Pagina 1 din 2

Stergator smecher

Scris: Lun 12-Ian-2009 22:37
de Mihai29
Salutari de inceput
Stie cineva de ce porneste stergatorul din spate fara sa-l pornesc sau de ce nu se mai opreste cateodata dupa ce functioneaza
La ce turatie e bine sa schimbi vitezele la diesel1.4?
Ce consum aveti iarna? Eu am facut plinul ochi si am mers 430km din care 200km numai oras dupa care am refacut plinul iar calculul a fost de 6,39l/100 iar comp.arata 5.8l

Scris: Lun 12-Ian-2009 22:54
de razzwan
iarna in totdeauna va fi un consum mai mare din cauza frigului ... de schimbat poti sa schimbi intre 2200 pana in 3000 parca asa erau valorile ... eu daca as fi in locul tau as schimba mai aproape de 3000 e bine sa turezi masina ca nu pateste nimic..... sa faci test daca schimbi la 3000 daca iti consuma mai mult ....

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:08
de Mihai29
razzwan scrie:iarna in totdeauna va fi un consum mai mare din cauza frigului ... de schimbat poti sa schimbi intre 2200 pana in 3000 parca asa erau valorile ... eu daca as fi in locul tau as schimba mai aproape de 3000 e bine sa turezi masina ca nu pateste nimic..... sa faci test daca schimbi la 3000 daca iti consuma mai mult ....


Este adevarat ca daca mergi cu el sub 2000de ture se strica turbo? Eu obisnuiesc sa schib pana in 2000-2500.

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:08
de bogdan78
Pai la mine de exemplu porneste stergatorul pe spate cand am stergatorul pe fata pornit si bag in marsarier.
Poti sa schimbi la ce turatie vrei..ideea este sa nu exagerezi, adik motorul sa nu fie nic prea turat dar nici prea subturat. Adica sa schimbi la mai mult de 1200 de ture si la mai putin de 4000 zic eu.
Eu nu sunt de parere ca trebuie musai schimbat la 2500 de ture sau 2800. Motoarele din ziua de azi sunt moderne facute sa reziste foarte bine la o plaja mare de turatii fara nici o problema. Cum si-ar mai permite firmele auto sa acorde garantie dak sunt atatea fete care schimba la 900-1000 de ture si atatia pusti care urca din teribilism motorul in ture pana spre maxim.

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:10
de razzwan
Mihai29 scrie:
razzwan scrie:iarna in totdeauna va fi un consum mai mare din cauza frigului ... de schimbat poti sa schimbi intre 2200 pana in 3000 parca asa erau valorile ... eu daca as fi in locul tau as schimba mai aproape de 3000 e bine sa turezi masina ca nu pateste nimic..... sa faci test daca schimbi la 3000 daca iti consuma mai mult ....


Este adevarat ca daca mergi cu el sub 2000de ture se strica turbo? Eu obisnuiesc sa schib pana in 2000-2500.

exact si injectoarele ....

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:11
de Mihai29
bogdan78 scrie:Pai la mine de exemplu porneste stergatorul pe spate cand am stergatorul pe fata pornit si bag in marsarier.

Apropo de ce porneste a/c daca dau ventilatia numai pe geam ultima treapta? poate ai mai intalnit

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:12
de razzwan
in legatura cu stergatorul ar fi cel mai bine sa te duci la un electrician si o sa-ti zca exact ce si cum :D sau daca e in garantie dute si dale cu masina de cap ....

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:15
de bogdan78
Ac porneste pentru a dezaburi rapid geamul. Pozitia de care spui se numeste dezaburire si porneste aerul conditionat si ventilatorul pe treapta maxima.

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:20
de Mihai29
bogdan78 scrie:Ac porneste pentru a dezaburi rapid geamul. Pozitia de care spui se numeste dezaburire si porneste aerul conditionat si ventilatorul pe treapta maxima.

Ventilatorul il pun pe pozitia 2 sa zic iar ventilatia numai pe parbriz si se aprinde ledul la a/c. Eu de fiecare data il opream. dar numai cand dau pe parbriz porneste. deci nu asa trebuie?

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:26
de bogdan78
Poti sa opresti ac dak vrei dar, repet indiferent de treapta ventilatorului dak muti rotita de directionare a aerului pe iconita de (dezaburire geam) porneste ventilatorul pe treapta maxima si ac ul. Dak nu vrei poti sa lasi repartitorul pe sageata sus sau sus si jos si aeroterma va baga aer si spre geam dar fara AC.

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:34
de Mihai29
bogdan78 scrie:Poti sa opresti ac dak vrei dar, repet indiferent de treapta ventilatorului dak muti rotita de directionare a aerului pe iconita de (dezaburire geam) porneste ventilatorul pe treapta maxima si ac ul. Dak nu vrei poti sa lasi repartitorul pe sageata sus sau sus si jos si aeroterma va baga aer si spre geam dar fara AC.

merci pt informatii.
Stii ceva de un clocanit mai tare pe partea dreapta fata. unii zic ca ar fi fulia de bai. Masina are 40000km acum trebuia sa ma duc sa-i schim uleiul si filtrele. Am vb la reprezentanta si au zis ca ma costa 600ron. E mult? fara filtru motorina. E greu de schimbat singur? O am de 2luni masina. E din aug2005.

Scris: Lun 12-Ian-2009 23:37
de Mihai29
razzwan scrie:in legatura cu stergatorul ar fi cel mai bine sa te duci la un electrician si o sa-ti zca exact ce si cum :D sau daca e in garantie dute si dale cu masina de cap ....

Stii ceva de un clocanit mai tare pe partea dreapta fata. unii zic ca ar fi fulia de bai. Masina are 40000km acum trebuia sa ma duc sa-i schim uleiul si filtrele. Am vb la reprezentanta si au zis ca ma costa 600ron. E mult? fara filtru motorina. E greu de schimbat singur? O am de 2luni masina. E din aug2005. cat e garantia ?

Scris: Mar 13-Ian-2009 00:35
de AngelTero
problema cu stergatorul spate o am si eu porneste singur sau cand il pornesc eu merge incontinuu pana ii vine lui sa se opreasca si mai mult nu se mai opreste in pozitia initiala,am mai patit acum de 2 ori,am deschis masina din telecomanda si a inceput stergatorul spate sa mearga..

Scris: Mar 13-Ian-2009 08:34
de bogdan78
apropo de revizie, poti sa o faci la ei si iti verifica totul in amanunt. Preturile cam astea sunt. dak vrei sa schimbi tu, poti schimba filtrul de aer si de polen, poate chiar filtrul de motorina. Uleiul il cumperi din selgros ca e mai ieftin si il schimbi la un service de cartier *o buna ocazie sa iti schimbe ei si filtrul. In felul asta scazi cam la 4-5milioane. Asa in service cu tot cu verificari si filtre te duce la vro 7milioane.
Am spus 4-5mil cu filtre originale..dak pui mai ieftine cred ca poti sa scazi pe la 3,5 iar dak schimbi tu si uleiul pe la 3 :D .
Poti sa alternezi o revizi cu verificare generala la reprezentanta, cu o revizie facuta de tine. acu ca ai cloncanitul ala ar fi bine sa te duci la ei.

Scris: Mar 13-Ian-2009 10:58
de khan
problema stergatorului e de la butonul de comanda. se exfoliaza cablajul si face contact cind vrea el. unele se pot repara, dar nu toate