relanti defectuos

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

relanti defectuos

Mesajde mesersmith » Sâm 10-Feb-2007 13:06

ieri pt cateva ore, relantiul functiona total aiurea, adica, atunci cand acceleram si lasam acceleratia sa revina singura in relanti, acesta cobora mult sub 900-1000, undeva pe la 500 si oscila de vreo 2-3 ori pana isi revenea.
am facut un drum de vreo 200 km si tot asa facea(m-am gandit ca poate isi revine)
astazi am pornit masina si totul pare ok.
a mai patiti cineva asa ceva?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Sâm 10-Feb-2007 16:45

motorina,de unde ai alimentat?

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 10-Feb-2007 23:32

petrom, euro 4, dar de la o alta statie decat de obicei

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 29-Apr-2007 22:23

se pare ca doar eu intampin problema asta....
am fost la service la cta si mi-au curatat regulatorul de presiune...dar degeaba
ma enerveaza la culme...
a mai patin cineva ceva similar?

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Lun 27-Iul-2009 22:30

ai rezolvat problema cu relantiul? mie mi se mai intampla cateodata sa nu mearga uniform mai ales in treapta a 2 a sau a 3 a daca merg incet, parca ar fi subturata. daca o calc se rezolva, se duce . motorina bag numai de la mol

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 27-Iul-2009 22:34

la mine cred ca a fost de la motorina pt ca a disparut de la sine...
mai face uneori dar ii trece...

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Lun 27-Iul-2009 22:48

de unde bagi de obicei ? ma gandesc sa mai schimb si eu

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 27-Iul-2009 23:05

in cl nu gasesti decat lukoil rompetrol si petrom...
lukoil e varza, rompetrol la fel...
alimentez doar de la petrom....

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

cred ca e posedat :<

Mesajde calorifer4 » Joi 10-Iul-2014 14:55

De cum a venit vara si folosesc ac-u, motorul cand este cald are momente cand nu tine relantiul :? ... pur si simplu da sa moara motorul pt 1-2 sec dupa care revine la normal, face cam de 3-4 ori gluma dupa care functioneaza normal... pornesc aerul conditionat, il las pornit 1 min, il opresc si devine posedat!... motorul functioneaza perfect in mers, nu tacane, trocane sau bate, consuma normal 5.8-6.4 ex, 8-9 int. (fuge ca nou, max 195km, in zromania nu prea ai unde ca apare caruta in curba :cry: ), alimentez doar de la petrom, omv-petrom, mol si sokar, ofc. motorina cea mai scumpa ca sa scot consum mic de carburant, ulei motor castrol edge 5w30, km reali 228000 8) .

Mentionez faptul ca Nu prezinta acest simtom cu ac-ul oprit. :mad: Motorul este 2.0hdi 80kw rhz 2003.

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Sâm 12-Iul-2014 11:04

Am fost la diagnoza cu babuta si reiese ca injectorul nr 2 este mai lenes pe retur.
Val inj. 1 -0.6; inj. 2 +1.3; inj. 3 -0.8; inj 4 -0.6 :cry:... 3 mil aruncate pe geam ffs.

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Mar 22-Iul-2014 14:01

:lol: problema rezolvata, motorina de tot cacatul de la Petrom Focsani (aia'scumpa ffs), injectoarele functioneaza perfect, test cu eprubete nu cel electronic si am alimentat de la Sokar cu motorina ieftina :razz: . Desteptu'de mine a curatat si verificat toate conexiunile electrice de la motor, posibil sa fi fost ceva si acolo dar exclud pentru ca nu am descoperit nimic oxidat si nu am tendinta sa spal motorul. M-am plimbat degeaba pe la mecanici si am aruncat si vorba aia un plin de carburant pe geam :roll:.

nocivu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Dum 08-Mar-2015 18:45
Localitate: Usa
Contact:

Mesajde nocivu » Mie 06-Mai-2015 07:04

Salut

Intrebare in legatura cu relantiul 1.6 hdi 109 cp 2007.
Cat a fost vremea mai rece relantiul statea la 500 rpm acum ca sa incalzit afara a scazut relantiul sub 500 rpm.
precizez ca nu oscileaza nu balbaie motorul merge super bine cu acest relanti nici la 500 rpm nu balbaia nu oscila.
Este normal sa stea asa jos relantiul ?


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo