Pagina 1 din 3

HELP Radio C3

Scris: Mie 21-Iun-2006 13:34
de keos
Salve,

Am si eu din stoc un radio/cd pe C3, pe numele lui Clarion PU-2471A.

Dupa 3 ani de hartaneli numai i-mi scoate CD-ul, si l-am scos.

Problema este ca am scos mufele din spate si nu le-am retinut exact care sunt.

Mai exact daca mufa neagra (cu alimentarea cred ca are fire mai groase) este deasupra lui cea alba sau invers.

PLSSS, poate va uitati la voi sa-mi spuneti ca nu as vrea sa o ard degeaba.

E foarte simplu de demontat, se baga o sula prin gaurile din colturi, si se trage afara.

Thanks.

Scris: Mie 21-Iun-2006 13:56
de DanCld
În spate aparatul tãu e cam aºa:

Imagine

Imagine

Din câte ºtiu eu alimentarea vine pe 2 sau 3 pini din socket-ul de jos. Oricum e un "ISO" cât se poate de standard.

Scris: Mie 21-Iun-2006 14:01
de keos
Da, ai dreptate, acum mi-am dat seama ca are un clenci care nu s-ar potrivi.

Problema mea, este ca trebuie sa-l repar ca numai trage cd-urile... si m-am speriat ca nu as mai stii nici macar sa-l montez.

Am gasit pe net ceva de genul:
Pin 6 -> switched power
Pin 7 -> continous power
Pin 8 -> earth.

Dar oare de unde s-or numerota pinii...

Scris: Mie 21-Iun-2006 14:08
de DanCld
În principiu, cum te uiþi la poza de mai sus, primul din stânga sus din socket-ul de jos e 1, cel de sub el e 2, ºi aºa mai departe pe fiecare coloanã. Însã nu ºtiu cum au numerotat cei de la care ai luat numãrul pinului respectiv. Eu am gãsit ceva de genul:

* pinul 4 (linia de jos, coloana 2) - +12V de la baterie
* pinul 7 (linia de sus, coloana 4) - +12V de la alternator
* pinul 8 (linia de jos, coloana 4) - masa

Dar mai bine sĂŁ lĂŁsĂŁm un specialist sĂŁ rĂŁspundĂŁ.

Scris: Mie 21-Iun-2006 14:14
de keos
Sper sa poata raspunda careva, ca trebuie sa-l alimentez ca sa vad daca pot repara CD-ul.

Oricum multumesc mult, mai caut si pe net in acelasi timp.

Scris: Mie 21-Iun-2006 15:18
de keos
BTW,

Am citit pe net ca exista o magazie de CD-uri de la Sony (care pleiaza si MP3-uri), care e compatibil cu modelul asta.

A incerccat cineva ????

Scris: Mie 21-Iun-2006 15:42
de MARIAN
Schema de conectare o gasesti aici:
http://www.bluespot.co.uk/stock/iso.asp
Pinii sunt cei specificati de DanCld dar,
8- masa
7- +12v de la contact
Pe acesti conectori ar trebui sa functioneze cd-ul fara probleme
Pinul 4- +permanent de la baterie este folosit pt. memoria aparatului(acesta nu este obligatoriu sa se foloseasca la alim externa.)

Scris: Mie 21-Iun-2006 16:19
de keos
Thanks this was usefull.

Pinout mufa iso pt toti

Scris: Mar 07-Noi-2006 23:17
de MaxiTechnicus
A 1 Neconectat

A 2 Pentru handsfree. Daca il conectezi, atunci cand iti suna telefonul ti se opreste muzica.

A 3 Neconectat

A 4 +12 V tensiune de operare pt masina. Daca gasiti un terminal 30 al masinii prin manualul de service, conectati-l acolo.

A 5 +12 V iesire prin care puteti sa comandati actuatorul la antena, un releu sa vi se alimenteze un amplificator, etc. Aveti grija sa nu depasiti 500 de miliamperi ca sare o siguranta de pe undeva. Daca ati parlit-o va rog sa-mi ziceti si mie unde e ca sa stiu si eu.

A 6 La pinul asta daca va conectati cu tensiunea de pa pozitii, vezi avea placuta surpriza ca seara cand porniti pozitiile sa porniti si backlightul la radio/mp3-player.

A 7 Conexiune pentru +12 V pe contact. Daca vrei ca radioul/mp3-playerul sa porneasca sau sa se opreasca odata cu motorul utilizeaza pinul asta. Nu e neaparat nevoie sa conectezi pinul A7. In cazul in care nu e conectat, trebuie sa opresti instrumentul manual, apasand pe butonul de oprit/pornit

A 8 Conexiunea la masa masinii. E de preferat sa aveti un fir mai gros de cca 2,5 cm2 in sectiune, atat la masa cat si la plus.Daca gasiti prin manualul masinii voastre un terminal 31 de masa al masinii, conectatil acolo. Daca nu, orice surub din bord ar merge cu conditia sa aiba legatura la masa masinii sa nu fie vopsit si sa folositi si o saiba speciala cu papuc de sertizare a cablului.



