Pagina 1 din 1

Portbagaj defect

Scris: Mie 24-Iun-2015 21:15
de tali_lucian
Buna seara,am meșterit la compresorul de aer ca sa rupt un fir si nu funcționa aerul condiționat si am atins din greseala firul de caroserie si a facut cateva scantei. Bănuiesc ca a făcută scurt ceva pentru ca lumina in plafoniera a ramas deschisă si in portbagaj. Iar închiderea haionului numai funcționează si nu se mai Închide portbagajul. Am verificat siguranțele de sub bord si nu este nici una arsa. Le-am verificat pe toate. Ce mai pot verifica?Ceva sugesti pana ajung la service la Dl Ciocârlan sâmbăta ce as putea sa nu raman cu portbagajul deschis?
Multumesc frumos.

Scris: Mie 24-Iun-2015 21:46
de cbx
borna de la baterie scoasa si repusa dupa 10min

Scris: Vin 26-Iun-2015 11:43
de tali_lucian
Am facut asta si nu sa schimbat nimic ,luminile la plafoniera si in portbagaj au ramas in continuare aprinse ,a trebuit sa scot becurile pentru a nu consuma bateria iar portbagajul nu se inchide si nu se aude nimic cand comand inchiderea sau deschiderea lui.
Alte sugestii ar fi binevenite.
Multumesc.

Scris: Vin 26-Iun-2015 14:17
de George RTL
Salut. eu zic sa mai verifici odata sigurantele atent,una sigur e arsa,daca nu,deschide hayonul din porbagaj,rabatezi spatarul,si ai acces in portbagaj sa descui incuietoare,apoi umbla in hayon si vezi daca e ceva ars pe acolo. totusi e putin probabil,sa faci scurt in fata si sa se arda in hayon ceva,problema cred ca e undeva la misloc,vreo centralina ceva.

Scris: Vin 26-Iun-2015 14:49
de calorifer4
scurtul care a provocat defectiunea din pacate a avut o siguranta mai mare montata in locul care trebuia (cel mai probabil nici o siguranta nu este arsa, pentru ca cineva a montat incorect marimea ei in locasul respectiv, ex. in loc de 10A siguranta a avut 20-30A)
vf. simpla, verifica pana la terminatia cablajului care a provocat scurtul unde apare problema (de obicei firul/firele cablajului sau sudat intre ele generand diverse anomalii la nivelul masinii, azi crapa ceva, maine alceva... recomand sa nu nu lasi borna pe masina, un incendiu spontan iti va distruge masina)
vf. scumpa, scurtul nu a distrus cablajul in schimb a distrus spatele panoului de sigurante in cazul de fata fiind modulul BSI ( deloc neglijabil pretul @ 1500 lei cu programare) , posibil sa scapi ieftin daca refaci trasul pe placa, daca placa e puscata treaba este nasoala.

Scris: Vin 26-Iun-2015 16:34
de tali_lucian
Multumesc mult pentru raspunsuri,la sigurante nu am umblat niciodata de cand este masina si nu am avut nicio siguranta arsa niciodata.
De fapt niciodata nu am avut vreo problema electrica la masina in afara de firul rupt la compresorul de aer conditionat,oare sa fiu asa ghinionist sa se fi ars direct BSI,maine merg cu ea la Andrei si va tin la curent cu ce rezolvare am.