Anulare fizica FAP + resoftare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Anulare fizica FAP + resoftare
Salve.
Va rog recomandati-mi si mie o firma sau un nene foarte meserias care sa imi faca o anulare fizica de FAP. Adica scos afara, sudat o bucata de teava la loc si resoftat corect astfel incat ECU sa uite complet de existenta FAP. Eventual si un chip tuning nu foarte agresiv.
Nu vreau cu emulatoare.
Sugestii?
Va rog recomandati-mi si mie o firma sau un nene foarte meserias care sa imi faca o anulare fizica de FAP. Adica scos afara, sudat o bucata de teava la loc si resoftat corect astfel incat ECU sa uite complet de existenta FAP. Eventual si un chip tuning nu foarte agresiv.
Nu vreau cu emulatoare.
Sugestii?
- floreacioaca
- pasionat
- Mesaje: 287
- Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroen C5 I Exclusive
baiatul asta incepe sa fie destul de celebru http://www.anularedpf.ro/tag/anulare-fap/
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
iuliu m. scrie:Recomand cu caldura anularea si aruncarea la gunoi cat mai rapida a acestui "distrugator de motoare" numit si FAP. +ca ai senzatia ca a capatat un motor suplimentar dupa anulatrea lui. Atat de bine trage!
Mult succes la scapat de FAP!
Sa intellegem ca tu l-ai scos? Si daca da cum si unde?
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Joi 10-Oct-2013 14:27
- Localitate: Ploiesti
- Contact:
Va astept pentru lucrari de anulare software si fizica pentru orice model, inclusiv 2013-2014.
Detalii gasiti in sectiunea servicii din forum.
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 127#210127
Stima!
Detalii gasiti in sectiunea servicii din forum.
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 127#210127
Stima!
taxon scrie:baiatul asta incepe sa fie destul de celebru http://www.anularedpf.ro/tag/anulare-fap/
Baiatul asta atat de celebru si care detine lucrarile de pe site-ul amintit mai sus sunt chiar eu.

Oricand sunteti bineveniti cu intrebari legate de eliminarea filtrului de particule la modele Citroen. Pe site am prezentat lucrarile complete de anulare si eliminare FAP si ar putea fi considerat o carte de vizita. Am incercat sa arat cam ce presupune o astfel de operatiune si ce probleme pot apare de la un filtru de particule colmatat. Daca nu ma insel, pe site apar si masini ale unor colegi de pe acest forum.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
iuliu m. scrie:Recomand cu caldura anularea si aruncarea la gunoi cat mai rapida a acestui "distrugator de motoare" numit si FAP. +ca ai senzatia ca a capatat un motor suplimentar dupa anulatrea lui. Atat de bine trage!
Mult succes la scapat de FAP!
Distrugem sĂŁnĂŁtatea, ĂŽnsĂŁ mĂŁcar protejam motorul. Mașina mai presus de om

-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Mai de ce ...a mea mintiti cu nerusinare cand spuneti ca eliminarea DPF-ului si resoftarea ECU sunt perfect normale, defapt este ILEGAL!!!
Corect este inlocuirea DPF cu unul nou original
... dar cine isi permite gluma.
Vineri, ma duc la ITP sa fac si eu raru'... inaintea mea un om foarte amarat cu un passat 2008, se tot chinuia cel de la statie sa i faca intr-un fel noxa la esapament... nu mergea in nici un fel... masinile mai noi nu se mai tureaza la mersul in gol, surpriza dupa 5 min, bipaie aparatu ala si il anunta ca inspectia va fii facuta doar de reprezentantii R.A.R.
fuck cata treaba am numai pe aia nu aveam chef sa i astept sa vina.
In 5 min apare o masina de la RAR zici ca era de politie (girofare nebunie)
si incep sa i frece masina tipului ala pe toate partile pana cand surpriza, dpf anulat fizic de pe masina... "sefu dar cine a fost autorizat sa faca modificare la sistemul de evacuare neomologat rar''... liniste de mormant in service. Iau facut o foaie de constatare si i sa suspendat certificatul pana la remedierea problemei.
Partea naspa, i sa spus sa monteze din nou filtrul DPF si ca rarul' il va face numai la iei la sediul R.A.R., certificatul urmand sa il ridice de la politie care in baza procesului verbal va emite si o amenda de 600 de lei.
Acuma judecati si voi, cat de tampiti sa fie producatorii de autovehicule sa faca masinile mai scumpe pentru cacatul ala de DPF care il pot anula baietii in cartier? Praf in ochi asta rezulta din smecheria care se practica prin anularea DPF... dar concluzia nu rezulta decat pe propria piele.
Corect este inlocuirea DPF cu unul nou original

Vineri, ma duc la ITP sa fac si eu raru'... inaintea mea un om foarte amarat cu un passat 2008, se tot chinuia cel de la statie sa i faca intr-un fel noxa la esapament... nu mergea in nici un fel... masinile mai noi nu se mai tureaza la mersul in gol, surpriza dupa 5 min, bipaie aparatu ala si il anunta ca inspectia va fii facuta doar de reprezentantii R.A.R.

In 5 min apare o masina de la RAR zici ca era de politie (girofare nebunie)

Partea naspa, i sa spus sa monteze din nou filtrul DPF si ca rarul' il va face numai la iei la sediul R.A.R., certificatul urmand sa il ridice de la politie care in baza procesului verbal va emite si o amenda de 600 de lei.

Acuma judecati si voi, cat de tampiti sa fie producatorii de autovehicule sa faca masinile mai scumpe pentru cacatul ala de DPF care il pot anula baietii in cartier? Praf in ochi asta rezulta din smecheria care se practica prin anularea DPF... dar concluzia nu rezulta decat pe propria piele.
Passat-ul de care zici tu, de abia trece ITP-ul de nou, dar cu filtrul de particule scos. La modelul 2008 atunci cand se scoate filtrul de particule se pierde si catalizatorul. Deci, cine zice ca se trece ITP-ul la acest model, minte.
Lasam deoparte grupul vag si TDi-urile lor fumigene si revenim la grupul PSA. De exemplu cand vorbim de filtru de particule la modele Citroen C4 1.6HDi 2004-2009, ne gandim imediat la cele aduse de afara ca sh. In Romania importatorul Citroen (la vremea respectiva) nu s-a obosit sa aduca modelele cu FAP, decat in cazuri exceptionale cand clientul dorea o anumita echipare decat cea standard. Acum de ce ar fi ilegal sa mergi cu un C4 1.6HDi fara fap, daca importatorul a vandut modelele acestea de noi fara filtru de particule. La acest model, anularea filtrului de particule presupune doar indepartarea fagurelui de ceramica FAP, nu si a catalizatorului. Am facut teste itp REALE la masini fara fap si s-au incadrat in normele de euro 4. Asta nu inseamna ca toate masinile fara fap pot trece acest test daca au probleme tehnice la motor (injectie defecta, turbina uzata, pierderi de presiune etc).
Iar cei care striga acum sa va cumparati filtru de particule sunt curios daca sunteti dispusi sa dati 6000-8000 lei pentru inlocuirea lui si completarea sistemului de aditiv. Vorbesc aici de inlocuirea unui filtru de particule cu unul OEM, nu panarame aftermarket care nu au nicio treaba cu cel original. Intotdeauna am oferit ambele solutii atunci cand am intalnit un client cu probleme ale filtrului de particule, dar la final nu eu aleg solutia. Daca vreti sa traim mai sanatos, atunci nu mai cumparati motoare diesel si ma refer aici cel mai mult la cei care merg numai in oras. Exista atatea motorizari pe benzina la care daca mai adaugam o instalatie de gpl, concureaza fara probleme cu orice motor diesel la consum.
Lasam deoparte grupul vag si TDi-urile lor fumigene si revenim la grupul PSA. De exemplu cand vorbim de filtru de particule la modele Citroen C4 1.6HDi 2004-2009, ne gandim imediat la cele aduse de afara ca sh. In Romania importatorul Citroen (la vremea respectiva) nu s-a obosit sa aduca modelele cu FAP, decat in cazuri exceptionale cand clientul dorea o anumita echipare decat cea standard. Acum de ce ar fi ilegal sa mergi cu un C4 1.6HDi fara fap, daca importatorul a vandut modelele acestea de noi fara filtru de particule. La acest model, anularea filtrului de particule presupune doar indepartarea fagurelui de ceramica FAP, nu si a catalizatorului. Am facut teste itp REALE la masini fara fap si s-au incadrat in normele de euro 4. Asta nu inseamna ca toate masinile fara fap pot trece acest test daca au probleme tehnice la motor (injectie defecta, turbina uzata, pierderi de presiune etc).
Iar cei care striga acum sa va cumparati filtru de particule sunt curios daca sunteti dispusi sa dati 6000-8000 lei pentru inlocuirea lui si completarea sistemului de aditiv. Vorbesc aici de inlocuirea unui filtru de particule cu unul OEM, nu panarame aftermarket care nu au nicio treaba cu cel original. Intotdeauna am oferit ambele solutii atunci cand am intalnit un client cu probleme ale filtrului de particule, dar la final nu eu aleg solutia. Daca vreti sa traim mai sanatos, atunci nu mai cumparati motoare diesel si ma refer aici cel mai mult la cei care merg numai in oras. Exista atatea motorizari pe benzina la care daca mai adaugam o instalatie de gpl, concureaza fara probleme cu orice motor diesel la consum.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
NU gasesc butonul de like pentru postarea ta
, dar lamurestema putin, am inteles ca doar motoarele mici de ex. 1.6hdi pot sa respecte din nou noxa trecuta in carte de identitate auto dupa modificare FAP si zici ca se va incadra exact la 128 gr/km? (cit. c4 2008 euro 4)... esti sigur ca va scoate la fel?
pentru ca am un pug partner 2012 cu 1.6 hdi 90cp euro 5 DPF si sigur se apropie ziua cand se aprinde dusmanu' de bec in bord
Dar sa ramanem la motoarele normale nu la soneriile sub 2L, la 2.2 sau 2.7 hdi euro 5 ce norma de poluare va avea masina la anularea DPF?... foarte multi confunda noxele motorului cu emisiile de CO2 ale autoturismului, standardizarea practicii fiind total diferita de realitate, da pe foaie o da bine si atat, dar cu ce ma incalzeste cand la ITP mai nou, au montat cei de la RAR camere de supraveghere live a ITP-ului iar sefu de service nu mai poate fi mituit in nici un fel sa te treaca raru' comform fiselor tehnice cu norma din carte si repet nu doar ala' cu pasatu' si-a luato' am prieteni care au opel sau peugeot la care au anulat fizic FAP cu motoare decente de minim 2l declarate non-euro la anulare FAP si li se ridica parul pe mana cand aud de ITP prin ce cacaturi sunt constienti ca pot trece, pa xenoane, folii, tobe de esapament si mai nou vin fixati pe DPF-uri sau alte cocalarisme la masina... eu nu am crezut pana nu am vazut, asa sunt eu.
Te rog frumos sa explici clar oamenilor de pe acest forum grupele de motoare care mai pot ''respecta'' norma euro din carte la anulare fizica a FAP. (pe nimeni nu incalzeste faptul ca scoti nustiu ce ceramica din filtru si ca sa vezi merge la fel...pff
dupa care adaugi un soft care i spune motorului sa nu puna eolys in motorina.
)
Concluzie care am auzit-o, orice motor diesel echipat cu DPF este obligatoriu ca uleiul sa fie de cea mai buna calitate doar 5w-30 pentru a nu avea probleme cu motorul.



