probleme reparatie

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Luci Popovici
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Joi 03-Iun-2021 13:23
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C3 1,1i

probleme reparatie

Mesajde Luci Popovici » Joi 03-Iun-2021 13:35

Buna ziua, va multumesc pentru accept. Ma bucur ca am gasit forumul si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat.
Sper ca am incadrat bine subiectul, daca nu scuze - sunt la prima postare.

Dupa multi km fara probleme, Citroen-ul C3 1,1i din 2007 imi arata deodata martor de ungere aprins in bord. Verific uleiul si constat ca este peste nivel cu mult si are miros de benzina.
Tractez masina pana la service, nu il voi numi deocamdata.

Acolo ma anunta ca e defect un injector care pulverizeaza benzina permanent, trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei, bujiile sunt innecate in benzina spun ei, deci trebuie schimbate. Primesc un deviz de 2.100 lei, il accept desi am vorbit sa schimbe toate 4 injectoare si ma asteptam ca devizul sa le cuprinda. Nu, era un singur injector in deviz, 4 bujii, filtre si ulei. Mi s-a parut mult, dar masina era deja acolo, le dau ok.

Dupa o saptamana, aflu ca e defect si computerul de bord si "conexiuni electrice deteriorate si corodate", lucru care cred eu se putea sesiza de la bun inceput, computerul putea fi si el testat de la inceput, mai ales ca devizul nr. 1 cuprinde 430 lei operatii computerizate.

Nou deviz soseste, si citesc 13.600 lei!!! Un computer de bord costa 6.500 de lei, desi eu mai scump de 800 lei nu am gasit.

Acum urmeaza problema: refuz acest al doilea deviz halucinant, si constat ca trebuie sa il platesc pe primul de 2.100 lei. Asta in conditiile in care masina va pleca la fel cum a sosit, pe platforma.

Ce sfaturi imi puteti da? Eu nu vreau sa platesc 2100 lei pentru o masina nereparata si diagnosticata incomplet la inceput. Nu vorbim de adaugarea unor sute de lei la devizul de 2.100, ci de un factor de multiplicare de 6,5!

Argumentul este ca prima constatare a fost defectuoasa, nu au sesizat decat injector defect, nu si conexiuni ale ECU corodate si defecte si ECU defect (cred ca asa se numeste comp-ul) care putea fi verificat din start.

Ce ar trebui sa fac?

Multumesc!

Luci Popovici
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Joi 03-Iun-2021 13:23
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C3 1,1i

Re: probleme reparatie

Mesajde Luci Popovici » Mar 06-Iul-2021 21:10

Am trecut pe aici doar ca sa raspund celor 80 de useri care au citit postarea. Comp de bord a fost reparat cu 1.200 lei, inclusiv cablaje. Pentru colegi, un sfat: atentie la spalarea masinii: se scurge apa - am verificat azi - pe la capota si curge fix pe computerul de bord. De acolo apa.
Drumuri bune.

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Re: probleme reparatie

Mesajde sorin69 » Mie 07-Iul-2021 16:08

Salut, nu trebuie sa te intristeze faptul ca, n-ai gasit ajutor din partea noastra, in ultimii ani activitatea pe forum este aproape zero.
YOU"LL NEVER WALK ALONE


Înapoi la “Electrica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos