Pagina 5 din 5

Scris: Vin 29-Mar-2013 21:57
de Rica
o sa treca cand mai scade umiditatea in aer :wink:
pe asta nu o stiai :lol:

Scris: Vin 29-Mar-2013 22:05
de mariustipa
Rica scrie:o sa treca cand mai scade umiditatea in aer :wink:
pe asta nu o stiai :lol:


AUUUUU
Indiferent cat de ridicol suna tot o spun, ca poate ii ajuta pe altii. Iata despre ce e vorba:
am un fix (altul) cu presurile pline de noroi, mocirla, pe care le ... spal foarte des. De acolo umiditate. Sa mi-o fi facut cu mana mea ? Umiditate in masina, acces deschis intre interior si coloana de directie prin gaura de sub bord. Nu pot sa cred ...

Scris: Vin 29-Mar-2013 22:18
de Rica
nu are treaba cu asta,la coloana sigur ai o garnitura de cauciuc
daca avei umiditate mare in masina aveai si mirosuri urate
ai asta ceva?
umiditatea si frigul contracta microcontactele si de aici erorile
cand au proiectat senzorul de pe coloana sigur era cald afara

Scris: Vin 29-Mar-2013 22:21
de mariustipa
Rica scrie:nu are treaba cu asta,la coloana sigur ai o garnitura de cauciuc
daca avei umiditate mare in masina aveai si mirosuri urate
ai asta ceva?
umiditatea si frigul contracta microcontactele si de aici erorile
cand au proiectat senzorul de pe coloana sigur era cald afara


un, nu am miros urat, nici vorba. deci la vara o sa fie cald si bine si senzori dilatati :-)

Scris: Sâm 30-Mar-2013 09:08
de mariustipa
Ramane insa un beep atunci cand bag cheia in contact. De la computerul acela se trage, probabil.

Scris: Sâm 30-Mar-2013 09:33
de Rica
si nu mai zice nimic?
incearca sa pui centura inainte si vezi ce zice

Scris: Sâm 30-Mar-2013 11:04
de mariustipa
Rica scrie:si nu mai zice nimic?
incearca sa pui centura inainte si vezi ce zice


Acum am incercat, bipaie si cu centura pusa, cu usa inchisa sau deschisa, cu frana trasa sau libera si nu, nu zice nimic altceva.
De fapt cand introduc cheia nu face bip, ci atunci cand o rotesc pana la punctul ala unde se aprind toate becurile atunci face instantaneu beep. Apoi dupa ce pornesc motorul mai face un beep dar ala e de la un bec ars de cateva zile, nu il bag in seama pe al doilea.
Primul insa dureaza de vreo luna doua.

Scris: Mar 16-Apr-2013 12:49
de mariustipa
bogdan78 scrie:Deocamdata, nu face nimic, poate ai noroc si nu se mai intampla.
Ar trebui sa incepi sa cauti pe la dezmembrari poate gasesti o oferta buna de computer:). Daca ai noroc ai putea gasi un C3 chiar mai nou ca al tau dar busit, si achizitionarea piesei si manopera sa te duca undeva in jur de 10milioane.
Eventual sa mai apelezi si la alte serviceuri sa ceri o parere *ciocarlan, champions, prestige, de ce nu Pro Motor Valcea....etc..


nu am noroc, s-a mai intamplat de 2 ori de atunci. Taiat contact, asteptat, pus contact, revenit - o vreme. Probabil se va acutiza problemA, IN TIMP.

Uite un citat dintr-un alt post, am si eu aceeasi problema cu gunoiul directie de la C3:
"Pe lexia arata ca nu comunica cu calculatorul de servo, la reprezentanta la fel, dar pe PP2000 arata ca este senzorul din caseta defect, ceea ce eliminasem odata cu schimbarea casetei (nu cred ca ambii senzori sunt defecti)
Am cumparat alt calculator de servo (SH), dar nu am reusit sa-l fac sa comunice cu cel central. La reprezentanta calculatorul vine scris dupa VIN, dar e prea scump.

Ajutorul care il cer consta in identificarea problemei reale, daca nu este calculatorul de servo, sau o persoana care a mai facut asata sa-mi sincronizeze calculatorul de servo cu cel central dupa VIN-ul masinii.
R: verifica daca firele de la reteaua CAN (cele impletite) nu sunt intrerupte.verifica asta cu un bec nu cu aparatul de masura. cablurile electrice folosite la citroen sunt foarte slabe,se maninca pur si simplu in interior fara a fi afectat invelisul de plastic. pe deasupra ,in zona mai e si bateria, care daca e veche pierde acid si distruge tot in jur."

Scris: Mie 17-Apr-2013 16:31
de mariustipa
mariustipa scrie:
Rica scrie:si sa te lamuresc de tot
cat ai bagat in 60.000 in masina?
eu trebuia sa bag peste 1000 de euroi
caseta 2200 de lei,telescoapele in jur de 2000,kit-ul de caseta parca 200 si manopera...
sunt comvins ca la reparatie se mai gasea o bucsa,una alta
eu mi-am facut datoria fata de cumparator si i-am zis tot si am lasat 1500 de euroi sa o repare,multumiti amandoi


pai 4.000 lei ar fi numai caseta de directie deci 800 euro, nu ? injectorul a venit chiar dupa revizie deci ulei din nou, tractare etc. plus ca schimb ulei la 15.000 si filtre aer la 10.000 ca asa am eu un fix, bielete antiruliu, lucruri care nu conteaza pt ca te astepti la ele, etc

In afara de directia asta imputita nu ma pot plange, ai dreptate. Dar si asta costa o caruta de bani si nici macar nu stiu daca va rezolva problema, cu eroarea lor 1404 de pe Lexia.


am uitat de circuitul de semnalizare la frana: senzosrul de sub pedala de frana nu mai lucra bine, asa ca au schimbat tot circuitul de semnalizare la frana - ma mir ca nu iti trebuie motor nou cand schimbi filtrul de aer. nu a fost ieftin deloc.

Reparatii coloane de directie

Scris: Joi 18-Apr-2013 16:41
de mariustipa
Am incercat sa gasesc pe cineva in TM care sa curete sensorul de torsiune, nu am gasit, nici tipul acela renumit din Oradea nu se pricepe, eu nu mai stiu ce sa fac. Iata insa o solutie pentru cei care isi pot demonta coloana de directie si vor sa o repare. Daca reusiti lasati un mesaj sa stim si ceilalti cum a mers:

reparatii coloane de directie http://bba-reman.com/catalogue/Products ... tegory=267

Am vazut ca Romania nu e printre tarile aflate in sectiunea "contact", le-am scris, sa vedem ce raspund.

Re: eroare computer directie

Scris: Vin 13-Aug-2021 22:08
de alinionut
Va salut. Adaug un comentariu cu toate ca este cam tarziu.

Detin un Citroen C3 Hatchback 2006, 1.4i 73cai 54kw benzina.

Aveam problema descrisa mai sus si anume: cand miscam unpic de volan stanga/dreapta volanul vibra si se aujea un harjait din interior. De asemenea vibra si singur uneori exact cum descrie colegul.

Ce am facut? Am gasit la dezmembrari acelasi model de citroen c3 si am cumparat toata caseta de directie impreuna cu motorul electric (300lei negociat). L-am montat+ capete bara +bielete (alea erau ruginite de la atat stat) si problema a disparut. Problema este ca odata ce am facut asta, servo-directia a inceput sa fie greoaie, si nu si-a revenit pana nu am facut rost si de computerul de servo al aceleiasi masini.

Pe scurt, nu cred ca este un senzor pe bara volanului, cred ca senzorul este in caseta de directie fix unde se afla si motorul electric. Si nu stiu cum se ajunge acolo.

Pentru cine insa vrea sa schimbe caseta sau motorul de servo(daca se poate) va recomand sa luati si computerul de servo. Este posibil ca ele sa fie calibrate din fabrica si nu prea se potrivesc amestecate.