Pagina 1 din 1

Erori bord: stop ard, defaillant

Scris: Lun 05-Noi-2012 10:43
de Askari
Buna dimineata, azi in timp ce conduceam am observat ca imi apar in bord urmatoarele mesaje : stop ard, defaillant si inca ceva ..nu mai tin minte, cu precadere in momentul in care apas frana. si imi da si un semnal sonor, un tziuit la interval de cateva minute. tin sa mentionez ca luminile pe frana se aprind.
Puteti sa imi spuneti despre ce e vorba?
Multumesc.

Scris: Lun 05-Noi-2012 10:51
de Rica
verifica nivelul la lichid si daca ai senzor la placute
inclin catre nivelul lichidului

Scris: Lun 05-Noi-2012 11:22
de WLD
E foarte simplu, iti spune chiar masina: bec stop spate dreapta ars.
Daca becul se aprinde inseamna ca a aparut un contact imperfect in lampa spate dreapta.

Scris: Lun 05-Noi-2012 11:24
de Askari
Va multumesc!

Scris: Lun 05-Noi-2012 13:02
de cbx
=D> =D> =D> bine Cataline !
Sa cred in reaparitia dinozaurilor ......

Scris: Dum 04-Aug-2013 20:56
de crysti79
Azi a inceput sa-mi apara si mie "sidelamp faulty" pe bord insotit de un bip si de aprinderea martorului SERV. Am verificat de fiecare data cand m-am oprit toate becurile si degeaba. Se aprind toate. Culmea este ca de fiecare data mi-a aparut cand eram in mers normal, deci nu franam, nu semnalizam si nu aveam farurile aprinse.
Cand mi s-a ars mai demult becul pe faza scurta mi-a spus clar ce bec este. Acum apare mesajul asta ambiguu.

In seara asta am mai facut un drum si a fost concert in masina. O gramada de mesaje: sidelamp faulty, reverse faulty, LH brake light faulty si inca un faulty pe care l-am uitat.
Maine dimineata o sa demontez lampile spate sa vad ce este pe acolo. Poate vreun contact imperfect in lampa sau vreun fir de masa slab. Desi becurile se aprind normal la probele pe care le-am facut.

Scris: Lun 05-Aug-2013 19:43
de crysti79
Azi-dimineata am demontat ambele lampi, am curatat mufele, am scos becurile, le-am dat cu putin smirghel, am tensionat putin clemele. La proba s-a comportat la fel: sidelamp faulty, reverse faulty, LH brake light fault si inca unul. Plus foglamp faulty pentru ca am activat proiectoarele de ceata din maneta si nu le-am montat nici pana acum.
Alte probe, alte injuraturi.
Am desfacut capitonajul de pe dreapta, verificat vizual cablajul, masa fixa, totul in regula.
Ma apuc sa fac acelasi lucru pe stanga, verific cablajul si Âşoc ! Cablajul nu era tras pe unde ar fi trebuit, era tras peste contraaripa. Cablurile s-au presat, cred ca s-au incins si aveau izolatorul usor topit si erau lipite intre ele. Asta pe langa faptul ca i-am umplut frigiderul dobitocului care a umblat acolo si a prins ambele piulite stramb, stricand filetul.
Am curatat partile topite, firele erau curate, nu prezentau urme de scurt. Facut proba cu firele dezizolate si iar Âşoc ! Acelasi cor de avertizari pe bord cand pornesc motorul. Ma apuc sa izolez fiecare fir in parte, pornesc motorul si jumatate de minune se produce. Pe bord mai apare doar cunoscutul foglamp faulty si sidelamp faulty. Iar verificari ajutat de un vecin, toate becurile functioneaza corect. Vine cu ideea sa mutam becurile de pe stanga pe dreapta si invers. Minunea se produce si nu mai apare nici o avertizare, doar foglamp. Pun tot la loc, plec la o proba prin cartier, nici o problema. Sper sa nu se razgandeasca si sa inceapa iar cu bipurile.

Ca fapt divers, am scos cate un bec din soclu, motorul oprit, toate luminile stinse. Cand am pus contactul imediat mi-a dat averizare pentru becul respectiv care era scos.
Am mers azi mai mult prin oras si nu a mai dat nici o eroare.

Scris: Lun 23-Sep-2013 12:58
de crysti79
Saptamana trecuta a inceput iar sa-mi dea diverse mesaje insotite de bip-uri. La sfatul unul mecanic cunoscut, am scos iar mufa de la lampa stanga spate si am verificat pinul firului de masa. Avea usoare urme de incingere, semn ca a fost un contact imperfect. Am tensionat putin clema din pinul acela, am dat cu spray si am cuplat-o. Nu a mai facut probleme. Mufele de acest tip sunt gandite prost. Si alte masini care au acest tip au probleme la lampile spate.

Scris: Lun 23-Sep-2013 17:54
de Xsara2003
Eu te sfatuiesc sa verifici toate contactele si releele deoarece Citroen nu sta bine la electrica .. poate fi ceva foarte simplu , un spray contact si incearca prima oara cu ce e mai ieftin ... scoate din ecuatie ce e mai ieftin si usor prima oara .. ! Si eu am avut stopul pe spate la Xsara dus... am zis ca e becul.. dar defapt era un papuc corodat in nebuneala.. si s-a rezolvat cu 10 lei :D

Scris: Lun 23-Sep-2013 19:29
de crysti79
Pai problema asta este. Un contact imperfect la firul de masa. Vad ca de cand am tensionat clema aceea si am dat cu spray nu mai face.

indicator bord serv

Scris: Mar 08-Oct-2013 19:48
de qaz
salut.
nu am mai postat nimic de mult timp.
speram sa o fac fara sa intreb pentru o problema dar...

situatie: pornesc motorul in parcarea unui magazin si dau sa plec in marsarier. tot ok, dau a 1-a si bip + indicatorul "serv" in bord, am accelerat si am simtit ca isi pierde din putere la plecare si volanul se invarte mai greu...
am oprit pe un alt loc de parcare si ... metoda romaneasca: "stai sa vezi ca porneste dupa ce o lasi nitel oprita" - functioneaza aproape de fiecare data si de data asta a functionat si la mine.

folosim masina zilnic pentru deplasare din Ploiesti la locul de munca in Bucuresti deci cam depindem de ea.
Daca aveti ceva sugestii sau patanii asemanatoare si rezolvarile acestora va rog sa dati raspuns cat mai repede.

sper sa ma tina pana ma pot programa la service.
Multumesc.

Scris: Mie 09-Oct-2013 13:11
de crysti79
Cel mai bine faci o diagnoza, daca zici ca pierde din putere si ramai fara servodirectie.
Ai atat in Ploiesti, cat si in Bucuresti mecanici care se ocupa de PSA si le gasesti datele de contact aici pe forum.