Pagina 1 din 3
Aprindere bec "APA" !!!
Scris: Lun 23-Ian-2006 09:08
de B25BUY
Salut !
Azi, 23jan06...cand am venit spre servici (afara -17 gr.C) mi s-a aprins becul rosu care seamana cu un termometru scufundat in apa ... si a dat si un bip scurt !!!
Banuiesc ca este marorul de apa...care indica faptul ca nu poate sa tina motorul la 90 grade... datorita frigului de afara !!!
Vi s-a mai intamplat cuiva asa ceva ?
Merci,
Andrei !
Scris: Lun 23-Ian-2006 10:28
de Cristina
buna dimineata ,
da mi s-a intamplat si mie ...dar nu de la inceput, ci dupa ce am mers vreo 10 minute ....
la mine a facut de trei ori beep si a ramas aprins becul pe tot parcursul drumului pana la birou .....
o zi buna
Scris: Lun 23-Ian-2006 10:39
de B25BUY
...pai da !! asa mi-a facut si mie... tot dupa vreo 10 minute !!!
Initial m-am gandit ca o fi inghetat lichidul de racire... sau ca s-a spart radiator, ceva, bloc motor !!!!
Se pare ca e normal... si ca indica temperatura scazuta !!!
MULTUMESC FRUMOS !!!
Scris: Lun 23-Ian-2006 10:44
de Cristina
multumesc si eu
eu nu ma pricep la detalii tehnice \
dar anyway nu mi s-a mai intamplat
o zi buna
Scris: Lun 23-Ian-2006 12:23
de mars2k
B25BUY scrie:Se pare ca e normal... si ca indica temperatura scazuta !!!
Stai putin, cine a spus ca e normal?
Descrierea martorului in manualul original este:
"Un allumage fixe de l'ensamble des pavĂŠs lumineux de la rampe accompagnĂŠ d'un signal sonore (bip) indique une tempĂŠrature d'eau moteur
anormalement ĂŠlevĂŠe."
La C3-ul meu n-am sesizat sa se aprinda martorul, o sa ma uit maine cu atentie.
(bip-ul nu cred ca l-as fi auzit, ascultam muzica)
Sunt constient ca s-ar putea sa fie un gizmo nou la modelele 2005, aveti cumva in manual precizari suplimentare pt martorul respectiv?
Scris: Lun 23-Ian-2006 12:38
de Cristina
e adevarat ca al meu e oct 2005, dar sa fie o problema pt modelele 2005?
whatever,o sa sun la ATS si sa ma uit si in carte si daca se mentioneaza ceva revin cu un mesaj
Scris: Lun 23-Ian-2006 12:50
de B25BUY
Sunt constient ca s-ar putea sa fie un gizmo nou la modelele 2005, aveti cumva in manual precizari suplimentare pt martorul respectiv?
...da si al meu e tot oct.2005 !
Oricum temperatura f. ridicata nu prea avea cum sa fie...ca nici inauntru nu se mai face la fel de cald ca in zilele trecute...
Banuiesc ca arata o vreme excesiv de rece, cum este astazi ...
Cristina, daca vorbesti la ATS, anunta-ma te rog mult si pe mine in legatura cu aceasta problema...
Merci mult,
Andrei !
Scris: Lun 23-Ian-2006 17:13
de madgino5
Si eu am patit acelasi lucru, a doua oara astazi (a mai fost odata sapt trecuta). C3, benzina, dec 2005. Martor aprins dupa cca 10 min de mers, ambele dimineti geroase -13 respectiv -16.
Calc de bord spune: engine temp. too high.
Am vorbit la service si mi-a spus sa verific nivelul antigelului (+ m-am programat pe maine).
Ma ajuta cineva cu asta? M-am uitat si cum ridic capota in stanga e un "bidon" cu ceva albastru in el. Este antigelul sau apa de la parbriz? erau 2 guri de umplere in aceeasi zona una cu pt stergatoare si una cu o carte deschisa pe dop. Daca asta e antigelul atunci rezervorul cu apa pt parbriz unde e si cum ii verific nivelul? Daca asta-i pt parbriz atunci unde e antigelul.
O sa verific si-n carte acasa dar n-am rabdare pana atunci asa ca va rog nu radeti prea tare...
Scris: Lun 23-Ian-2006 17:41
de mars2k
@madgino5: da-i un clic pe poza de mai jos:
- "dopul" corespunzator icon-ului rosu reprezentand un termometru in apa este cel de la antigel.

Rezervorul din stanga ta (stand cu fata spre botul masinii), continand lichid negru e cel de antigel, recipientul cu lichid de spalat parbrizul nu este la vedere.
Scris: Lun 23-Ian-2006 17:52
de m.s.
Sau mai simplu- capacul de la rezervorul de lichid pt parbriz nu se deschide prin infiletare ci doar ridici de el.
Re: Aprindere bec "APA" !!!
Scris: Lun 23-Ian-2006 18:51
de MUGUREL PIRSCOVEANU
B25BUY scrie:Salut !
Azi, 23jan06...cand am venit spre servici (afara -17 gr.C) mi s-a aprins becul rosu care seamana cu un termometru scufundat in apa ... si a dat si un bip scurt !!!
Banuiesc ca este marorul de apa...care indica faptul ca nu poate sa tina motorul la 90 grade... datorita frigului de afara !!!
Vi s-a mai intamplat cuiva asa ceva ?
Merci,
Andrei !
Din pacate s-a dus sonda de temp de apa.
Se inlocuieste in garantie.
Scris: Lun 23-Ian-2006 19:08
de madgino5
Multumesc mars2k, m.s., m-am lamurit, deci m-am uitat bine...
O sa le spun la service si de varianta cu sonda de temp de apa.. desi e ciudat (sau nu??) sa apara problema doar cand e ger afara... si nici macar atunci tot timpul e.g. am ajuns acasa - acelasi drum ~ aceeasi temperatura si totul a fost ok.
Scris: Mar 24-Ian-2006 09:26
de B25BUY
Pt. MUGUREL PIRSCOVEANU :
Nu cred ca s-a dus sonda de apa...
Atat de repede ? Totusi... in 2 luni ?
Si dupa cum citesc pe aici, nu sunt singurul cu problema asta...
Oare la toti s-a stricat sonda asta de apa ?
Azi nu mi-a mai facut si nici ieri cand am plecat de la serviciu.
Multumesc mult !!!
Andrei,
Scris: Mar 24-Ian-2006 09:54
de MUGUREL PIRSCOVEANU
NU pot sa-ti spun decat faptul ca am si eu un c3 fabricat in oct 2005 si am avut acelasi fenomen, am pus-o pe tester si scrie: defect permanent sonda temp apa.
Scris: Mar 24-Ian-2006 10:18
de Cristina
buna dimineata
Andrei, revin cu informatiile primite aseara de la ATS (prin telefon) :este o problema cu sonda temp apa, indica temp scazuta de afara si cel mai indicat ar fi de mers cu masina in service.
In alta ordine de idei nici mie nu mi-a mai facut figuri nici aseara cand am plecat de la birou si nici in dimineata asta .
O zi buna