Pagina 2 din 2

Scris: Mie 20-Feb-2008 13:23
de nicum
Refuz sa cred ca C5-ul nu are vreun indicator de avertizare pentru nivelul lichidului de suspensie si servo-directie.
Acum iarna, e normal ca directia sa fie ceva mai tare si masina un pic mai rigida pina se incalzeste putin.

Scris: Mie 20-Feb-2008 22:54
de Bear
fiorentino_87 scrie:mama greu mai e la c5...imi iau o dacie pe carburatie ca aia e mai banala :D(glumesc)..si deci sa inteleg ca atunci cand mi se pare ca directia e mai rigida sa vad care cum acolo unde e nivelul la lichidul de suspensie,nu?

Da! E un singur vas cu LDS pentru suspensie si directie! Dar rigiditatea directiei variaza de la o masina la alta (stiu din experienta), chiar daca ai lichidul la nivel... Sau poate sa fie si din cauza presiunii scazute in pneuri (o alta idee)... Chiar daca ai lichidul sub nivel, servodirectia poate merge usor!

Scris: Mie 20-Feb-2008 22:56
de Bear
nicum scrie:Refuz sa cred ca C5-ul nu are vreun indicator de avertizare pentru nivelul lichidului de suspensie si servo-directie.
Acum iarna, e normal ca directia sa fie ceva mai tare si masina un pic mai rigida pina se incalzeste putin.

LDS e foarte fluid... E absolut la fel si iarna si vara! Si rece si cald!

Scris: Mie 20-Feb-2008 23:04
de Bear
sorin_mlsv scrie:,,sicroanele"....atunci cand este frig , la primele plecari din loc, imcearca sa intr. in treapta 4 sau 5 pe loc si dupa aceea 1 , pana se ,, rupe" uleiul .

Asta e valabil, dar nu la C5! Uleiul din cutie e mai subtire decat la alte marci! La mine intra si cu degetul mic in viteze, in oricare, si fara ambreiaj! Doar daca nu cumva s-a apucat cineva sa schimbe uleiul din cutie (fara sa fie nevoie) cu altul necorespunzator!

Scris: Sâm 15-Mar-2008 08:03
de sandor mihai
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.

Scris: Sâm 15-Mar-2008 15:09
de Bear
sandor mihai scrie:
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.

Asa scrie in carte! Si pe capacul rezervorului LDS e desenat un volan!

Scris: Sâm 15-Mar-2008 18:57
de mesersmith
sandor mihai scrie:
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.


vasul cu likid lds este de asa maniera construit in interior, incat sunt practic doua vase intr-unul singur....
din acel vas, pleaca doua circuite separate si care duc in doua pompe distincte, pt ca mai apoi sa se intoarca prin retur, in acelasi vas....
deci, singurul punct comun pt cele doua circuite, e acel vas....

cutie

Scris: Sâm 15-Mar-2008 21:53
de sandor mihai
asa o fi.n-am vazut c5 din 2007 dar la cele din 2001 -2005 sigur are vas separat pentru lichidul de la servo.or fi modificat putin sistemul.

Re: cutie

Scris: Sâm 15-Mar-2008 22:25
de mesersmith
sandor mihai scrie:asa o fi.n-am vazut c5 din 2007 dar la cele din 2001 -2005 sigur are vas separat pentru lichidul de la servo.or fi modificat putin sistemul.



nu ma refeream la c5 var III din 2008...
ma refeream la var I

Scris: Lun 17-Mar-2008 08:53
de Bear
Sistemul e identic la C5 I si C5 II.

CV manuala Citroen C5

Scris: Lun 24-Mar-2008 15:10
de titzy
Bear scrie:
sandor mihai scrie:
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia :wink:

esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.

Asa scrie in carte! Si pe capacul rezervorului LDS e desenat un volan!


salut

In marsarier intra OK, mai face din cand in cand figuri ca nu cupleaza cum trbuie, ce am mai observat este ca se intampla sa bag a 5-a si cand dau sa o scot ramane maneta de la cv intr-o pozitie ciudata, deci nu este pe pozitia de punct mort, sta intr-o alta pozitie.
Uleiul de la cutie l-am verificat de curand, cand am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, zici ca este nou, fluiditate super si culoare super OK.
Ce poate sa fie?
Ma gandeam sa merg la o reprezentanta sa imi dea cutia jos sa o verifice.♦