Salut.
Cum pot sa verific daca distributia este pusa la punct la motorul masinii mele?
1,6 hdi - 109 cp.
Banuiesc ca este distributia pentru ca accelereaza in mult prea multe secunde pana la 100 (15-16 cel putin) si nu prea vrea sa treaca de 150km/h in conditiile in care viteza maxima constructiva este de vreo 190.
Este vreo metoda cu Lexia?
Daca fac un test de compresie are relevanta?
As vrea sa nu recurg la desfacerea distributiei decat daca este neaparat necesar.
verificare distributie
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Am uitat sa mentionez ca am abreiaj nou nout, inclusiv volanta cu masa dubla, nici 1000 de kilometri nu are.
Am turbina noua nouta originala Garrett, nici 1000 de kilometri.
Am tubulatura turbina verificata de-a fir a par de vreo 3 ori.
Am electrovalva turbo noua.
Am senzor de presiune turbo nou.
Lexia nu maraie nimic in afara de un injector cu corectie 5mg.
Nu mai am alte idei decat sa verific distributia.
Si da, daca distributia nu este la punct si are avans sau retard performantele motorului scad. Ca daca nu era problema, cine se mai chinuia cu scule speciale de aliniat si blocat distributia inainte sa pui cureaua?
Am turbina noua nouta originala Garrett, nici 1000 de kilometri.
Am tubulatura turbina verificata de-a fir a par de vreo 3 ori.
Am electrovalva turbo noua.
Am senzor de presiune turbo nou.
Lexia nu maraie nimic in afara de un injector cu corectie 5mg.
Nu mai am alte idei decat sa verific distributia.
Si da, daca distributia nu este la punct si are avans sau retard performantele motorului scad. Ca daca nu era problema, cine se mai chinuia cu scule speciale de aliniat si blocat distributia inainte sa pui cureaua?
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
daca masina merge normal la relanti si o simti ca trage dar nu atinge viteza maxima constructiva trebuie sa verifici in ordine filtrul de aer si filtrul de motorina, traseul de aer de la turbina-intercooler galerie de admisie sa fie etans, ar trebui sa masori presiunea aerului la intrarea in motor sa vezi daca turbina supraalimenteaza cat trebuie. Mai suspectez si EGR-ul care daca ramane partial deschis nu o sa te lase sa atingi viteza maxima .
MESERIAS
Pai masina trage dar nu cat ar trebui.
Filtru de aer nou, filtru de motorina nou.
Am testat de mai multe ori, in mai multe locuri, sub 15 secunde nu ia suta. Doua persoane in masina, aproximativ 160Kg, plus 15 litri de motorina in rezervor.
Apropo, a verificat cineva demarajul in viata reala pana la 100 la un C5 - 1,6 hdi? Ce valori va dau?
Eu reusesc sa iau suta in a 3-a dupa 15 secunde. Schimb vitezele foarte repede deci nu pierd timp acolo.
Suspectez distributia pentru ca am senzatia ca de cand am schimbat-o imi face figura asta.
Daca o dau cuiva care nu a mai condus masina asta probabil i s-ar parea ca merge normal, insa eu stiu ca nu mai trage ca la inceput.
Singura, dar absolut singura la care nu am umblat pana acum este valva EGR. Dar aia pe maxim deschis nu lesina motorul. Pe wikipedia scrie ca o valva EGR ia maxim 3% din puterea unui motor.
3% nu iti mareste timpul de acceleratie cu 40%.
Filtru de aer nou, filtru de motorina nou.
Am testat de mai multe ori, in mai multe locuri, sub 15 secunde nu ia suta. Doua persoane in masina, aproximativ 160Kg, plus 15 litri de motorina in rezervor.
Apropo, a verificat cineva demarajul in viata reala pana la 100 la un C5 - 1,6 hdi? Ce valori va dau?
Eu reusesc sa iau suta in a 3-a dupa 15 secunde. Schimb vitezele foarte repede deci nu pierd timp acolo.
Suspectez distributia pentru ca am senzatia ca de cand am schimbat-o imi face figura asta.
Daca o dau cuiva care nu a mai condus masina asta probabil i s-ar parea ca merge normal, insa eu stiu ca nu mai trage ca la inceput.
Singura, dar absolut singura la care nu am umblat pana acum este valva EGR. Dar aia pe maxim deschis nu lesina motorul. Pe wikipedia scrie ca o valva EGR ia maxim 3% din puterea unui motor.
3% nu iti mareste timpul de acceleratie cu 40%.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
SPF, poate te ajuta videoul asta, desi omul a pornit aiurea. Ca sa pornesti perfect trebuie dezactivat ESP-ul (deci si ASR-ul) si sa te asiguri ca pornesti fara sa rupi aderenta .
[yt]https://www.youtube.com/watch?v=fql3H1gjbks[/yt]
Nu merge integrarea, uite link aici:
https://www.youtube.com/watch?v=fql3H1gjbks
[yt]https://www.youtube.com/watch?v=fql3H1gjbks[/yt]
Nu merge integrarea, uite link aici:
https://www.youtube.com/watch?v=fql3H1gjbks
"If in doubt, flat out!"
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo