Pagina 1 din 1

C3 nu sta deloc la relanti!

Scris: Sâm 06-Aug-2011 20:33
de crazy_eugen
Buna seara! Sunt nou pe forum, si am devenit membru special pentru a afla raspunsul la o problema cu masina!
Am citit cateva topicuri despre probleme legate de relanti dar nici una nu mi s-a parut similara cu ce am patit eu asa ca am decis sa deschid un nou topic.
Iata care este problema : dupa 3 zile de stat in parcare, am coborat sa mut masina din fata blocului si surpriza, masina nu mai pornea! am cautat-o de toate sigurantele lu peste, pentru a realiza ca de fapt nu mai avea baterie ( am schimbat-o cu cea de pe alta masina). Asta in conditiile in care acum o luna am cumparat baterie noua! Dar cand am pus bateria de pe cealalta masina, a pornit insa nu statea deloc la relanti, decat cu piciorul pe acceleratie. Unde credeti ca este problema? Multumesc frumos de ajutor!

Scris: Sâm 06-Aug-2011 21:14
de mbc
Ai benzina suficienta? Faza cu bateria mi se pare ori baterie defecta din fabricatie ori ai tu probleme cu incarcarea ori consumator aiurea. Daca e noua, du-o in garantie.

Cu baterie buna, bx-ul meu statea cate vreo 3-4 zile nepornit iarna si nu avea nici o treaba.

Scris: Sâm 06-Aug-2011 22:10
de crazy_eugen
eu banuiesc varianta cu consumator aiurea, avand in vedere ca in urma cu aproximativ o luna mi s-a terminat brusc bateria si a trebuit sa o inlocuiesc cu cea despre care discutam acum.
Ceea ce este frustrant este ca de atunci am banuit ca e ceva ciudat cu masina care in urma cu 3-4 zile mersese bine si apoi nu mai avea putere sa invarta, si am dus-o la champion ( service peugeot citroen ) iar ei mi-au ras in nas cu un ton de superioritate ca este bateria terminata!
Cert este ca in nici o luna, am o batierie terminata si cu alta baterie functionala masina nu mai sta la relanti deloc.

Scris: Dum 07-Aug-2011 06:25
de PEDROS69
Masina nu sta la relanti din cauza corpului de clapeta, respectiv a motorasului pas cu pas care a preluat si rolul vechiului soc mecanic de pe variantele cu carburatie, in principiu trebuie facuta o diagnoza cu Lexia apoi curatat sau inlocuit .
Cat despre bateria consumata trebuie sa faci urmatoarele determinari: cu un voltmetru verifici daca alternatorul incarca 14.4 V la o turatie a motorului de 2500-3000 rot /min cu farurile aprinse si aeroterma pornita pe ultima treapta, daca nu ajunge la 14.4 ai probleme cu alternatorul sau releul de incarcare al acestuia, a II-a determinare se face inseriind un ampermetru intre borna de minus a bateriei si cablul de minus care se duce la sasiu pentru a determina consumul de curent in stand-by, motorul trebuie sa fie oprit, toti consumatorii opriti, cu alarma pe pozitia armat daca are sau masina inchisa dacab are inchidere centralizata, consumul trebuie sa fie de maxim 30 mA daca are o valoare mai mare atunci ai un consumator ascuns sau calculatoarele masinii nu trec dupa o perioada de stationare in stand-by, caz in care trebuie sa ajuni la un service dedicat marcii. Succes!

Scris: Dum 07-Aug-2011 08:45
de crazy_eugen
multumesc frumos de sfaturi. o sa incerc sa rezolv problemele pornind de la aceste idei. o sa postez daca am rezolvat si cum. salutare!

salut

Scris: Sâm 22-Oct-2011 17:12
de danmanea
Salutare tuturor,

Iaca am patit o buba, oarecum legata de subiectul acestu topic.
Azi am facut un drum pina la Buzau, dus-intors. Plecat dimineata.
Porneste bine mersi, merge bine mersi.
Ajung la Buzau, opresc. Cind sa o pornesc, dadea in git, nu statea la relanti, se aprinde martoul de motor si beep-aie o data. Motorul mergea sacadat, casi cum ar fi mers in 3 bujii. Motorul nu avea putere, nu o pueam accelea
Ma duc la un service, pun pe tester, eroarea era ceva de genul "Cilindrul 4....

A tot facut asa. Cind am plecat de a BUzau, a pornit frumos, martorul insa a ramas aprins. Am putut merge. PE centura, la intrare in bucuresti iar a inceput, nu mai puteam merge. Am mers aa incet, dupa care martorul a inceput sa clipeasa.

Are cineva idee ce ar putea avea? Am vazut Bobina este incastrata. Trebuie schimbata toata?

Mersi de raspunsuri.

Re: salut

Scris: Mie 11-Apr-2012 17:56
de alexepr
danmanea scrie:Salutare tuturor,

Iaca am patit o buba, oarecum legata de subiectul acestu topic.
Azi am facut un drum pina la Buzau, dus-intors. Plecat dimineata.
Porneste bine mersi, merge bine mersi.
Ajung la Buzau, opresc. Cind sa o pornesc, dadea in git, nu statea la relanti, se aprinde martoul de motor si beep-aie o data. Motorul mergea sacadat, casi cum ar fi mers in 3 bujii. Motorul nu avea putere, nu o pueam accelea
Ma duc la un service, pun pe tester, eroarea era ceva de genul "Cilindrul 4....

A tot facut asa. Cind am plecat de a BUzau, a pornit frumos, martorul insa a ramas aprins. Am putut merge. PE centura, la intrare in bucuresti iar a inceput, nu mai puteam merge. Am mers aa incet, dupa care martorul a inceput sa clipeasa.

Are cineva idee ce ar putea avea? Am vazut Bobina este incastrata. Trebuie schimbata toata?

Mersi de raspunsuri.



Exact exact aceleasi simptome le-am avut si eu dar am rezolvat!

Am schimbat bobina degeaba, era injectorul de vina!

M-am dus la tester cu LEXIA si au schimbat injectorul 4 cu injectorul 1, iar atunci eroarea s-a mutat de pe Cilindrul 4 pe Cilindrul 1. Totul a fost clar, injectorul.

Un injector te costa maxim 200 lei (VALEO).

Eu am mers o buna perioada de timp in 3 cilindrii, masina nu statea la relanti decat turata, aveam consum de 30% :))

Salutare si tine-ne la curent.