Difuzoare Fata
B 3 Canal dreapta +
B 4 Canal dreapta –
B 5 Canal stanga +
B 6 Canal stanga –

Difuzoare Spate
B 1 Canal dreapta +
B 2 Canal dreapta –
B 7 Canal stanga +
B 8 Canal stanga –




C 1/2 LINE OUT spate canal stang/dreapta
C 3 Conexiune masa (-)
C 4/5 LINE OUT fata canal stanga/dreapta
C 6 Voltaj de switching pentru difuzoare externe
C 11 PHONE IN +
C 12 PHONE IN –
C 13 CD bus control line, pentru AUX conectati la C 15
C 15 CD Masa (-)
C 16 +12 V Alimentare CD Changer
C 17 Voltaj de switching pentru CD Changer
C 18 CD-LF masa(-)/AUX-LF masa(-)
C 19 CD-LF canal stanga/AUX-LF canal stanga
C 20 CD-LF canal dreapta/AUX-LF canal dreapta

Daca aveti rabdarea sa-mi spuneti si cum pot atasa o imagine la post, o sa atasez si un layout extrem de explicit pentru acest tip de mufe.


Scris: Mar 07-Noi-2006 23:45
de MaxiTechnicus
Iata si imaginea mufei din mp3-player/radio...


Imagine

sau http://img464.imageshack.us/my.php?image=isolayoutlc0.jpg

Thnks vldst pentru ajutor in postarea ei.[/img]

Scris: Mie 08-Noi-2006 09:19
de prafuit
Maxitehnicus de unde ai luat documentatia asta? Am si eu o probl;ema cu blocul de comanda de la ventilatorul de Berlingo si nu gasec nicaieri o explicatie a mufei. Am schimbat 3 piese pana acum si niciuna nu merge bine!

Scris: Mie 08-Noi-2006 12:38
de MaxiTechnicus
informatia am luat-o de pe net, dupa n ore de googalit si yahooit.

Mai pun niste pinouturi si pentru confratii mei de suferinta care au gasit in bord mufa quadblock, sau sot-040 sau cum vreti sa-i mai spuneti voi ca io i-am mai gasit cateva denumiri. O chestie interesanta am gasit-o pe un site in care se spunea ca tipul asta de mufa e folosita mai ales la japonezi, si prea putin in Europa...

Imagine
sau http://img92.imageshack.us/my.php?image=quadlockiw2.jpg

si pt o recunoastere mai vizuala ...

Imagine
sau http://img291.imageshack.us/my.php?image=sot040mi0.jpg

Pt Berlingo spunemi te rog ce defectiune "experimentezi" si fa o mazgaleala in paint ca s-ar putea sa-ti spun tipul de mufa dupa ce ma uit pe cataloagele mele.

Scris: Mie 08-Noi-2006 14:16
de vldst
Interesant, MaxiTechnicus. Deci se pare ca Citroen foloseste o mufa mai speciala, nici vorba de una ISO. Vad ca exista un semnal ILL pe mufa asta, care este probabil ceea ce cautai si tu. Sunt curios daca exista si un fir tras pe pinul respectiv, care ar trebui sa fie legat la semnalul de pozitii. Se poate proba cu un multimetru sau tester de 12 Volti, daca apare intr-adevar semnal pe pinul respectiv... Vad ca exista si busul CAN tras aici, dar nu ne ajuta prea mult in lipsa unui demultiplexor CAN. Ce fac oare pinii KG si ALARM? Vad ca pinii pentru difuzoare nu sunt diferentiati pe front / rear.

Scris: Mie 08-Noi-2006 14:33
de MaxiTechnicus
prafuit scrie:Maxitehnicus de unde ai luat documentatia asta? Am si eu o probl;ema cu blocul de comanda de la ventilatorul de Berlingo si nu gasec nicaieri o explicatie a mufei. Am schimbat 3 piese pana acum si niciuna nu merge bine!


Acuma daca-mi spui si ce face de nu merge bine poate iti dau si o solutie. Montajul de acolo nu ar trebui sa fie foarte complicat, adica un o RTD, doua trei rezistente, si un tranzistor la care i se deschide baza la scaderea rezistentei pe sonda de temperatura...

S-ar putea ca totusi ECU sa culeaga un analog input (fie el de genul mA sau mV) de pe sonda de temperatura pentru a decide el turatia optima.

Scris: Mie 08-Noi-2006 15:06
de prafuit
MaxiTechnicus scrie:
prafuit scrie:Maxitehnicus de unde ai luat documentatia asta? Am si eu o probl;ema cu blocul de comanda de la ventilatorul de Berlingo si nu gasec nicaieri o explicatie a mufei. Am schimbat 3 piese pana acum si niciuna nu merge bine!


Acuma daca-mi spui si ce face de nu merge bine poate iti dau si o solutie. Montajul de acolo nu ar trebui sa fie foarte complicat, adica un o RTD, doua trei rezistente, si un tranzistor la care i se deschide baza la scaderea rezistentei pe sonda de temperatura...

S-ar putea ca totusi ECU sa culeaga un analog input (fie el de genul mA sau mV) de pe sonda de temperatura pentru a decide el turatia optima.


vad ca te pricepi, poate ne vedem candva! O sa-ti dau un PM zilele astea sa stabilim ce si cum!