ecu
Scris: Dum 04-Iun-2017 09:22
Am avut probleme cu pornirea la un c3 1,4 hdi 50 kw, 2003. Testerul a aratat lipsa presiune in rampa. Mi-a verificat injectoarele - bune, pmpa, desi baga motorina, cei de la bosh au zis ca este defecta si au reparat-o (pompa siemens). Totul a fost generat de o fisura in conducta de plastic de linga pompa de amorsare (para aceea).
Acum alta - la pornire, cum ajung la 2000 rotatii incepe sa dea in nas in mers - variaza turatia singura pe loc, iar viteza o maresc din trepte, cu turatie sub 2000. Dupa o pauza mica masina merge bine, ca noua. Pimul tester a dat eroare P1197. Am dus-o la un mecanic mai vechi - testerul i-a dat altceva, a verificat si egr-ul, isi revine mai repede. La tester a iesit ca ecu modifica timpii de injectie. Sa nu uit, daca folosesc para inainte de pornire, pe conducta se fac bule mari de aer.
Care ar fii cauza? Pompa sau altceva? Daca schimb ecu am nevoie si de alt cip pentru cheie?
Se poate corecta in ecu?
Acum alta - la pornire, cum ajung la 2000 rotatii incepe sa dea in nas in mers - variaza turatia singura pe loc, iar viteza o maresc din trepte, cu turatie sub 2000. Dupa o pauza mica masina merge bine, ca noua. Pimul tester a dat eroare P1197. Am dus-o la un mecanic mai vechi - testerul i-a dat altceva, a verificat si egr-ul, isi revine mai repede. La tester a iesit ca ecu modifica timpii de injectie. Sa nu uit, daca folosesc para inainte de pornire, pe conducta se fac bule mari de aer.
Care ar fii cauza? Pompa sau altceva? Daca schimb ecu am nevoie si de alt cip pentru cheie?
Se poate corecta in ecu?