Salutare.
A facut cineva aceasta operatiune pana acum? E nevoie sa deconectez bateria? La remontare, e nevoie de diagnoza pentru recalibrarea clapetei?
Vreau sa fac aceasta operatiune deoarece ma confrunt cu urmatoarea situatie: pornire foarte grea la rece, iar dupa pornire masina isi tine forte greu relantiul, tremura, vibreaza foarte serios, si raspunde greoi la apasarea acceleratiei. La pornire pe ecranul central apare "antipollution fault", si in bord este aprins martorul check-engine si mesajul "service". Dupa ce motorul se incalzeste, simptomele dispar. Motorul este RFN (EW10J4).
Bujiiile sunt schimbate, nu s-a produs nicio modificare. Bobina e cea originala, masina e din 2004. Nu am GPL pe ea. In primavara lui 2015 masinii i s-a inlocuit catalizatorul (am pus BOSAL 099-365) fara a inlocui si sondele lambda.
Multumesc anticipat!
Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Lun 23-Ian-2017 22:23
- Localitate: Iasi
- Masina: CITROEN C5
- 2: Da
- 3: Nu
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
Trbuie schimbat sau curățat filtrul de particule!
Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
Ce filtru de particule?
-
- just curious
- Mesaje: 8
- Membru din: Lun 23-Ian-2017 22:23
- Localitate: Iasi
- Masina: CITROEN C5
- 2: Da
- 3: Nu
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
Scuze! Nu am fost atent la tipul de matur pe care-l aveți pe mașină
Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
pe principiul "eu centrez, eu dau cu capu' " revin cu detalii
am fost azi la "garajulfrancez.ro" urmand o recomandare din topicul despre recomandari; acolo baietii au scanat de erori (aveam 4) , au inlocuit bujiile (au pus NGK), au verificat integritatea fizica a rampei de bobine, au curatat clapeta de acceleratie si cei doi senzori de pe ea; apoi Lexia pt reinitializare / autoadaptare si ... drum bun !!
rezultatul e bun pana acum: masina are parca mai multa putere, martorul de "check engine" a disparut, iar mesajul "antipollution fault" nu a mai aparut, si de asemenea intreruperile / tremuratul in relanti s-a diminuat simtitor; ramane sa o vad si zilele urmatoare cum se comporta la prima pornire
o sa atasez si poze ca sa vedeti ce jeg era pe clapeta de acceleratie
am fost azi la "garajulfrancez.ro" urmand o recomandare din topicul despre recomandari; acolo baietii au scanat de erori (aveam 4) , au inlocuit bujiile (au pus NGK), au verificat integritatea fizica a rampei de bobine, au curatat clapeta de acceleratie si cei doi senzori de pe ea; apoi Lexia pt reinitializare / autoadaptare si ... drum bun !!
rezultatul e bun pana acum: masina are parca mai multa putere, martorul de "check engine" a disparut, iar mesajul "antipollution fault" nu a mai aparut, si de asemenea intreruperile / tremuratul in relanti s-a diminuat simtitor; ramane sa o vad si zilele urmatoare cum se comporta la prima pornire
o sa atasez si poze ca sa vedeti ce jeg era pe clapeta de acceleratie
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
am uitat de poze, dar ele sunt in telefon 
epopeea a continuat: ieri am pus o rampa noua de bobine (de la Valeo), pentru ca masina intrerupea la relanti; asta dupa ce nimeni nu mi-a zis ca ar trebui inlocuita (ba chiar am fost la un cetatean cu "diagnoza" care a vazut ca 2 bobine lucrau cu intirziere, dar mi-a zis "e bunaaa, doar cind face probleme majore sa o schimbati, mai mergeti cu ea asa"); nu am mers mult cu noua bobina, dar cat am mers, masina s-a comportat foarte bine
urmeaza sa ii pun niste aditiv de curatare catalizator in benzina, pentru ca se pare ca este infundat; vom vedea cu ce efecte ...

epopeea a continuat: ieri am pus o rampa noua de bobine (de la Valeo), pentru ca masina intrerupea la relanti; asta dupa ce nimeni nu mi-a zis ca ar trebui inlocuita (ba chiar am fost la un cetatean cu "diagnoza" care a vazut ca 2 bobine lucrau cu intirziere, dar mi-a zis "e bunaaa, doar cind face probleme majore sa o schimbati, mai mergeti cu ea asa"); nu am mers mult cu noua bobina, dar cat am mers, masina s-a comportat foarte bine
urmeaza sa ii pun niste aditiv de curatare catalizator in benzina, pentru ca se pare ca este infundat; vom vedea cu ce efecte ...
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
Missfire a dat eroare ? Catalizatorul era aftermarket parca si eroare dadea din cate imi aduc aminte . Ai putea incerca sa il cureti fizic
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Re: Curatare clapeta acceleratie C5 2.0i
salut 
acum masina mai are doar o eroare pe catalizator; i-am facut plinul si i-am turnat o butelcuta intreaga de oxicat (substanta de curatare sonde lambda + catalizatoare) si am ars-o nitel pe autostrada spre Constanta; ah, si are si rampa noua de bobine
pe autostrada masina trage bine: eram la 150 km/h si a venit un dizelache in fundu meu; i-am dat talpa, s-a dus in 170 km/h fara absolut nicio problema; m-am uitat si la consumul instant: in treapta 4 la 120 km/h pe la vreo 4000 rpm arata 9%; in treapta 5 la 150 km/h arata 11%, la 170 km/h parca era undeva la 15% daca imi amintesc corect
singura problema care se manifesta acum la masina este prezenta unor intreruperi / socuri la relanti (cu bujii NGK noi si cu rampa de bobine VALEO noua); sunt atat de sanatoase, ca se transmit in caroserie, ma zguduie si pe mine ... si intre timp masina a primit si tampoane la motor noi - cel anticuplu din dreapta-sus + cel de "sustinere" de sub el + bucsa tamponului de jos, prin care trece si planetara dreapta

acum masina mai are doar o eroare pe catalizator; i-am facut plinul si i-am turnat o butelcuta intreaga de oxicat (substanta de curatare sonde lambda + catalizatoare) si am ars-o nitel pe autostrada spre Constanta; ah, si are si rampa noua de bobine

pe autostrada masina trage bine: eram la 150 km/h si a venit un dizelache in fundu meu; i-am dat talpa, s-a dus in 170 km/h fara absolut nicio problema; m-am uitat si la consumul instant: in treapta 4 la 120 km/h pe la vreo 4000 rpm arata 9%; in treapta 5 la 150 km/h arata 11%, la 170 km/h parca era undeva la 15% daca imi amintesc corect
singura problema care se manifesta acum la masina este prezenta unor intreruperi / socuri la relanti (cu bujii NGK noi si cu rampa de bobine VALEO noua); sunt atat de sanatoase, ca se transmit in caroserie, ma zguduie si pe mine ... si intre timp masina a primit si tampoane la motor noi - cel anticuplu din dreapta-sus + cel de "sustinere" de sub el + bucsa tamponului de jos, prin care trece si planetara dreapta
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep