roti dezechilibrate
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
roti dezechilibrate
Multam de raspuns, acum m-am luminat! Am gauri centrale in jenti, normal ca nu am avut probleme la echilibrare, iar la cele despre care vorbiti(fara gaura centrala), este normal sa apra probleme.Probabil dispozitivul de prindere existent la unele vulcanizari este prost executat si ne echilibrat.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pai de ce nu i-ai rugat pe cei de acolo sa monteze pe dispozitiv o janta noua. Sau nu au asa ceva la vanzare. O janta noua fara cauciuc pe ea ar trebui sa fie perfect echilibrata.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
roti dezechilibrate
O janta noua nu este nici pe departe echilibrata, iar daca montezi ceva greutati pe prezoane, efectul nu va fi cel asteptat. Din motiv ca prezonul este mult mai aproape de centrul rotii si in plus, are o pozitie fixa care nu va corespunde niciodata cu necesarul distribuirii greutatii(plumbilor) pe circumferinta rotii.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Echilibrare jenti
Daca exista suspiciunea unei jenti descentrate se poate totusi verifica cu ajutorul unui strungar (strung). Se prinde in bacurii de interior si cu ajutorul ceasului comparator se va vedea unde si cat bate.Meseriasul i-ti va da cu creta pe toata suprafata de contact si unde ,,atinge,, acul ceasului comp. se va vedea.Cu un Marker insemnezi locul ca sa nu se stearga.Dar de aici treaba este doar jumatate rezolvata. La jentile fara gaura pe axa, treaba e mai putin complicata, Dar la un atelier de spec. au in dotare varfurii de centrat.. In BV. stiu ca sunt 2-3 asemenea ateliere.
Peace on earth ... War under the blanket !
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Echilibrare jenti
Pe interiorul jentii !! Sau se confectioneaza o placa (un diametru) gros de 10mm ce se va gauri dupa gaurile jenti (locul brezoanelor). Se marcheaza centrul placi cu un farf ascutit (cherner) . Varful de centrat se pune in papusa mobila , dupa care stie strungarul ce sa faca ! Incercarea moarte n'are !!
Peace on earth ... War under the blanket !
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Echilibare jentii
Asta e.. Daca erai mai aproape de brasov ..te ajutam cu cea mai mare placere.
Peace on earth ... War under the blanket !
Salut! Mesersmith ,citi km are masina ta?
Eu am mai postat odata despre echilibratul rotilor de aliaj . Ale mele erau si deformate asa ca solutia a fost ca le-am schimbat cu cele din otel si viata mea a fost mult mai usoara. Aparea totusi o vibratie in volan peste 120 km/h si masina tragea dreapta.
Revenind la kilometraj, la 150 000 am schimbat discurile de frina pe fata si de atunci masina merge ata si nu tremura volanul la nici o viteza, desi echilibrez rotile de 2 ori pe an.
Eu am mai postat odata despre echilibratul rotilor de aliaj . Ale mele erau si deformate asa ca solutia a fost ca le-am schimbat cu cele din otel si viata mea a fost mult mai usoara. Aparea totusi o vibratie in volan peste 120 km/h si masina tragea dreapta.
Revenind la kilometraj, la 150 000 am schimbat discurile de frina pe fata si de atunci masina merge ata si nu tremura volanul la nici o viteza, desi echilibrez rotile de 2 ori pe an.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst