probleme reparatie
Scris: Joi 03-Iun-2021 13:35
Buna ziua, va multumesc pentru accept. Ma bucur ca am gasit forumul si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat.
Sper ca am incadrat bine subiectul, daca nu scuze - sunt la prima postare.
Dupa multi km fara probleme, Citroen-ul C3 1,1i din 2007 imi arata deodata martor de ungere aprins in bord. Verific uleiul si constat ca este peste nivel cu mult si are miros de benzina.
Tractez masina pana la service, nu il voi numi deocamdata.
Acolo ma anunta ca e defect un injector care pulverizeaza benzina permanent, trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei, bujiile sunt innecate in benzina spun ei, deci trebuie schimbate. Primesc un deviz de 2.100 lei, il accept desi am vorbit sa schimbe toate 4 injectoare si ma asteptam ca devizul sa le cuprinda. Nu, era un singur injector in deviz, 4 bujii, filtre si ulei. Mi s-a parut mult, dar masina era deja acolo, le dau ok.
Dupa o saptamana, aflu ca e defect si computerul de bord si "conexiuni electrice deteriorate si corodate", lucru care cred eu se putea sesiza de la bun inceput, computerul putea fi si el testat de la inceput, mai ales ca devizul nr. 1 cuprinde 430 lei operatii computerizate.
Nou deviz soseste, si citesc 13.600 lei!!! Un computer de bord costa 6.500 de lei, desi eu mai scump de 800 lei nu am gasit.
Acum urmeaza problema: refuz acest al doilea deviz halucinant, si constat ca trebuie sa il platesc pe primul de 2.100 lei. Asta in conditiile in care masina va pleca la fel cum a sosit, pe platforma.
Ce sfaturi imi puteti da? Eu nu vreau sa platesc 2100 lei pentru o masina nereparata si diagnosticata incomplet la inceput. Nu vorbim de adaugarea unor sute de lei la devizul de 2.100, ci de un factor de multiplicare de 6,5!
Argumentul este ca prima constatare a fost defectuoasa, nu au sesizat decat injector defect, nu si conexiuni ale ECU corodate si defecte si ECU defect (cred ca asa se numeste comp-ul) care putea fi verificat din start.
Ce ar trebui sa fac?
Multumesc!
Sper ca am incadrat bine subiectul, daca nu scuze - sunt la prima postare.
Dupa multi km fara probleme, Citroen-ul C3 1,1i din 2007 imi arata deodata martor de ungere aprins in bord. Verific uleiul si constat ca este peste nivel cu mult si are miros de benzina.
Tractez masina pana la service, nu il voi numi deocamdata.
Acolo ma anunta ca e defect un injector care pulverizeaza benzina permanent, trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei, bujiile sunt innecate in benzina spun ei, deci trebuie schimbate. Primesc un deviz de 2.100 lei, il accept desi am vorbit sa schimbe toate 4 injectoare si ma asteptam ca devizul sa le cuprinda. Nu, era un singur injector in deviz, 4 bujii, filtre si ulei. Mi s-a parut mult, dar masina era deja acolo, le dau ok.
Dupa o saptamana, aflu ca e defect si computerul de bord si "conexiuni electrice deteriorate si corodate", lucru care cred eu se putea sesiza de la bun inceput, computerul putea fi si el testat de la inceput, mai ales ca devizul nr. 1 cuprinde 430 lei operatii computerizate.
Nou deviz soseste, si citesc 13.600 lei!!! Un computer de bord costa 6.500 de lei, desi eu mai scump de 800 lei nu am gasit.
Acum urmeaza problema: refuz acest al doilea deviz halucinant, si constat ca trebuie sa il platesc pe primul de 2.100 lei. Asta in conditiile in care masina va pleca la fel cum a sosit, pe platforma.
Ce sfaturi imi puteti da? Eu nu vreau sa platesc 2100 lei pentru o masina nereparata si diagnosticata incomplet la inceput. Nu vorbim de adaugarea unor sute de lei la devizul de 2.100, ci de un factor de multiplicare de 6,5!
Argumentul este ca prima constatare a fost defectuoasa, nu au sesizat decat injector defect, nu si conexiuni ale ECU corodate si defecte si ECU defect (cred ca asa se numeste comp-ul) care putea fi verificat din start.
Ce ar trebui sa fac?
Multumesc!