Dar sa ramanem la motoarele normale nu la soneriile sub 2L, la 2.2 sau 2.7 hdi euro 5 ce norma de poluare va avea masina la anularea DPF?... foarte multi confunda noxele motorului cu emisiile de CO2 ale autoturismului, standardizarea practicii fiind total diferita de realitate, da pe foaie o da bine si atat, dar cu ce ma incalzeste cand la ITP mai nou, au montat cei de la RAR camere de supraveghere live a ITP-ului iar sefu de service nu mai poate fi mituit in nici un fel sa te treaca raru' comform fiselor tehnice cu norma din carte si repet nu doar ala' cu pasatu' si-a luato' am prieteni care au opel sau peugeot la care au anulat fizic FAP cu motoare decente de minim 2l declarate non-euro la anulare FAP si li se ridica parul pe mana cand aud de ITP prin ce cacaturi sunt constienti ca pot trece, pa xenoane, folii, tobe de esapament si mai nou vin fixati pe DPF-uri sau alte cocalarisme la masina... eu nu am crezut pana nu am vazut, asa sunt eu.
Te rog frumos sa explici clar oamenilor de pe acest forum grupele de motoare care mai pot ''respecta'' norma euro din carte la anulare fizica a FAP. (pe nimeni nu incalzeste faptul ca scoti nustiu ce ceramica din filtru si ca sa vezi merge la fel...pff


Concluzie care am auzit-o, orice motor diesel echipat cu DPF este obligatoriu ca uleiul sa fie de cea mai buna calitate doar 5w-30 pentru a nu avea probleme cu motorul.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO