurile de putere nu la semnal sustinut. Chiar daca ascultam muzica la o putere medie de (sa zicem) 50W exista varfuri de 100W sau mai mult. Tocmai pentru ca alternatorul nu poate genera mai mult de x W e nevoie de condensator. Si tocmai datorita acestor varfuri este nevoie de un amplificator si difuzoare de putere mult mai mare decat ascultam in mod normal.
P.S. Randamentul unui amplificator cu MOS-FET este mai mare de 70%, de aceea nu au nevoie de radiatoare atat de mari ca cele ale unui amplificator clasic.
P.P.S. Nu stiu cum reusesti sa masori puterea la un amplificator audio cu voltmetrul si ampermetrul.
P.S. Randamentul unui amplificator cu MOS-FET este mai mare de 70%, de aceea nu au nevoie de radiatoare atat de mari ca cele ale unui amplificator clasic.
P.P.S. Nu stiu cum reusesti sa masori puterea la un amplificator audio cu voltmetrul si ampermetrul.
eu inca n-am vazut prin comert hud cu 4x75W, maxim este 4x60W {la alpine si kenwood} dar fiecare producator specifica 4x50W {Pmax}=4x22W rms sau 4x60W=4x30W rms...distorsiunile sunt prezente la hud-urile de clasa entry sau middle, la top sa stii ca mai dispar si se aud foarte bine, mai ales daca le combini cu difuri potrivite si de calitate;
condensatorul eu il consider util, eu am sistemul de 2 ani de zile, il forjez puternic (300-400W) si bateria mea veche de 4 ani face fata cu brio, la bass imi palpaie foarte putin farurile, nu am avut vreodata probleme cu descarcatul. unii spun despre condensator ca ar avea si rol de filtrare, dar nu pot dezvolta subiectul.
si am auzit la cineva ca si-a montat condensator fara sa aibe sistem audio pe masina, tocmai pentru a-si optimiza functionarea instalatiei electrice a masinii {solenza}.
condensatorul eu il consider util, eu am sistemul de 2 ani de zile, il forjez puternic (300-400W) si bateria mea veche de 4 ani face fata cu brio, la bass imi palpaie foarte putin farurile, nu am avut vreodata probleme cu descarcatul. unii spun despre condensator ca ar avea si rol de filtrare, dar nu pot dezvolta subiectul.
si am auzit la cineva ca si-a montat condensator fara sa aibe sistem audio pe masina, tocmai pentru a-si optimiza functionarea instalatiei electrice a masinii {solenza}.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
sunt de acord ca absoarbe varfurile de putere,dar este un fel de frectie la piciorul de lemn, pentru ca nimeni nu poate garanta ca nu sunt oameni care asculta 50 Hz sistematic pentru 10 minute la putere maxima. Ma rog, cazul meu este extrem, dar l-am amintit aici pentru a arata limitele utilizarii unui condensator. Mai degraba montezi un alternator suplimentar.
Iar despre putere, o masori f. simplu , cu un generator de semnale de cu frecventa variabila; incepi de la 30 Hz , la putere maxima, in sarcina, cu boxe, masori tensiunea si respectiv curentul. Apoi urci frecventa din 100 in 100 Hz si vezi daca se mentin tensiunea de iesire si respectiv curentul masurate initial.Asta daca nu ai un osiloscop, pe care se vede forma de unda (sau de dreptunghi
) a semnalului sinusoidal. Asa vezi cat de liniar este ampliful. cele mai multe (pe integrate de regula) au atenuare mare la capetele benzii...
Iar despre puterile alea mari... de la 4 x 60 W pana la 400 W...mi se pare cam mare distanta.
Si eu sunt pasionat de electronica audio in general si caut ceva pentru C3-ul meu , dar nu pe placa de sub luneta si nici tub in portbagaj, poate ceva detasabil.
Numai bine,
Andrei
Iar despre putere, o masori f. simplu , cu un generator de semnale de cu frecventa variabila; incepi de la 30 Hz , la putere maxima, in sarcina, cu boxe, masori tensiunea si respectiv curentul. Apoi urci frecventa din 100 in 100 Hz si vezi daca se mentin tensiunea de iesire si respectiv curentul masurate initial.Asta daca nu ai un osiloscop, pe care se vede forma de unda (sau de dreptunghi

Iar despre puterile alea mari... de la 4 x 60 W pana la 400 W...mi se pare cam mare distanta.
Si eu sunt pasionat de electronica audio in general si caut ceva pentru C3-ul meu , dar nu pe placa de sub luneta si nici tub in portbagaj, poate ceva detasabil.
Numai bine,
Andrei
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO