Pagina 1 din 2
baterie C3 1.4HDi
Scris: Mie 11-Apr-2012 15:31
de mcasota
Poate sa-mi spuna cineva caracteristicile tehnice {capacitate [Ah];curent de pornire}; tip (marca) pentru schimbarea bateriei de acumulatori la un Citroen C3 1,4 HDI, an fab. 2006 ? Multumesc anticipat!
Scris: Vin 13-Apr-2012 14:12
de crysti79
Intra pe site-urile producatorilor de acumulatori si introduci acolo marca, tipul si motorizarea si iti afiseaza ce tip se potriveste.
Dimensiunile ar fi 248/175/190 si minim 65Ah.
Scris: Vin 13-Apr-2012 14:53
de Mihai29
Scris: Sâm 14-Apr-2012 15:46
de crysti79
Corect, am gresit eu mai sus lungimea. Aceasta este 242mm.
Scris: Sâm 18-Aug-2012 23:51
de sorin69
Salut, la un motor de 1,1 benzina, 44 Ah ar fi potriviti ?
Scris: Dum 19-Aug-2012 09:03
de mbc
Da.
Scris: Lun 20-Aug-2012 20:34
de crysti79
Am cumparat un Rombat Premier de 65Ah/640A deoarece Tudor-ul original care ar fi implinit 8 ani peste putin timp a decedat brusc si subit, fara nici un semn in prealabil. Pret 290 lei cu acumulatorul vechi la schimb.
Scris: Mie 29-Aug-2012 11:41
de Mihai29
Imi spuneti va rog ordinea voastra dintre urmatorii acumulatori: Fulmen, Tudor, Boch, Exide. Toate sunt in jurul pretului de 400 lei. Pe masina am Tudor de 64Ah,640EN si a trecut de 7ani. Multumesc anticipat.
Scris: Mie 29-Aug-2012 11:46
de mbc
Fulmen, Bosch, Varta, Staeco sunt foarte buni orice ai alege. De restul nu stiu, nu am folosit. Eu am Varta pe masina.
Scris: Mie 29-Aug-2012 12:15
de Rica
bosh silver,cumparaa SH de pe margine drumului si tinut 7 ani dupa fara probleme
Scris: Mar 11-Dec-2012 10:32
de Mihai29
Bateria de pe masina mea este Tudor si are aproape 8 ani si acel indicator este tot verde. La care v-a cazut brusc era tot verde sau cand incepe sa "moara" se stinge? Ma pot baza pe acel beculet?
Scris: Mar 11-Dec-2012 16:01
de crysti79
Si Tudorul meu a picat tot aproape de 8 ani. Nu mai stiu cum era martorul acela, cert e ca a picat fara avertisment.
Bateria FIAMM de pe celalalt C3 a picat si aia brusc si subit, dar avea cam 5 ani.
In felul acesta a trebuit sa cumpar doi acumulatori vara aceasta, o nimica toata, ~600 de lei. Am optat pentru Rombat Premier de 65Ah cu dimensiunile exacte pentru a intra in locas.
Eu zic sa masori ce tensiune are la borne macar. Eventual sa o pui pe un redresor vreo 24 de ore. Nu cred ca treci iarna cu ea, mai ales ca ai diesel si iti trebuie curent mai puternic la pornire.
Scris: Mar 11-Dec-2012 16:16
de Rica
toate bateriile uscate pica fara avertisment,odata picata este PA,nu mai au ce face cu ea
cele clasice mai au o speranta,schimbi un element,mai completezi nuvelul electrolitului,o pui pe redresor si ii dai cheie
asa ca...avantaje si dezavantaje
Scris: Mar 11-Dec-2012 21:36
de davidcezar2004
si despre noile baterii tudor ce parerea aveti...sunt cam in aceeasi situatie oarecare.....mie imi face la pornire tzac tzac , mi se sting si luminile din bord si abia apoi porneste

...daca vi sa intamplat si voua spuneti si mie care este cauza sau ce ati schimbat
Scris: Mar 11-Dec-2012 22:08
de mihai ham
Rombat premier asta e bateria cu care a venit echipat Picassoul meu