Pornire la cald

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Alex Ge
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Lun 20-Apr-2015 12:58
Localitate: Campina

Pornire la cald

Mesajde Alex Ge » Lun 20-Apr-2015 13:09

Salut! Am o problema cu masina si anume:nu porneste la cald.Dimineata nu are niciun fel de problema,dar daca merg 20-25km,opresc motorul si incerc sa il pornesc din nou...nicio sansa.Am intrebat peste tot,fiecare are alta parere,unii spun ca ar fii de la injectoare,altii spun ca ar fii de la compresie.Nimeni nu stie concret,asa ca apelez la ajutorul vostru...a mai intalnit cineva aceasta problema,stie cineva ce defectiune ar putea fii? Multumesc anticipat!

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Lun 20-Apr-2015 14:58

Senzorul turatie la vibrochen este defect sau posibil o siguranta(alea' mari de 60a) de sub panoul de sigurante la motor face pe proasta la cald, calculatorul de injectie ramane fara alimentare.

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

Mesajde raulolariu » Lun 20-Apr-2015 16:48

Pe pompa de inalta presiune e un ventil electromagnetic de dozaj.E actionat in impuls de calculator.Scoate-l afara (demontezi conducta de presiune,scoti mufa electrica a ventilului,demontezi cele doua suruburi cu torx de 30 ale lui)si curata-l la ultrasunete.Ideal e sa-l schimbi ,dar e cam piperat la pret.Garantat o sa porneasca.Nu neglija schimbul de filtu carburant.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 20-Apr-2015 17:19

calorifer4 scrie:Senzorul turatie la vibrochen este defect sau posibil o siguranta(alea' mari de 60a) de sub panoul de sigurante la motor face pe proasta la cald, calculatorul de injectie ramane fara alimentare.
Senzorul de pozitie de la axa cu came este cu camp magnetic. Acesta citeste pozitia axei cu came la pornire. Cand este motorul cald se "dilata" in asa fel incat nu mai poate sa citeasca corect si nu mai creeaza conditie de pornire pentru clculatorul ECU, trebuie verificat si inlocuit daca este cazul. (Engine Control Unit). dar cel mai frumos si corect este o interogare de diagnostic cu Lexia.


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo