lampi C3 1.4hdi

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

catalin_cfr
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Mar 02-Feb-2010 21:24
Localitate: Cluj napoca

lampi C3 1.4hdi

Mesajde catalin_cfr » Dum 07-Feb-2010 01:18

Salut
la toata lumea !care ma poate ajuta cu o explicatie ?la c3 are acum 45ooo km in ultimul timp trebuie sa schimb des lampile de faza,se arde filamentul odata la stanga odata la dreapta ,problema e ca cel din stanga se schimba tare greu ,e cateva piese de demontat si doar cu o oglinda reusesc sa le schimb ,nu inteleg de ce dupa cateva sute de km se ard ,sa fie calitatea lor?
catalin

catalin_cfr
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Mar 02-Feb-2010 21:24
Localitate: Cluj napoca

lampi arse c3

Mesajde catalin_cfr » Dum 07-Feb-2010 13:36

chiar nu are nimeni o explicatie?
catalin

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Dum 07-Feb-2010 16:01

Verifica daca nu cumva releul de incarcare de pe alternator daca nu mai functioneaza cum trebuie creste tensiunea la bornele bateriei si de aici le arde prematur, o alta cauza ar fi calitatea slaba a becurilor la care se scutura de filamentului din cauza socurilor mecanice. Daca poti sa montexi seturi cu xenon macar pe faza scurta ai sa scapi de inlocuit becuri non stop, deoarece acestea nu are filament fizic folosesc descarcarea in gaz inert.
MESERIAS

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 07-Feb-2010 20:00

problema e cunoscuta, foloseste becuri de calitate, se vor arde mai greu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Lun 08-Feb-2010 14:12

sau xenoane :!:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 09-Feb-2010 12:54

nu stiu cum a ajuns thread-ul asta la Berlingo & stuff. mutat la locul lui
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Mie 10-Feb-2010 20:44

dak tot e vorba de becuri . Am schimbat acu 3 saptamani becu pe faza scurta /dreapta si mi s-a ars dupa 4 zile :cry:

Avatar utilizator
Ramona09
pasionat
Mesaje: 129
Membru din: Sâm 19-Sep-2009 00:50
Localitate: Slatina

Mesajde Ramona09 » Mie 10-Feb-2010 23:52

sa fie de la soclu?! :?
Cand am dreptate, am dreptate, cand ma insel s-ar fi putut sa am dreptate, ca am avut dreptate cand am zis ca s-ar putea sa ma insel...

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Joi 11-Feb-2010 22:48

Chiar nu are nicio treaba soclul becului cu problema arderii premature a filamentului. Pur si simplu, cele care se ard repede sunt de slaba calitate. Dupa parerea mea, in materie de H-uri, Philips sunt cele mai bune.

Mihai29
pasionat
Mesaje: 307
Membru din: Lun 12-Ian-2009 21:59
Localitate: Turda-Cj

Mesajde Mihai29 » Vin 12-Feb-2010 12:41

La mine s-a ars prima data cel de pe dreapta iar la o luna cel de pe stanga. Mi-am pus Bosh la 16lei buc si inca nu s-au ars si le am de mai bine de 6luni. Pe masina era un Philips si un Osram.

catalin_cfr
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Mar 02-Feb-2010 21:24
Localitate: Cluj napoca

pentru robistan 25

Mesajde catalin_cfr » Vin 12-Feb-2010 13:54

pai tocmai ca philips erau cele in cauza deci cred ca nu marca philips e de vina
iar halogenele ajung si la 100 de euro
catalin

Avatar utilizator
Marmotu
simpatizant
Mesaje: 58
Membru din: Mar 06-Feb-2007 22:24
Localitate: Bucuresti

Mesajde Marmotu » Sâm 13-Feb-2010 20:40

Ahem

LĂŁmpile H7, de care se face vorbire aici, sĂŽnt Halogen.
FazĂŁ scurtĂŁ/lumini de ĂŽntĂŽlnire - cum preferați.
Am avut și eu o perioadĂŁ ĂŽn care le schimbam ca pe ciorapi, din motive absconse.

Becurile care au rezistat (și rezistĂŁ ĂŽncĂŁ) cel mai bine pe mașina mea sĂŽnt printre cele mai ieftine de pe piațĂŁ: Selum, 7 lei bucata.
Și credeți-mĂŁ cĂŁ am ĂŽncercat inclusiv vĂŽrfuri de gamĂŁ, cu maxime pĂŁreri de rĂŁu legate de preț/calitate sau invers.

Motivele pentru care se prajesc atĂŽt de repede sĂŽnt multe, variate și (adesea inexorabil) cumulative.
În ordine aleatorie (și rețineți partea cu ”cumulative”, OK?):

1. Capac bloc optic prost (deloc) etanșat.
Pentru cine nu știe (se mai ĂŽntĂŽmplĂŁ): La schimbarea oricĂŁrui bec din interiorul oricĂŁruia dintre blocurile optice din fațĂŁ este necesarĂŁ demontarea/remontarea unui capac ”etanș”, care minimizeazĂŁ transferul atmosferic și termic ĂŽntre far și mediu. ”Pe românește”, ĂŽmpiedicĂŁ pĂŁtrunderea prafului și formarea condensului. Capacul are pe interior un canal și o garniturĂŁ din cauciuc poros profil pĂŁtrat care trebuie potrivite cĂŽt mai perfect pe profilul din spatele blocului optic. De asemenea, ca și becul (care-i altĂŁ poveste), capacul trebuie fixat ferm ĂŽn ambele sale puncte de rezistențĂŁ, vizibile cu ochiul liber, cu clema din sĂŽrmĂŁ oțelitĂŁ fixatĂŁ pe spatele blocului.

2. Bec ”atins”.
Eroare pe care o pot face chiar și profesioniștii (dar nimeni nu-i trage la rĂŁspundere, pentru cĂŁ-i spre imposibil de dovedit). ConstĂŁ ĂŽn apucarea becului cu degetele (astfel depunĂŽndu-se grĂŁsimi). Un bec nou, atins, poate fi ”salvat” prin spĂŁlare cu alcool (etilic, metilic, izopropilic) și ștergere cu o cĂŽrpĂŁ non-electrostaticĂŁ.

3. Contact imperfect.
Din cauza manipulĂŁrilor repetate, conductorii electrici (firele) care alimenteazĂŁ becul se pot ĂŽntrerupe, mai mult sau mai puțin vizibil. Verificați și ĂŽnlocuiți respectivele secțiuni de cablu.

4. Defecțiuni ĂŽn blocul de comandĂŁ sau ĂŽn ECU.
Blocul de comandĂŁ, adicĂŁ ”semnalizatorul” de lĂŽngĂŁ volan, poate ajunge ĂŽn timp, local, la (3.) - contact imperfect, numai cĂŁ intern. DupĂŁ știința mea, nu se reparĂŁ. Și unul nou costĂŁ cĂŽt nu face. Erorile din ECU (aproximativ ”calculatorul de bord”, mai ales pentru versiunile vechi) sĂŽnt cel mai probabil principalele vinovate pentru ce ni se ĂŽntĂŽmplĂŁ multora. Habar n-am cum sau dacĂŁ s-ar putea remedia. ”Khan” poate știe mai multe și ne va spune și nouĂŁ.

5. Doar de amorul artei: ciocniri, scurtcircuite ĂŽn instalație, trĂŁsnete, poltergeist... :)

Sper cĂŁ am fost mĂŁcar un pic de folos...
Succesuri!


Înapoi la “Electrica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187751
    Total subiecte 18612
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024