Pagina 1 din 4

RadioCD - nu se ĂŽnchide la oprirea contactului

Scris: Mar 21-Apr-2009 06:10
de Gozmin
Salut.
Am luat acu câteva luni un C3 din 2005/12 ºi are montat pe el un RadioCD (montat ulterior), care la oprirea motorului ºi scoaterea cheii din contact nu se opreºte. Trebuie oprit manual.
Cum se poate sã fac sã se opreascã odatã cu Închiderea contactului (ca ºi la Logan de exemplu) ? Nu de alta dar l-am uitat deschis de o grãmadã de ori ºi mi-e fricã sã nu rãmân fãrã baterie Într-o zi.
MulĂžam.

Scris: Mar 21-Apr-2009 07:47
de cbx
la radio-cd sunt doua fire de + , rosu si galben , rosu este + permanent ,galben + pe contact .....vezi sa nu fie montate impreuna..

Scris: Mar 21-Apr-2009 08:06
de Gozmin
Deci ĂŽn cazul ĂŽn care sunt legate ĂŽmpreunĂŁ, sĂŁ ĂŽnĂželeg cĂŁ roÂşu trebuie deconenctat definitiv Âşi lĂŁsat doar pe galben, nu ?

Scris: Mar 21-Apr-2009 09:13
de cbx
rosu - la plus permanent , pt pastrarea memoriei
galben - plus contact ,pornit oprit

Scris: Mar 21-Apr-2009 10:33
de MoZoLyCy
Poate tie mai usoara explicatia mea .... sper :wink:

Deci .... uitate la mufa de alimentare si trebe sa gasesti 2 fire unul rosu si unul galben ... daca sunt lipite impreuna atunci ia firul galben si ai sa gasesti un loc liber pe mufa langa firul negru.
Normal ca sa se opreasca casetofonul atunci cand ai scos cheia din contact, trebe sa ai la inceput de mufa 1 fir negru si dedesubt 1 galben .... si apoi inca vreo 2 sau 3 fire ... ( albastru, rosu, si verde parca ) .

Eu mi-am facut la mufa legatura in asa fel in cat sa ramana curent pe fir 1 min ... dupa care moare toata masina ... adica casetofonul, leduri pedale, leduri interior. etc :rolleyes:
Hai ca o sa te descurci ... esti baiet mare :D :Hangman:

Scris: Mar 21-Apr-2009 17:00
de Gozmin
Am desfĂŁcut cĂŁblĂŁraiurile.
Într-adevãr roºu cu galben erau împreunã ºi izolate cu bandã.
Acum ĂŽnsĂŁ e marea problemĂŁ.
DespĂŁrĂžite (roÂşu Âşi galben) nu merge nimic, nici cu nici fĂŁrĂŁ contact pus.
Am urmãrit firele. Galben are drumul bun pânã la mufa principalã din bord. În schimb roºu nu mai are continuitate începând cu mufa a douã, adicã întrã în ea dar nu iese nici un fir mai departe. De asemenea nu este nici un fir roºu dintre mufa principalã din bord ºi mufa intermediarã. Ciudat.
AveÞi cumva careva o schemã electricã a mufei principale din bord ºi a firelor pânã la CD Player, cã altfel nu-i dau de capãt ºi nici nu vreau sã fac ceva scurt ?
Cred cĂŁ o sĂŁ consult pe cineva de specialitate.
MulĂžam prieteni.

Scris: Mar 21-Apr-2009 19:19
de Gozmin
Imagine

Este posibil ca la modelul meu sĂŁ nu se poatĂŁ face acest lucru ?
Ce ĂŽnseamnĂŁ maÂşinĂŁ de tip B ? Nu de alta dar aÂşa le-am avut eu legate firele galben Âşi roÂşu.

Scris: Mar 21-Apr-2009 22:05
de MoZoLyCy
Pai stai putin .... cate fire ai pana la urma in mufa ???
Ti-am facut o modificare pe schema data de tine .... sper sa te ajute.


Imagine

Scris: Mar 21-Apr-2009 22:20
de cbx
fugi la specialist

Scris: Mar 21-Apr-2009 22:22
de MoZoLyCy
eu ?? :)))

Scris: Mar 21-Apr-2009 22:24
de cbx
MoZoLyCy scrie:eu ?? :)))

nu cred ca ai de modificat ceva la masina...
este sfatul nr doi pt persoanele care nu se pot descurca singure

Scris: Mar 21-Apr-2009 22:29
de MoZoLyCy
aha .... nu am modificat nimic doar am facut mai multe variante pana am ajuns la cea de 1 min sa mai tina curent pe fire ... indiferent de puterea care este solicitata pe fire. :steering:

Scris: Mie 22-Apr-2009 05:50
de Gozmin
Salut.
În schema modificatã, la mine A4 este galben (ºi are corespondent în mufa din bordul maºinii) iar A7 este roºu ºi nu are corespondent în mufa din bord (adicã nu are continuare). O sã consult un specialist în localitate. Nu am ce face altceva.
Ceva nu e În regulã. S-au scos ceva fire, s-au legat nu ºtiu cum, e oricum o improvizaÞie tipic româneascã.
ªi eu am cunoºtinÞe cât de cât, cã doar la 31 de ani ai mei am fãcut destul de multe Încât sã capãt oareºce cunoºtinÞe, dar nu am aparaturã de mãsurã care m-ar ajuta f. mult, nu de alta, dar aº fi putut mãsura tensiunile de la mufa din bord sã vãd acolo care este permanent ºi care este la contact, pentru cã acolo am alte culori (de exemplu nu este fir de culoarea galben).
VĂŁ mulĂžumesc pentru sprijin Âşi pentru timpul acordat.
Voi reveni cu detalii despre cum trebuia sĂŁ fie, dupĂŁ ce mĂŁ duc la specialist.
:wink:

Scris: Mie 22-Apr-2009 06:58
de mbc
daca exista sau nu tensiune, poti masura si cu un bec banal (12v) :wink:

Vezi totusi sa nu faci prostii pe acolo ca sa nu iti ia foc masina.

Scris: Mie 22-Apr-2009 07:38
de MoZoLyCy
Gozmin scrie:Ceva nu e În regulã. S-au scos ceva fire, s-au legat nu ºtiu cum, e oricum o improvizaÞie tipic româneascã.
ªi eu am cunoºtinÞe cât de cât, cã doar la 31 de ani ai mei am fãcut destul de multe Încât sã capãt oareºce cunoºtinÞe, dar nu am aparaturã de mãsurã care m-ar ajuta f. mult,
:wink:


Salut .... tu stii cel mai bine ce ai facut pe acolo .... si daca zici ca e facuta haida haida :D atunci mergi la cineva care stie ... adica un doctorash.
Multi inainte si frumosi :Hangman: