Cutie de viteze manuala C5 HDI

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Feb-2008 13:23

Refuz sa cred ca C5-ul nu are vreun indicator de avertizare pentru nivelul lichidului de suspensie si servo-directie.
Acum iarna, e normal ca directia sa fie ceva mai tare si masina un pic mai rigida pina se incalzeste putin.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 20-Feb-2008 22:54

fiorentino_87 scrie:mama greu mai e la c5...imi iau o dacie pe carburatie ca aia e mai banala :D(glumesc)..si deci sa inteleg ca atunci cand mi se pare ca directia e mai rigida sa vad care cum acolo unde e nivelul la lichidul de suspensie,nu?

Da! E un singur vas cu LDS pentru suspensie si directie! Dar rigiditatea directiei variaza de la o masina la alta (stiu din experienta), chiar daca ai lichidul la nivel... Sau poate sa fie si din cauza presiunii scazute in pneuri (o alta idee)... Chiar daca ai lichidul sub nivel, servodirectia poate merge usor!
Passion pour C5

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 20-Feb-2008 22:56

nicum scrie:Refuz sa cred ca C5-ul nu are vreun indicator de avertizare pentru nivelul lichidului de suspensie si servo-directie.
Acum iarna, e normal ca directia sa fie ceva mai tare si masina un pic mai rigida pina se incalzeste putin.

LDS e foarte fluid... E absolut la fel si iarna si vara! Si rece si cald!
Passion pour C5

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 20-Feb-2008 23:04

sorin_mlsv scrie:,,sicroanele"....atunci cand este frig , la primele plecari din loc, imcearca sa intr. in treapta 4 sau 5 pe loc si dupa aceea 1 , pana se ,, rupe" uleiul .

Asta e valabil, dar nu la C5! Uleiul din cutie e mai subtire decat la alte marci! La mine intra si cu degetul mic in viteze, in oricare, si fara ambreiaj! Doar daca nu cumva s-a apucat cineva sa schimbe uleiul din cutie (fara sa fie nevoie) cu altul necorespunzator!
Passion pour C5

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Sâm 15-Mar-2008 08:03

Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Sâm 15-Mar-2008 15:09

sandor mihai scrie:
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.

Asa scrie in carte! Si pe capacul rezervorului LDS e desenat un volan!
Passion pour C5

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 15-Mar-2008 18:57

sandor mihai scrie:
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.


vasul cu likid lds este de asa maniera construit in interior, incat sunt practic doua vase intr-unul singur....
din acel vas, pleaca doua circuite separate si care duc in doua pompe distincte, pt ca mai apoi sa se intoarca prin retur, in acelasi vas....
deci, singurul punct comun pt cele doua circuite, e acel vas....

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

cutie

Mesajde sandor mihai » Sâm 15-Mar-2008 21:53

asa o fi.n-am vazut c5 din 2007 dar la cele din 2001 -2005 sigur are vas separat pentru lichidul de la servo.or fi modificat putin sistemul.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Re: cutie

Mesajde mesersmith » Sâm 15-Mar-2008 22:25

sandor mihai scrie:asa o fi.n-am vazut c5 din 2007 dar la cele din 2001 -2005 sigur are vas separat pentru lichidul de la servo.or fi modificat putin sistemul.



nu ma refeream la c5 var III din 2008...
ma refeream la var I

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Lun 17-Mar-2008 08:53

Sistemul e identic la C5 I si C5 II.
Passion pour C5

titzy
simpatizant
Mesaje: 60
Membru din: Mar 02-Oct-2007 08:32
Localitate: Bucuresti

CV manuala Citroen C5

Mesajde titzy » Lun 24-Mar-2008 15:10

Bear scrie:
sandor mihai scrie:
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.

Asa scrie in carte! Si pe capacul rezervorului LDS e desenat un volan!


salut

In marsarier intra OK, mai face din cand in cand figuri ca nu cupleaza cum trbuie, ce am mai observat este ca se intampla sa bag a 5-a si cand dau sa o scot ramane maneta de la cv intr-o pozitie ciudata, deci nu este pe pozitia de punct mort, sta intr-o alta pozitie.
Uleiul de la cutie l-am verificat de curand, cand am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, zici ca este nou, fluiditate super si culoare super OK.
Ce poate sa fie?
Ma gandeam sa merg la o reprezentanta sa imi dea cutia jos sa o verifice.♦
ENGINE - TURBO DIESEL DW10TD
SUSPENSION - NORMAL SUSPENSION
ACTIVE SUSPENSION - HYDRACTIVE SUSPENSION 3


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187674
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern