schimb ulei motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 15-Ian-2012 17:50

imi pare rau sa iti spun dar expunerea ideii tale ma lasa rece si chiar nu ma convinge.
ti-am spus ca undeva la mijloc ai si tu dreptatea ta, dar la ce te-am intrebat eu nu ai fost cababil sa imi raspunzi.
tu chiar crezi ca nici eu nu stiu ce vorbesc?
tu cum faci personal diferenta de calitate intre 2 uleiuri?si hai sa vb doar de uleiuri
pe ce baza afirmi ca total nu e un ulei de top si ca e o tiganie sau ca,castrol e un ulei de top?
daca cei din competitii chiar folosesc uleiuri total sau elf,si nu vad de ce nu ar face asta,afla ca motorul de renault cu ulei elf e a 2-a oara campion mondial in f1,si motorul de citroen cu ulei total(cred cu tarie ca e acelasi cu elf)e de aprox 7 ani campion in wrc.oare cu o tiganie de ulei s-ar fi putut?
si daca Total se produce si ambaleaza la Brasov,ar trebui sa fim mandrii, sincer.
Mie imi place Cola imbuteliata in Romanica,si Tuborgul facut sub licenta aici,nici Dacia nu e o masina rea la banii ei,avem si Bit Defender,sau smartphonuri facute in CHINA(da lumea stie brandul romanesc).
Eu sunt de 7 ani inginer si lucrez in domeniu si am desfacut motoare care au facut sute de mii de km si cu Total si cu Mobil si cu Castrol,si erau curate luna si bec fara uzura.dar au fost revizuite la ficare 15mii km maxim cu ulei recomandat de fabricant.si daca le-am desfacut a fost din diverse alte motive,gen turbine,injectoare,softuri de injectie proaste etc.
eu nu imi permit sa cataloghez un brand de ulei.
daca tu iti permiti arata-mi dovezile clare.articole de revista nu ma incalzesc.
poate un rezultat de laborator :) .
Hai sanatate!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 15-Ian-2012 17:53

Ok, cum spui tu.
In ceea ce priveste capabilitatile mele, chiar nu cred ca esti in masura sa faci vreo referire si nici nu-ti permit.
Ultima oară modificat Dum 15-Ian-2012 18:09 de către mesersmith, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 15-Ian-2012 18:06

Imi pare rau sa zic... dar am avut 3-4 masini cu lipsa presiune ulei (uleiul folosit Total) , initial am crezut ca este problema la sonda de presiune ... insa s`a dovedit a fi uleiul de vina ! Si chiar recent inca 2 bucati citroen c4 cu ulei total care scoteau zgomote suspecte ,iarasi rezolvarea a fost schimbatul uleiului .
Folosesc uleiul la cutie Total cu succes ... insa pe acela este scris clar PSA APPROVED .
Noi folosim la revizii mobil super 3000 5w40 , care da randament foarte bun .Insa avem aceasi sursa de 3 ani .
Mai mult decat ce am intalnit nu cred ca ai ce sa testezi , fapte reale in lumea reala !


p.s. acu vreo 3 ani am facut o fapta buna masinii personale si i`am pus castrol magnatec si am stricat tachetii :lol: poate coincidenta , poate nu ....
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 15-Ian-2012 18:20

Sunt convins ca daca ai fi schimbat uleiul cu un ulei nou tot total aveai aceasi presiune buna.
cunosc problema la motorele in cauza si vine 50% din soft si 50% din bujiile nepotrivite si benzina.
dupa un timp ajunge benzina in ulei si se distruge capacitatea de lubrifiere al acestuia,lipsa presiune.
pentru a contracara fenomenul resoftam injectia,schimbam bujiile cu unele mai calde si foloseam Total 10W40 chiar daca fabricantul recomanda un ulei de 5w.evident il schimbam la 10mii km.
Sunt convins ca tachetii tai distrusi au avut o alta cauza.nici castrol nu e de aruncat.
la un motor apar probleme si din cauze de exploatare,asta cred ca stim cu toti.si chiar daca s-ar sparge 2 motoare din 100,nu inseamna ca la mijloc e uleiul cauza.apar si defecte de fabricatie.
fapte reale intr-o lume reala.
Inca odata sanatate si Respect.

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Dum 15-Ian-2012 18:56

(Sunt convins ca daca ai fi schimbat uleiul cu un ulei nou tot total aveai aceasi presiune buna.
cunosc problema la motorele in cauza si vine 50% din soft si 50% din bujiile nepotrivite si benzina.
dupa un timp ajunge benzina in ulei si se distruge capacitatea de lubrifiere al acestuia,lipsa presiune.
pentru a contracara fenomenul resoftam injectia,schimbam bujiile cu unele mai calde si foloseam Total 10W40 chiar daca fabricantul recomanda un ulei de 5w.evident il schimbam la 10mii km.)
Pai cum facem...? ca la Mihai e motor diesel.... :roll:
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 15-Ian-2012 19:08

?
Pai cum facem ce? nu despre motorul lui am zis ca se schimba bujii softuri etc,ci in general c4 ,c5 benzina.
Daca are diesel,foarte bine vad ca nu l-a salvat Castrol,poate ca si nr de km sau tehnologia existenta atunci si-a spus cuvantul.vad ca are un bx 1,7d.;
shit hapens,se mai schimba tacheti,axe cu came,pistoane ,segmenti.si in wrc se mai sparg motoare.tine si de Karma.
Eu nu imi permit sa zic ca total e tiganie de ulei dar nici ca e cel mai bun.pur si simplu intreb cum puteti voi face diferenta?fara ironii dupa perdea....

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 15-Ian-2012 19:24

sorin.... masinile in cauza aveam 2000-3000 km de la revizie... ce facem? schimbam uleiul des in loc sa schimbam marca?
Daca era o masina sau 2 ziceam coincidenta ... insa sunt f multe cu probleme din cauza uleiului . Pot face oricand o condica cu clientii care au probleme ... pentru a tine evidenta , nimic mai mult !
Repet , eu vorbesc din lumea reala . Atata timp cat o masina vine cu eroare "oil pressure to low" , ii schimb uleiul (marca) , iar masina de atunci este la a 5 a revizie cu alt ulei decat Total si merge bine ... nu vad cum o bujie si un soft sa imbunatateasca mai mult ! Sau uite alt exemplu concredt , un vechi client care facea reviziile la noi folosind mobil .. nu a completat vreodata ulei la masina 1.6 hdi 109 cai , a prins oferta la un moment dat la ulei Total , a facut schimba si dupa 9000 km a trebui sa completeze pentru ca era pe MINIM .... dupa aceasta intamplare am revenit la reteta obisnuita si au mai trecut 3 revizii fara sa completeze nimic in 14000 km la fiecare revizie .... asta ce inseamna :roll:

Nu am mai gasit ulei total de motor PSA APPROVED , sunt sigur ca acela este altceva decat cel care este "imbuteliat" la noi !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Dum 15-Ian-2012 19:31

(nu despre motorul lui am zis ca se schimba bujii softuri etc,ci in general c4 ,c5 benzina. )
ok :D , totusi am avut probleme si la motoarele diesel din generatia asta noua... nu numai benzina.... , vorbesc de uleiul TOTAL
PS. BX.u lui Mihai .... nu mai are de mult 1.7 diesel.... :wink:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=7950
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 15-Ian-2012 19:44

scuze da exemple de genul am mai intalnit la alte marci cu alte tipuri de ulei.chiar si mobil,aral,texaco,bp,etc.
personal folosesc motul.pentru ca in el am incredere(nejustificata),am presiune,nu consuma ,nu scoate zgomote ciudate,dar nici cu repsol nu am avut probleme.
un soft si o bujie conteaza ,pentru ca la o masina noua el gestioneaza amestecul la rece.softul este gandit cu combustibil din laborator care se afla in franta.luat de acolo de la pompa(nu creat special.)ideea e ca motorul nu mai are aceeasi ardere in romania unde benzina ,ca de ea vorbesc este clar inferioara calitativ decat ce gasesti dincolo de granita.in consecinta nu va avea o ardere completa si va ajunge in ulei.
am patit ca tine dar doar la clienti care conduceau in oras si prin ambuteaje,sau pe distante scurte.
pe de alta parte se stie ca uleiul cu care iti inveti un motor conteaza,daca il cresti cu mobil vei avea surprize cand il schimbi,poate chiar si cu castrol.
personal nu am av nici un client cu diesel care sa se planga de consum din cateva sute,si ii revizuiam cu total.
am avut in schimb motoare pe benzina care consumau,din diverse motive,probleme la chiuloasa,soft,stil de condus etc.motoarele in sine nu sunt foarte reusite sincer.saxo,si xsara sau cele mai vechi nu prea aveau probleme de genu.
fapte reale in lume reala :wink:
asta a devenit un brand deja ,felicitari si"tine-ti aproape".

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 15-Ian-2012 19:49

Inainte de a fi imbuteliat in romania si eu foloseam total si nu aveam probleme.
Apoi, dupa ce a inceput sa fie imbuteliat in romania, au inceput sa apara problemele.
Am un coleg pe alt forum care se ocupa cu vanzarea de componente de masini, printre care si ulei.
Din ce am inteles, a vandut Total unui alt amic de-al sau, pt niste utilaje, parca macarale si vole.
Dupa cateva ore de functionare a fost sunat de catre amic care i-a spus ca s-au aprins becurile de lipsa ulei la toate utilajele la care a facut schimbul.
Concluzia? Uleiul Total.
Au schimbat imediat uleiul si totul a fost ok si au facut schimbul la implinirea nu stiu cator ore de functionare, conform graficelor.

Un alt exemplu: la cateva service-uri psa din Bucuresti, despre care stim ca pun numai Total, se pare ca angajatii de acolo, inlocuiesc uleiul Total din Franta cu ulei din Romania. Rezultatul: o anumita perioada de timp au curs reclamatiile la zeci de masini cu mesaje de low pressure.

Din pacate, in lipsa unor exemple clare, unii colegi fac referire la capabilitatile nu stiu caror colegi...

Concluzia este ca uleiul Total produs in Romania sau cel putin cel care circula prin magazine, nu mai este nici pe departe uleiul Total despre care stim ca era folosit acum cativa ani, inainte de a fi produs in Romania.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 15-Ian-2012 20:12

asta nu inseamna ca uleiul in sine e o tiganie.
atunci noi romani nu ar trebui sa ne suparam ca pentru francezi sau italieni toti suntem tigani.
dar nu e asa.
eu respect opinia oricarui coleg de pe forum dar sa fie cu adevarat justificata cu ceva concret.(no offense)tu personal nu poti face diferenta dintre 2 uleiuri daca sunt intr-un bidon alb,dar motorul tau poate.daca diferenta de calitate e mare vei avea imediat o confirmare daca nu poate nu vei sti niciodata.el nu poate vorbi
sunt convins ca LOEB alearga tot cu Total,altul decat ce gasesti tu in Romania pe raft,clar.dar asta inseamna ca e un ulei chiar bun,daca tu nu ajungi la el e doar din cauza marketing-ului local.
si faptul ca doar in romania sunt probleme cu el ar trebui sa dea de gandit.


ps.Spre surprinderea mea echipa de DAKAR de la BMW alerga cu x5-ul tot cu total.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 15-Ian-2012 20:19

Confunzi grav lucrurile.
C4 pe care alearga Loeb, e acelasi lucru cu C4 de serie?
Uleiul Total folosit in formula nu stiu care vrei tu, e acelasi cu ce gasesti tu pe raft?
O sa ma retrag din discutia asta si n-o sa-ti mai raspund la niciun post, pe niciun topic, pt ca vad ca faci atacuri la persoana atunci cad cineva nu e de acord cu tine, si daca alti colegi iti permit asta, eu nu-ti permit.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 15-Ian-2012 20:30

si daca nu ar fi asa tu de unde sti?
vorba unui coleg fara laborator habar nu ai.poti cumpara si ulei contrafacut in shura la badea Ion.
tu nu ai argumente sa convingi pe nimeni care cunoaste putina meserie.
Iar daca cineva are o opinie diferita de tine nu inseamna ca te ataca sau ca e rau intentionat.
ai tu o lipsa de Fair play si o aroganta peste masura
poti sa faci ce vrei cu posturile mele ca vad ca esti mare moderator, ma doare in *AtenĂžie la limbaj* de opinia ta.
poti sa imi stergi si contul si sa traiesti fericit in cochilia ta unde nimeni nu te deranjeaza.

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Dum 15-Ian-2012 21:02

salutare ce ulei pot folosi la citroen .dupa discutia voastra eu folosesc numai uleiul recomandat de producatorul iar la filtre man.Sorin2010 eu am un avertisment?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Ian-2012 21:06

miroase a ulei incins :lol:
Puneti ce ulei doriti voi important este sa faceti schimburile cu acelasi tip de ulei....
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats