Pierdere freon

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

george13
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Sâm 04-Iul-2009 23:28
Localitate: romania,Galati

Pierdere freon

Mesajde george13 » Lun 13-Iul-2009 22:34

Salut!Sunt noul proprietar al unui C5 1.6 hdi din 2007 cumparat pentru mult laudata suspensie de care insa nu ma pot bucura datorita unei defectiuni la sistemul de aer conditionat:exista o pierdere de freon pe la compresorul de aer conditionat,mai precis pe la cuplarea tubulaturii de aspiratie cu compresorul unde pare sa existe o neetanseitate.A fost schimbata la reprezentanta tubulatura cu una noua si problema persista. Din cate am inteles de la cei din service aceeasi tubulatura a fost schimbata de doua ori in garantie si astfel a fost suspectata intrarea in compresor de ceva deformari.Azi am dat compresorul jos si a fost masurata aspiratia iar deformarea a fost de o zecime de milimetru si mi se pare ca cele doua 0-ringuri ar trebui sa faca fata la asa ceva.Poate cineva sa ma ajute cu o sugestie?A mai patit cineva asa ceva?Multumesc!

Avatar utilizator
silentdj
pasionat
Mesaje: 436
Membru din: Mar 21-Oct-2008 17:50
Localitate: brasov

Mesajde silentdj » Sâm 25-Iul-2009 15:05

un O-ring normal trebuie sa aiba o strangere de 5 zecimi fata de coat de metal. Insa atentie, la freon nu sunt bune O-ringurile normale cele din material NBR, ai nevoie de Oringuri de VITON(se mai zice si FPM).

george13
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Sâm 04-Iul-2009 23:28
Localitate: romania,Galati

Mesajde george13 » Mar 28-Iul-2009 22:34

Multumesc pentru raspuns! Am rezolvat problema pe cont propriu in sensul ca dupa doua saptamani de umblat dupa o-ringuri mai mari si mers pe la diferiti mesteri cu compresorul in brate am verificat si eu tubulatura si am gasit o fisura exact dupa cele doua o-ringuri (desi la service au spus ca au testat o tubulatura noua)Recent am gasit in masina o factura de la reprezentanta cu data de 29 mai 2009 in care a fost comandata aceeasi tubulatura,ceea ce duce la un nr. de 3 tubulaturi schimbate pana acum.Eu am cumparat masina pe 14 iunie.Intrebarea care ramane este de ce s-au inlocuit cele trei tubulaturi.Cand am demontat compresorul am gasit doua piulite(din patru) de la suportul pe care se prinde compresorul cazute.Sa fi generat acest lucru ceva vibratii care au dus la fisurarea tubulaturilor ori ceva vicii de fabricatie ?Acum ,dupa ce am instalat o tubulatura noua totul e in regula si astept sa vad ce se va mai intampla!


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst