trepidatii puternice
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Am schimbat in dimineata asta rulmentul de la planetara din dreapta - avea carcasa exterioara crapata. Am iesit in proba si a ramas o mica trepidatie la 90 km/h. e drept ca nu am avut cum sa verific exact. Planetara dreapta nu are joc dar nu se stie....
cat despre zgomotul de planetara la tangaj am avut aceiasi problema. am inlocuit capul de planetara de pe stanga si zgomotul a disparut. discurile pot fi ovalizate si iti dai seama de asta cand pui frana peste 70 km /h. daca trepideaza pedala si masina se zgaltie atunci trebuie inlocuite.
cat despre zgomotul de planetara la tangaj am avut aceiasi problema. am inlocuit capul de planetara de pe stanga si zgomotul a disparut. discurile pot fi ovalizate si iti dai seama de asta cand pui frana peste 70 km /h. daca trepideaza pedala si masina se zgaltie atunci trebuie inlocuite.
rica, ai avut, partial, dreptate!
dragilor, revin si va comunic urmatoarele: nici nu am apucat bine sa imi dau seama de unde ar putea fi trepidatiile, ca am patit-o rau! In preajma Pastelui, cand sa plec din localitate, in timp de rulam (stationam) in coloana, in momentul in care am vrut sa plec de pe loc, ambreiajul s-a @dus@ la fund si nu a mai revenit, in ciuda incercarilor mele disperate de a-l trage cu picorul. Am scos masina de pe carosabil, am tras cu mana de ambreiaj, a revenit, dar a ramas bolovan. Nici o sansa de a mai baga in viteza nici cu motorul pornit nici fara....M-au tractat la service, m-au urcat pe elevator, au dat filtrul de aer jos ca sa ajunga la fanta ambreiajului si...................surpriza!!! Mi-a trecut rulmentul prin placa..............solutie, chit de ambreiaj. L-am schimbat, dar nici volanta nu prea mai e in firea ei. Am montat-o asa ca ma ....usca in acel moment. Am fost asigurat de @meseriashi@ ca ma mai duce inca 40000 minim. cert este ca dupa aceasta operatiune, cand am luat-o in probe, au disparut vibratiile in proportie de cca 90%. Doar o usoara trepidatie in jurul a 90 km/h. Voi incerca o reconversie a jantelor si mai vad, dupa aia. Deci de aici era marea nebunie. AVIZ AMATORILOR!!! In momentul in care incepeti sa auziti zgomote ciudate la cuplajul in treapta I si a II-a, fuguta la service si schimbati kitul!!! RECOMANDARE: daca ati schimba si volanta, care la mine e cu dubla masa, ar fi ideal. Dar pregati-va sa va scuturati serios la portofel! Cea mai ieftina, after market LUK e 2200 lei. cel putin,eu nu am gasit mai ieftina. Va tin la curent dupa ce fac reconversia jantelor.
dragilor, revin si va comunic urmatoarele: nici nu am apucat bine sa imi dau seama de unde ar putea fi trepidatiile, ca am patit-o rau! In preajma Pastelui, cand sa plec din localitate, in timp de rulam (stationam) in coloana, in momentul in care am vrut sa plec de pe loc, ambreiajul s-a @dus@ la fund si nu a mai revenit, in ciuda incercarilor mele disperate de a-l trage cu picorul. Am scos masina de pe carosabil, am tras cu mana de ambreiaj, a revenit, dar a ramas bolovan. Nici o sansa de a mai baga in viteza nici cu motorul pornit nici fara....M-au tractat la service, m-au urcat pe elevator, au dat filtrul de aer jos ca sa ajunga la fanta ambreiajului si...................surpriza!!! Mi-a trecut rulmentul prin placa..............solutie, chit de ambreiaj. L-am schimbat, dar nici volanta nu prea mai e in firea ei. Am montat-o asa ca ma ....usca in acel moment. Am fost asigurat de @meseriashi@ ca ma mai duce inca 40000 minim. cert este ca dupa aceasta operatiune, cand am luat-o in probe, au disparut vibratiile in proportie de cca 90%. Doar o usoara trepidatie in jurul a 90 km/h. Voi incerca o reconversie a jantelor si mai vad, dupa aia. Deci de aici era marea nebunie. AVIZ AMATORILOR!!! In momentul in care incepeti sa auziti zgomote ciudate la cuplajul in treapta I si a II-a, fuguta la service si schimbati kitul!!! RECOMANDARE: daca ati schimba si volanta, care la mine e cu dubla masa, ar fi ideal. Dar pregati-va sa va scuturati serios la portofel! Cea mai ieftina, after market LUK e 2200 lei. cel putin,eu nu am gasit mai ieftina. Va tin la curent dupa ce fac reconversia jantelor.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Ai putea incerca aici.
Un amic de pe alt forum, a comandat aici niste piese si saptamana viitoare urmeaza sa-i ajunga in romania.
Azi a primit mail cum ca marfa a plecat catre romania.
De indata ce mai aflu cate ceva, o sa postez.
Un amic de pe alt forum, a comandat aici niste piese si saptamana viitoare urmeaza sa-i ajunga in romania.
Azi a primit mail cum ca marfa a plecat catre romania.
De indata ce mai aflu cate ceva, o sa postez.
Si eu am avut surprize placute cu preturile de "afara".
Am prieteni in Germania si Austria care mi-au adus piese absolut OK(luate de la magazin, cu factura, si fabricate de aceeasi firma), la maximum 50% din cele anuntate de Autonet ori Unix.
Se pare ca-i o "jungla a pieselor de schimb" prin care trebuie sa ne descurcam ca altfel suntem "tunsi" cam scurt.
Bafta!
Am prieteni in Germania si Austria care mi-au adus piese absolut OK(luate de la magazin, cu factura, si fabricate de aceeasi firma), la maximum 50% din cele anuntate de Autonet ori Unix.
Se pare ca-i o "jungla a pieselor de schimb" prin care trebuie sa ne descurcam ca altfel suntem "tunsi" cam scurt.
Bafta!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Dragi colegi de forum am gasit pe site-ul clubului Peugeot Romania aceste coduri pentru kit ambreiaj si volanta simpla pentru motor 2.0 si 2.2 HDi ( codul kit-ului complet de la Valeo, volanta simpla+disc+placa+rulment este: 835001 pt 2.0 Hdi, 835008. 2.2 HDi).
Au icercat sa monteze volanata simpla de la valeo si nu au descoperit diferente importante in comportamentul motorului.
Au icercat sa monteze volanata simpla de la valeo si nu au descoperit diferente importante in comportamentul motorului.
revin cu info. cu toate ca am schimbat cam tot ce se putea si am verficat toata partea mecanica tot nu scap de trepidatii. intre 70 si 90 km/h tremura toata masina.
poate are cineva o idee. ca eu nu mai stiu ce sa fac. mai noua am constatat ca atunci cand virez maxim stanga masina parca se impiedica - rotile par a fi patrate. vreo idee?
poate are cineva o idee. ca eu nu mai stiu ce sa fac. mai noua am constatat ca atunci cand virez maxim stanga masina parca se impiedica - rotile par a fi patrate. vreo idee?
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
partea cu impiedicatul la virat maxim cred ca toate C5-urile o au, tind sa cred ca este de la suspensie, fiind prinsa sus in doar cele 3 suruburi are joc si cand tragi maxim de ea ai senzatia ca sare. am condus pana acum vreo 3 C5-uri si toate aveau problema asta, eu ca si solutnu mai virez total, cand ajung in capat trag putin inapoi. Oricum tehnic vorbind nu este bine sa virezi niciodata total pentru ca pui prea multa sarcina in pompa servo in momentul ala si se cam duce
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
legat de jocul intre 70-90 Km/H numai de la roti poate fi, eu unul cred ca nu sunt echilibrate bine sau au muzerie pe interior. Doar atunci reactioneaza asa
http://www.elipsemedia.com/ - webdesign
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
In primul se pune presiune pe planetare, dincolo de servo, aceasta are propria ei modalitate de a regla presiunea.
In ceea ce priveste trepidatiile, eu am avut serioase probleme de la jenti, la var I.
Tu ce fel de jenti ai? Ai gaura aia mare pe mijloc sau nu? Ca daca trebuie sa folosesti adaptorul ala de la service-urile de roti, ai slabe sanse s-o faci, pentru ca ciocanarii aia bat in adaptop cu ciocanele cand il scot de pe masina.
In ceea ce priveste trepidatiile, eu am avut serioase probleme de la jenti, la var I.
Tu ce fel de jenti ai? Ai gaura aia mare pe mijloc sau nu? Ca daca trebuie sa folosesti adaptorul ala de la service-urile de roti, ai slabe sanse s-o faci, pentru ca ciocanarii aia bat in adaptop cu ciocanele cand il scot de pe masina.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
am jantele originale cu gume de iarna si un alt set de jante tot din aliaj cu gume de vara. trepidatiile au aparut cand avema rotile de iarna. am inlocuit rotile si ma gandeam ca dispare trepidatia dar nu s-a intamplat nimic. trepidatiile au ramas. rotile sunt echilibrate. ideea e ca trepidatiile de care va spun eu nu se simt in volan asa cum se intampla cand rotile nu sunt echilibrate ci vin parca de la transmisie. e o miscare de rezonanta. tremura caroseria masinii.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo