Consum C5

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Sâm 16-Dec-2006 20:07

Pe mine nu m-a intrebat nimeni ce fel de ecu am, le-am zis tipul masinii anul de febricatie si cam atat. Nu mai stiu daca mi-au cerut talonul (daca l-au cerut au acolo vin-ul amsinii dupa care se poate gasi excat ce piesa trebuie).

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Sâm 16-Dec-2006 23:36

Tocmai am iesit la o tura sa vad si eu treaba cu consumul asta inca o data. Sub 8 nu ma lasa orice as face. Adica drum drept, gol cu a 4-a la 70 si nu vrea mai putin de 8. Ceva e dubios. Acum cu filtrul ala de motorina, poate sunt eu ma ghinionist si am dat peste prosti. Cu tot cu talon au cerut lamuriri despre echipare de parca eu am idee despre ce vb ei.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 16-Dec-2006 23:48

Ce cod are motorul? Daca este RHY (DW10TD) injectia este Bosch.
Imagine

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Dum 17-Dec-2006 00:01

e rhz
si tot bosch scria pe niste piese pe acolo. nu pe filtru ca la ala nu am ajuns dar pe ceva ce parea a fi o pompa si era situata in stanga (la coltul st cum privesti motorul si in fata)

later edit
m-am uitat si eu pe autodata si rhz(dw10ated) are tot bosch
am gasit motorul RLZ (EW10D) de 103 kw cu Delhi de la siemens

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 17-Dec-2006 00:31

Vezi ca RLZ este cod pentru 2.0 HPi (benzina).
La 2.0 HDi sunt doar doua coduri: RHY si RHZ, ambele cu injectie Bosch.

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Mar 19-Dec-2006 15:46

kristi scrie:Uite un tutorial de schimbare al filtrului de pe planete-citroen http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... ght=gasoil.

Acolo spune ca dupa schimbare se pune cheia de 4-5 ori ca sa se umple filtrul la loc cu motorina.


Am constatat ca filtrul meu nu e asa cum arata in poza ci intr-o carcasa de plastic pe care nu stiu cum sa o desfac. Am incercat rasucirea dar nu a mers. Intr-adevar nu am fortat ca nu merg pe principiu ca "daca ceva nu merge sa ia un ciocan mai mare". Merg sa fac o poza si o pun aici.

asta e poza care a venit in cutia filtrului.
http://www24.rapidupload.com/d.php?file ... epath=5127
Instalatia nu a trebuit amorsata ci am pus contactul e 3 ori fara sa pornesc masina a.i. pompa de joasa presiune sa isi faca treaba.

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Mar 19-Dec-2006 23:51

Darian: :?: :?: :?:
Deci ai schimbat sau nu filtrul de motorina?
Si inca una:
Daca ai filtrul de motorina infundat, cel mult nu mai trage motorul si te ucide mesajul ala cu " Clean diesel filter" dar nu prea are legatura cu cresterea consumului.
Daca zici ca ai schimbat filtrul de aer , filtru de particule(pe esapament) nu ai si alte goange nu ti-a gasit la Lexia, poate iti da eronat calculatorul ala de consum. Se mai intimpla si asta.

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Mie 20-Dec-2006 14:42

De schimbat am schimbat (de aer si motorina) si desi am facut doar 50 km si sunt convins ca nu e concludent, consumul mediu e pe undeva la 8%. Din cate am citit mai sus la motoarele de 2.0 si 110 CP nu e filtru de particule asa ca nu mi-am batut capul.

minca daniel
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 29-Mai-2006 22:35
Localitate: Marghita

Mesajde minca daniel » Joi 28-Dec-2006 21:10

Sa nu vorbesc intr-un ceas rau, la un drum dus-intors Marghita-Simleu (100 Km), unde nu pot spune ca este un drum extraordinar si traversez cateva localitati, am scos un consum mediu de 6,7% iar la un drum dus-intors Marghita-Oradea (120 Km), unde drumul e putin mai valabil decat celalalt am scos un consum de 6,1% la o viteza de 90-100 Km/h. Eu sunt multumit doecamdata de acest consum tinand cont ca nu am schimbat nici un filtru (in afara de cel de ulei) de cand am adus masina de afara (iunie 2006). Eu cred ca daca se conduce intr-un "stil mai bland" (daca imi este permis termenul) se pot obtine rezultate multumitoare.

____________________
Citroen C5 2,0 HDI 2002

C5 2002 16V
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Vin 29-Dec-2006 11:43
Localitate: Bucuresti

Mesajde C5 2002 16V » Vin 29-Dec-2006 11:48

Eu am un Citroen C5 din 2002, 2000 cmc 16V, 135 CP benzina si merg in oras L-V vara (cu clima) 16 - 18 litri / suta, fara clima 14 - 15 l / suta, simbata si duminica merg cu 10 - 12, iar afara am scos cel mai putin 7,2 si cel mai mult 9, iar media cu care merg afara e de 8.

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

consumul

Mesajde cornelioan » Sâm 30-Dec-2006 15:33

salut! astazi m-am inscris,desi am un c5 de un an de zile.in ceea ce priveste consumul la aceasta masina, cred ca am facut toate testele. este un c5 2.2 hdi exclusive berlina cu motor 4hx. in oras (bucuresti) am un consum real de 11.3 l/100 km si afisat de 11.7 l/100km cu o vireza medie de 18 km / h. iar in afara, un consum mediu real de 7.8 l/100km cu viteze intre 100km/h si 150km/h. cine vrea un consum mai mic musai sa mearga pana-n suta :lol:. am mai facut un test de oras in constanta pe perioada concediului de vara, si a iesit la 10.5 l/100km. masina are 113 000 km, sincer sa fiu nu stiu daca are FAP-ul acela,si daca -l are credeti ca este necesara spalarea lui?

Avatar utilizator
steffann
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:37
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde steffann » Joi 04-Ian-2007 12:02

7,8 buc-cta cu viteze intre 100-200km/h

in buc: luni-vineri 13-15%
s-d 10%

in cta: 9-10% indiferent de zi

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 04-Ian-2007 12:16

-consuma ceva , e si grea masina , 15% in bucuresti un diesel , ma intreb un benzinar la cat se duce in aceleasi conditii !!!

Avatar utilizator
steffann
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:37
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde steffann » Joi 04-Ian-2007 14:12

si mie mi se pare ca e un consum cam mare....deja nu mai vad diferenta intre diesel si benzinar.

oricum e motor de 2.200 dar totusi...15% e cam mult pt bucuresti, ce e drept un megane2 de 1.5 imi lua in aceleasi conditii si 9% asa ca iar ma intreb....de ce diesel cand in benziar ia cam la fel in oras?

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 04-Ian-2007 14:17

-stai tu linistit ca un benzinar sare usor de 15% , iar un motor de 2.0 si 140 CP in Bucuresti conditii grele ajunge la 20% (cand tie iti "mananca" 15% unui benzinar ii mananca [este 18-19% )
-a mea 1.4 ajunge si la 12 % -benzina


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo