alte probleme turbo

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

agu123
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 21-Mar-2011 19:00
Localitate: CONSTANTA

alte probleme turbo

Mesajde agu123 » Lun 21-Mar-2011 20:29

Sunt si eu de curand posesorul un c5 2.0 hdi 2005, si a aparut o problema la turbo. Intrucat aveam pornirea greoaie, am fost nevoit sa bucsez electromotorul, insa in momentul in care am repornit , am constatat ca nu-mi mai merge turbo. Am facut un test cu lexia si mi-au aparut urmatoarele erori: P 1598 electrovalva cu termostat scurtcircuit plus;p0102 semnal aparat de masurat masa aer. Frecventa prea inalta;p0113 senzor temperatura aer admisie; p2562 supapa magnetica reglare presiune supraalimentare . Cam multe probleme aparute dintr-o data, avand in vedere, cum v-am spus ca inainte de a repara electromotorul , totul functiona normal. Ma gandesc ca poate am atins totusi ceva pe acolo pe la motor. Trebuie sa va mai spun si ca am schimbat de mai multe ori bateria de acumulatoare si am mai luat curent si de la alta baterie pana mi-am dat seama ca era de fap electromotorul de vina. Aaaaaaaaa, si sa nu uit: tipul care a pus testerul pe masina a incercat sa stearga erorile si a si reusit, motorul fiind oprit insa. In momentul in care am repornit, acestea au reaparut. Va multumesc anticipat tuturor celor care ma pot ajuta cu un sfat, si in special domnului khan, pe care l-am vazut dand povete documentate!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 22-Mar-2011 01:18

toate defectele au legatura cu debitmetru si electrovalva de la turbo.
ori ai agatat un fir ,ori ai o siguranta arsa.
pune o serie de sasiu sa ma documentez dupa o schema electrica

agu123
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 21-Mar-2011 19:00
Localitate: CONSTANTA

Mesajde agu123 » Mar 22-Mar-2011 08:09

probabil te referi la numarul de identificare de pe cartea de identitate : VF7RCRHRG76612043.Sper sa iti fie de folos ! multumesc!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 22-Mar-2011 22:22

cele 2 piese au in comun o siguranta f10 in cutia cu sigurante de sub capota,care le alimenteaza.
verifica daca e intreaga.
poti sa imi dai o adresa de email si iti trimit schema sa te uiti cu un electrician bun in auto peste ea.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Mar-2011 22:45

citi km avea motorul de a trebuit bucsat? cine a luat decizia asta? ce s-a gasit in el cind s-a desfacut? s-a luat o compresie inainte? ce valori au fost? chiulasa in ce stare era (supape, scaune...)?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Mar 22-Mar-2011 22:55

Andrei, colegul se refera la electromotor cu bucsarea, nu la motor. :idea:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Mar-2011 23:09

am citit aiurea, corect. atunci retrag. verifica sigurantele cum a spus si sorin2010, e singura legatura directa intre cei 2 senzori, inafara de calculator. pe de alta parte, exista cumva probabilitatea sa fi pus cablurile de curent invers, chiar si pentru un timp ff scurt?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

agu123
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 21-Mar-2011 19:00
Localitate: CONSTANTA

Mesajde agu123 » Mie 23-Mar-2011 08:42

Am verificat siguranta F10 si, din pacate, este buna! Adresa mea de e-mail: augustinluca123@yahoo.com.Cred ca am un prieten electrician auto . Nu este exclus sa fi inversat cablurile, dar eu nu am cunostinta sa fi facut asa ceva. Stiu ca am incercat sa fiu atent cand am umblat la curent! Va multumesc inca o data pentru timpul pierdut pentru mine!

agu123
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 21-Mar-2011 19:00
Localitate: CONSTANTA

alte probleme turbo

Mesajde agu123 » Mie 23-Mar-2011 21:45

Am mai discutat intre timp cu un mecanic priceput si a ramas sa ma intalnesc sambata cu el pentru a verifica niste furtunase. Am vorbit si pentru schema electrica, dar se va uita la masina dupa mecanic! Respect!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 24-Mar-2011 12:44

bafta!

agu123
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 21-Mar-2011 19:00
Localitate: CONSTANTA

Mesajde agu123 » Mar 29-Mar-2011 19:08

Am intrat doar sa vad ce mai faceti, insa timpul nu lucreaza in favoarea mea asa ca pana acum nu am inca nici un raspuns. Oricum va voi tine la curent! Intre timp am mai observat ceva foarte interesant : am observat ca daca nu pui la loc capacul de plastic de la motor iti apare un avertizor : antipollution fault , parca asa scria! Initial ma speriasem, dar am vazut ca a disparut dupa ce am montat capacul la loc: foarte interesant!

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 29-Mar-2011 19:31

agu123 scrie:Am intrat doar sa vad ce mai faceti, insa timpul nu lucreaza in favoarea mea asa ca pana acum nu am inca nici un raspuns. Oricum va voi tine la curent! Intre timp am mai observat ceva foarte interesant : am observat ca daca nu pui la loc capacul de plastic de la motor iti apare un avertizor : antipollution fault , parca asa scria! Initial ma speriasem, dar am vazut ca a disparut dupa ce am montat capacul la loc: foarte interesant!


cred ca este doar o coincidenta. nu vad ce legatura are capacul cu antipollution fault.

agu123
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 21-Mar-2011 19:00
Localitate: CONSTANTA

in sfarsit

Mesajde agu123 » Lun 23-Ian-2012 13:34

ei bine, problema a fost doar un furtunas care nu era montat in pozitia corecta. 'reparatia' a durat cam 3 minute pana ce s-a dumirit mecanicul ca era un furtunas inversat sau ceva de genul asta. Probabil ca subsemnatul era de vina pentru incurcatura ca altcineva nu umblase pe acolo. Multumesc si scuzati de uitare!


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo